Auto poskładane <ok>
Ceny planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy,przeszlifowane gniazda zaworowe - 350zł
Uszczelka pod głowice Erling,uszczelki pod kolektor wydechowy,oringi czujników i uszczelniacz na walku co jest koło rozrządu mocowane - 138zł
Co zakupiłem ja
śruby Erling - 40zł
Uszczelka między kolankiem a kolektorem - 28zł aso
Króciec tył - 34 zł aso
Uszczelka pod klawiaturę Erling - 124 zł
Robocizna za całość 190zł
Jak sprawa wygląda u Was
[ B4 1.9TDI ]Planowanie głowicy czy jest konieczne ?
Pozwolę sobie temat odgrzać (po co nowy?). Ja właśnie wymieniam głowice sam. Robie to pierwszy raz w życiu z ciągłymi konsultacjami dwóch mechaników. Jeden czynny drugi w spoczynku. Oboje stwierdzili, że uszczelke trzeba za każdym razem wymienić. No ale wrócę do powodu mego posta. Otóż głowice wyciągnąłem z silnika na złomie celem zainstalowania jej do siebie. Głowica w stanie dobrym. Lipa jest taka, że troche silnik przewalali z miejsca na miejsce i płeno w niej oleju. Jak wyczyścić głowice by nie było w niej syfu? a i czy jak dam ją do piaskowania to czy nie zmienią się jej właściwości termiczne czy cuś na ten smak? I jeszcze jedno jak ustawić krzywki w pozycji GMP? Bo mam wrażenie, ze są lekko przesunięte gdyż jeden zawór jest lekko otwarty bo krzywka go naciska.
Edit: z tym czyszczeniem to mam na myśli kąpiel jakąś może? A i czy jak oddaje głowice do planowania to musza być wyjęte zawory i cała reszta?
Edit: z tym czyszczeniem to mam na myśli kąpiel jakąś może? A i czy jak oddaje głowice do planowania to musza być wyjęte zawory i cała reszta?
Przyklej ją jeszcze do bloku na superglue.nolay pisze:Otóż głowice wyciągnąłem z silnika na złomie celem zainstalowania jej do siebie. Głowica w stanie dobrym. Lipa jest taka, że troche silnik przewalali z miejsca na miejsce i płeno w niej oleju. Jak wyczyścić głowice by nie było w niej syfu? a i czy jak dam ją do piaskowania to czy nie zmienią się jej właściwości termiczne czy cuś na ten smak? I jeszcze jedno jak ustawić krzywki w pozycji GMP? Bo mam wrażenie, ze są lekko przesunięte gdyż jeden zawór jest lekko otwarty bo krzywka go naciska.
Są pewne rzeczy na których nie oszczędzisz, kupiłeś głowice i co założysz bo masz nową(ze szrotu) Podstawa to dajesz ją do sprawdzenia na szczelność i planowania, a co do tych krzywizn to Ci chłopaki po sprawdzeniu powiedzą ci i jak
Jakbym miał ją założyć to już bym to dawno zrobił i na wszytko ch.. wyłożył. Jestem tutaj po to by sie pytać i zdobywać wiedzę. Nie musisz rzucać ironią. Poza tym nie znam żądnej takowej firmy w mojej okolicy. I przecież nie dam im głowicy zapierdzielonej całej w oleju...axel_gumis pisze: Przyklej ją jeszcze do bloku na superglue.
Są pewne rzeczy na których nie oszczędzisz, kupiłeś głowice i co założysz bo masz nową(ze szrotu) Podstawa to dajesz ją do sprawdzenia na szczelność i planowania, a co do tych krzywizn to Ci chłopaki po sprawdzeniu powiedzą ci i jak
Mam takowy spray i czyściłem. O ile na zewnątrz się udało to w gniazdach zaworowych wywalić olej to sztuka. A i takie pytanko odnośnie panewek wałka rozrządu. w mojej głowicy staje były na nich szpilki w tej nie ma i pojawia sie problem dekla. Czy mogę wymienić te panewki bez szpilek na moje ze szpilkami?