Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ]Planowanie głowicy czy jest konieczne ?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 02 maja 2011, 19:22

Auto poskładane <ok>
Ceny planowanie głowicy,wymiana uszczelniaczy,przeszlifowane gniazda zaworowe - 350zł
Uszczelka pod głowice Erling,uszczelki pod kolektor wydechowy,oringi czujników i uszczelniacz na walku co jest koło rozrządu mocowane - 138zł
Co zakupiłem ja
śruby Erling - 40zł
Uszczelka między kolankiem a kolektorem - 28zł aso
Króciec tył - 34 zł aso
Uszczelka pod klawiaturę Erling - 124 zł
Robocizna za całość 190zł
Jak sprawa wygląda u Was ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 02 maja 2011, 20:21

Robocizna - 0zł ;-) No dobra, czteropak piwa co bym o suchym pysku nie robił.
Za głowicę słono sobie policzyli.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 02 maja 2011, 20:27

No niestety silnika jeszcze nie rozbierałem i nie składałem ;-) Co dam rady robię sam <ok>

nolay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:59
Lokalizacja: DJE

Post autor: nolay » 06 maja 2011, 22:16

Pozwolę sobie temat odgrzać (po co nowy?). Ja właśnie wymieniam głowice sam. Robie to pierwszy raz w życiu z ciągłymi konsultacjami dwóch mechaników. Jeden czynny drugi w spoczynku. Oboje stwierdzili, że uszczelke trzeba za każdym razem wymienić. No ale wrócę do powodu mego posta. Otóż głowice wyciągnąłem z silnika na złomie celem zainstalowania jej do siebie. Głowica w stanie dobrym. Lipa jest taka, że troche silnik przewalali z miejsca na miejsce i płeno w niej oleju. Jak wyczyścić głowice by nie było w niej syfu? a i czy jak dam ją do piaskowania to czy nie zmienią się jej właściwości termiczne czy cuś na ten smak? I jeszcze jedno jak ustawić krzywki w pozycji GMP? Bo mam wrażenie, ze są lekko przesunięte gdyż jeden zawór jest lekko otwarty bo krzywka go naciska.

Edit: z tym czyszczeniem to mam na myśli kąpiel jakąś może? A i czy jak oddaje głowice do planowania to musza być wyjęte zawory i cała reszta?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 22:25

nolay pisze:Otóż głowice wyciągnąłem z silnika na złomie celem zainstalowania jej do siebie. Głowica w stanie dobrym. Lipa jest taka, że troche silnik przewalali z miejsca na miejsce i płeno w niej oleju. Jak wyczyścić głowice by nie było w niej syfu? a i czy jak dam ją do piaskowania to czy nie zmienią się jej właściwości termiczne czy cuś na ten smak? I jeszcze jedno jak ustawić krzywki w pozycji GMP? Bo mam wrażenie, ze są lekko przesunięte gdyż jeden zawór jest lekko otwarty bo krzywka go naciska.
Przyklej ją jeszcze do bloku na superglue.
Są pewne rzeczy na których nie oszczędzisz, kupiłeś głowice i co założysz bo masz nową(ze szrotu) Podstawa to dajesz ją do sprawdzenia na szczelność i planowania, a co do tych krzywizn to Ci chłopaki po sprawdzeniu powiedzą ci i jak

nolay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:59
Lokalizacja: DJE

Post autor: nolay » 06 maja 2011, 22:33

axel_gumis pisze: Przyklej ją jeszcze do bloku na superglue.
Są pewne rzeczy na których nie oszczędzisz, kupiłeś głowice i co założysz bo masz nową(ze szrotu) Podstawa to dajesz ją do sprawdzenia na szczelność i planowania, a co do tych krzywizn to Ci chłopaki po sprawdzeniu powiedzą ci i jak
Jakbym miał ją założyć to już bym to dawno zrobił i na wszytko ch.. wyłożył. Jestem tutaj po to by sie pytać i zdobywać wiedzę. Nie musisz rzucać ironią. Poza tym nie znam żądnej takowej firmy w mojej okolicy. I przecież nie dam im głowicy zapierdzielonej całej w oleju...

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 06 maja 2011, 22:41

nolay pisze:I przecież nie dam im głowicy zapierdzielonej całej w oleju...
Spray do czyszczenia hamulców wycina wszystko, co do ironii to nie była zamierzona wybacz. Z tym tematem niestety musisz się udać do speców od głów, sam mam przed sobą taki temat i zrobię tak samo

nolay
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 18 wrz 2010, 18:59
Lokalizacja: DJE

Post autor: nolay » 06 maja 2011, 22:50

Mam takowy spray i czyściłem. O ile na zewnątrz się udało to w gniazdach zaworowych wywalić olej to sztuka. A i takie pytanko odnośnie panewek wałka rozrządu. w mojej głowicy staje były na nich szpilki w tej nie ma i pojawia sie problem dekla. Czy mogę wymienić te panewki bez szpilek na moje ze szpilkami?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 07 maja 2011, 07:55

Co do czyszczenia głowicy to jak oddawałem do planowania to chłopaki sami sobie ją czyszczą przed robotą zawory zostały szlifowali tez gniazda pod zawory reszta była rozkręcona ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl