Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1,9 TD AAZ] - Jakie ma zegary oryginalnie?

ODPOWIEDZ
kusztyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:56
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[1,9 TD AAZ] - Jakie ma zegary oryginalnie?

Post autor: kusztyk » 05 maja 2011, 23:02

Witam. Piszę tutaj pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość.

Kupiłem Audi 80 B4 1.9 TD. Autko ładnie chodzi wszystko OK. Tylko obrotomierz źle działa ponieważ jak odpalę auto jest już 6 tyś dodam gazu gwałtownie skacze dużo poza skalę. Skalę mam do 7 tyś choć z tego co się orientuję powinno być do 6 bo to diesel. a mam pisane do 7 czy to możliwe? Czy ktoś wymieniał licznik? Albo mam uszkodzony obrotomierz? Auto jest sprowadzone z Niemiec.
Dodam że mam lampkę z ssanie i grzaniem świec bo to jedna lampka jest? Żółta.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 23:33 przez kusztyk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 05 maja 2011, 23:30

Ktoś sobie wstawił obrotek z benzynówki. Zobacz jak wygląda chyba zielony kabelek wchodzący do alternatora pod W. Może być po przecierany i nie przewodzi dobrze. a jak będzie ok to może być że licznik jest z wersji V6. V6 miały chyba obrotomierze z prędkościomierzem do 260km/h ale nie jestem pewien.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 06 maja 2011, 00:51

Obrotek z benzynówki i albo niezrezany pod Diesla, albo odlutował się opornik który dolutowuje się w celu przeróbki obrotomierza pod silnik Diesla. Sprawdź to kolego, do tego niestety trza rozebrać licznik, i odkręcić obrotek od podstawki :roll:

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 06 maja 2011, 10:52

dokładnie jak pisze kolega pawelrybak15

kusztyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:56
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: kusztyk » 13 maja 2011, 00:36

Koledzy a jeszcze powiedzcie mi czy zegary z benzyny a diesla różnią się pod względem kontrolki smarowania? Ponieważ mam taki problem iż jak auto postoi dłużej czyli więcej niż ok. 3h to po odpaleniu zaświeca się kontrolka smarowania oraz brzęczek, w czasie jazdy czy postoju oraz przy odpalaniu po postoju krótkim to normalnie po przekręceniu kluczyka zaświeca się i gaśnie a jak postoju dłużej to zaświeci się zgaśnie i po niecałej sekundzie zaświeci się z brzęczkiem na ok.2-3s i zgaśnie i w ogóle już potem ani nie mrugnie ani nic. Jakby smarowanie się traciło to chyba by się zapalała podczas jazdy? Jeszcze znajomy mi mówił że może być zaworek jakiś na pompie olejowej czy to możliwe? Ponoć jak postoi to ścieknie olej z pompy i po zapaleniu musi na nowa ją napełnić a po krótkim postoju nie zdąży ścieknąć.
Pompa nie jest droga nowa na allegro 50zł ale wymiana chyba trzeba ściągać cały dół czyli zawieszenie? Czy silnik podnosić? Jak to najszybciej i najlepiej opanować?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 maja 2011, 10:30

kusztyk pisze:czy zegary z benzyny a diesla różnią się
plyta licznikowa jest identyczna, roznica jest w samym MC gdyz on bada cisnienie oleju, dodatkowo na plycie licznika niektore kontrolki sa inaczej wykorzystywane w benzynie a dieslu,

jesli mowa o cisnieniu oleju to na poczatek sie upewnij czy dobrze masz zworki w MC i czy napewno on mierzy ci cisnienie

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 13 maja 2011, 14:35

kusztyk, Tu masz link jak chcesz zrezać ten obrotek do współpracy z TD.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=31060

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl