Witam. Piszę tutaj pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość.
Kupiłem Audi 80 B4 1.9 TD. Autko ładnie chodzi wszystko OK. Tylko obrotomierz źle działa ponieważ jak odpalę auto jest już 6 tyś dodam gazu gwałtownie skacze dużo poza skalę. Skalę mam do 7 tyś choć z tego co się orientuję powinno być do 6 bo to diesel. a mam pisane do 7 czy to możliwe? Czy ktoś wymieniał licznik? Albo mam uszkodzony obrotomierz? Auto jest sprowadzone z Niemiec.
Dodam że mam lampkę z ssanie i grzaniem świec bo to jedna lampka jest? Żółta.
[1,9 TD AAZ] - Jakie ma zegary oryginalnie?
[1,9 TD AAZ] - Jakie ma zegary oryginalnie?
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 23:33 przez kusztyk, łącznie zmieniany 1 raz.
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
Ktoś sobie wstawił obrotek z benzynówki. Zobacz jak wygląda chyba zielony kabelek wchodzący do alternatora pod W. Może być po przecierany i nie przewodzi dobrze. a jak będzie ok to może być że licznik jest z wersji V6. V6 miały chyba obrotomierze z prędkościomierzem do 260km/h ale nie jestem pewien.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Koledzy a jeszcze powiedzcie mi czy zegary z benzyny a diesla różnią się pod względem kontrolki smarowania? Ponieważ mam taki problem iż jak auto postoi dłużej czyli więcej niż ok. 3h to po odpaleniu zaświeca się kontrolka smarowania oraz brzęczek, w czasie jazdy czy postoju oraz przy odpalaniu po postoju krótkim to normalnie po przekręceniu kluczyka zaświeca się i gaśnie a jak postoju dłużej to zaświeci się zgaśnie i po niecałej sekundzie zaświeci się z brzęczkiem na ok.2-3s i zgaśnie i w ogóle już potem ani nie mrugnie ani nic. Jakby smarowanie się traciło to chyba by się zapalała podczas jazdy? Jeszcze znajomy mi mówił że może być zaworek jakiś na pompie olejowej czy to możliwe? Ponoć jak postoi to ścieknie olej z pompy i po zapaleniu musi na nowa ją napełnić a po krótkim postoju nie zdąży ścieknąć.
Pompa nie jest droga nowa na allegro 50zł ale wymiana chyba trzeba ściągać cały dół czyli zawieszenie? Czy silnik podnosić? Jak to najszybciej i najlepiej opanować?
Pompa nie jest droga nowa na allegro 50zł ale wymiana chyba trzeba ściągać cały dół czyli zawieszenie? Czy silnik podnosić? Jak to najszybciej i najlepiej opanować?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
plyta licznikowa jest identyczna, roznica jest w samym MC gdyz on bada cisnienie oleju, dodatkowo na plycie licznika niektore kontrolki sa inaczej wykorzystywane w benzynie a dieslu,kusztyk pisze:czy zegary z benzyny a diesla różnią się
jesli mowa o cisnieniu oleju to na poczatek sie upewnij czy dobrze masz zworki w MC i czy napewno on mierzy ci cisnienie
kusztyk, Tu masz link jak chcesz zrezać ten obrotek do współpracy z TD.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060