Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 PP] problem z elektronika gaźnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 06 maja 2011, 15:22

A patrzyłeś czujnik temperatury o którym ci pisałem?
Bo kompa to bym chyba na końcu obstawiał alebo przewody od kompa czy całe.

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 06 maja 2011, 17:16

no tak mowilem ze jest nowy czujnik

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 06 maja 2011, 20:02

i jak kolego cos juz zdiagnozowales ? jutro podejde do swojego autka (dzisiaj zapomnialem) i zobacze u siebie co moze powodowac takie zachowanie i dam znac

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 06 maja 2011, 20:22

nic wlasne kurde kombinuje nawet sonde sprawdzalem dzisiaj ale tez jest git raczej kurde niewiem co jest

[ Dodano: 2011-05-07, 11:56 ]
dzisiaj udalo mi sie kompa skolowac mialem 2 ale to nic nie dalo to nie wina sterownika

wladzio2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 13 lut 2011, 18:29
Lokalizacja: Bobrowice

Re: [b3 1.6 PP] problem z elektronika gaźnika

Post autor: wladzio2 » 10 maja 2011, 09:46

adamo9011 pisze:szukam kogos z lodzi lub okolic kto ma taki sam silnik jak ja poniewaz ciezko mi zdjagnozowac usterke mojej audi czylalem rozne na tematy na forum ale nic niestety nie udalo mi sie wymyslec wiec jesli ktos jest w tym rejonie i ma taki silniczek jak ja to blagam niech sie odezwie do mnie pozdro 606642461
Zamontuj ganik bezproblemowy ,który kosztuje tyle co naprawa gźnika mam wszystkie dane tego gaźnika oraz jak się go montuje na płycie jak będziesz zainteresowany to mogę
Ci przesłać dane tego gaźnika wladzio2@interia.pl

[ Dodano: 2011-05-10, 09:56 ]
adamo9011 pisze:szukam kogos z lodzi lub okolic kto ma taki sam silnik jak ja poniewaz ciezko mi zdjagnozowac usterke mojej audi czylalem rozne na tematy na forum ale nic niestety nie udalo mi sie wymyslec wiec jesli ktos jest w tym rejonie i ma taki silniczek jak ja to blagam niech sie odezwie do mnie pozdro 606642461
Wymien gaźnik na bezproblemowy i będziesz miał spokój Mam wszystkie dane tego gaźnika
na płycie gdzie jest również pokazany montaż wladzio2@interia.pl

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 17 maja 2011, 08:40

i jak kolego udalo sie? zdiagnozowales usterke? nie wiem dlaczego prawie wszyscy pisza o zmianie tego gaznika na inny, ja nie mam z nim juz problemow i nawet powiem szczerze ze nie zmienilbym na inny gdyz "rozkoszuje" sie niskim spalaniem paliwka przy tych cenach:)

Markiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2011, 15:14
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Markiej » 30 cze 2011, 15:53

Witam
Panowie mam problem z B3 znajomego.
Silnik 1.6 pp na gaźniku 2ee.
Mechanik wymienił mu podstawę gaźnika i się zaczęły cyrki.
Silnik pali dobrze dosłownie od "kopa", jak zapali to chodzi cały czas tak jak by na ssaniu, nie ważne czy zimny czy ciepły. Po dosłownie dwóch małych przy gazówkach zaczynają skakać obroty.


Tak to wygląda.
Podciśnienia w porządku, podstawa uszczelniona sylikonem, wymieniony czujnik od temp ten na górze króćca.

Może to być wina tego czujnika na dolę? po jego odpięciu nic się nie zmienia, można go jakoś sprawdzić?

aha
w 19s na filmiku pokazałem dziwną dziurę, znajomy twierdzi że tam nic nie było, tak ma być?

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 30 cze 2011, 16:03

U mnie tak chodziło, jak miałem B3 z tym silnikiem


Sprawdź może jeszcze raz dokładnie wszystkie połączenia podciśnień, pamiętam, że jak grzebałem, to źle podłączyłem jeden wężyk, i wtedy właśnie obroty zatrzymywały się na 2 tys. i chwilę później skakały w granicach 1-2 tys., po włożeniu danego wężyka na właściwe miejsce problem znikał.

[ Dodano: 2011-06-30, 16:09 ]
Dla pewnoście możesz zmierzyć nastawnik zwykłym miernikiem elektrycznym

styki 3-5 -> 1400-2400 Ohmów
styki 1-2 -> 20-70
styki 6-7 -> 20-70
na wyłączonym silniku.

Markiej
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 30 cze 2011, 15:14
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Markiej » 01 lip 2011, 21:18

to popatrzę jeszcze na te wężyki dokładnie.
nastawnik przepustnicy głównej? on wydaję mi się w porządku bo nie rusza przepustnicą podczas falowania, ale i tak go sprawdzę.
dzięki za trop :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl