[b4 1.9 1Z] Wolna odma?
kojak85, holercia nie wiem o jakim ty oleju mowisz tam prócz oparów to nic nie ma prawa leciec pozatym wąż mam czysty jak by tamtendy miałby olej wywalac to po pierwsze oznaka że silnika już nie ma a pozatym nie zdazyłbyś dolewać bo wszytko by wywalilo więc ten komentarz nie jest na miejscu z tym oblewaniem olejem chamulców itp
Niki20, jeszce raz powiem nie ma żadnego oleju ani smrodu spalin z tej rury czuć tylko i widać delikatny biały dymek i czuje chemie jak by jakiś gaz czy coś, jezdze juz tak od 4 czy 5 dni trase 2 razy ełk - białystok ,nawiew zimny wlonczony i zero zapachu jakis spalin i sladów oleju.dziś robiłem zdjecia więc po samym wężu widac że nie ma tam oleju jak zacznie wypluwać olej to wtedy trzeba zając się silnikiem i nastawić słoik na olej puki co nic się nie dzieje i moim zdaniem jest wszystko ok jeśli chodzi o wolną odmę.silnik ktory ma przedmuchy nie kwalifikuje sie do wolnej odmy bo wiecej wywali tego oleju niż spali go w trakcie tych przypisanych 10tys km na ktorym robi sie na jednym oleju i nie trezba sie patrzec ile oleju wypierddziela przez odme tylko naprawiac silnik takie moje skromne zdanie na temat silników zygajacych olejem przez odmę/ <ok>
A więc wolna odma zagościła i u mnie w aucie Nie zakładałem żadnych filterków tylko prosto pod auto waż poprowadziłem... zrobiłem trasę 160 km i co stwierdzam , że przede wszystkim temperatura w dolocie spadła ( potwierdzone VAG iem ) mniej dymi - co przy moim sofcie było bardzo istotne oraz jak sprawdzałem pociskając na autostradzie na Katowice mniej puchnie...od 140-180 idzie o wiele lepiej co zdenerwowało kilku kierowców nowszych aut. Nie ma plam oleju pod autem, zapach może delikatny jest jak sie stanie obok auta w tym miejscu wyprowadzenia wężyka...
Moim zdaniem puki co swoje zadanie spełniła... <ok>
Moim zdaniem puki co swoje zadanie spełniła... <ok>
i masz najlepiej zrobioneicemerc pisze:A więc wolna odma zagościła i u mnie w aucie Nie zakładałem żadnych filterków tylko prosto pod auto waż poprowadziłem... zrobiłem trasę 160 km i co stwierdzam , że przede wszystkim temperatura w dolocie spadła ( potwierdzone VAG iem ) mniej dymi - co przy moim sofcie było bardzo istotne oraz jak sprawdzałem pociskając na autostradzie na Katowice mniej puchnie...od 140-180 idzie o wiele lepiej co zdenerwowało kilku kierowców nowszych aut. Nie ma plam oleju pod autem, zapach może delikatny jest jak sie stanie obok auta w tym miejscu wyprowadzenia wężyka...
Moim zdaniem puki co swoje zadanie spełniła... <ok>
Witam!!!
Panowie dzisiaj zrobiłem sobie wolną odmę, gdyż stara była popękana i w nie najlepszym stanie. Po tym zabiegu zauważyłem że autko puszcza trochę dymka szczególnie przy gwałtownym dodaniu gazu, a wcześniej było czyściutko . Puściłem ok 80 cm przewodu pod samochód bez jakiegokolwiek filtra , oczywiście dolot zaślepiony. Auto jakieś 2 tys. km po remoncie głowicy wraz z planowaniem, to o co tu chodzi?? silnik 1.8 PM na gazowni
Panowie dzisiaj zrobiłem sobie wolną odmę, gdyż stara była popękana i w nie najlepszym stanie. Po tym zabiegu zauważyłem że autko puszcza trochę dymka szczególnie przy gwałtownym dodaniu gazu, a wcześniej było czyściutko . Puściłem ok 80 cm przewodu pod samochód bez jakiegokolwiek filtra , oczywiście dolot zaślepiony. Auto jakieś 2 tys. km po remoncie głowicy wraz z planowaniem, to o co tu chodzi?? silnik 1.8 PM na gazowni
-
- Forum Audi 80
- Posty: 146
- Rejestracja: 17 sty 2011, 20:13
- Lokalizacja: Zakrzówek
ja w moim ABK juz dawno jezdze bez odmy jest po prostu poprowadzona pod auto a dziura w gumie zaslepiona i nawet moge powiedziec ze silnik lepiej chodzi przepustnica sie nie syfi olejem i innym brudem. nie wiem jak to w zetorze ale mi sie wydaje ze to mu nie zaszkodzi a nawet pomoze bo do turbiny i interculera nie bedzie sie dostawal czarny syf.
Jakbym mial silnik 1z to bym dal odme pod auto i wyczyscil itercola i tak byj jezdzil :mrgreen:
Jakbym mial silnik 1z to bym dal odme pod auto i wyczyscil itercola i tak byj jezdzil :mrgreen:
Zrobilem tez u siebie :mrgreen: Silnik zdecydowanie lepiej pracuje, czuc po wcisnieciu gazu, ze plynniej wkreca sie na obroty, rowniej pracuje(co w przypadku wtrysku mechanicznego jest cudem), koni nie przybylo. Rurke wpuscilem w jedna z dziur ktora znajduje sie w blotniku, leci z niej tylko smierdzaca para jak jest zimno lub powietrze jak jest cieplo, oleju nie widac wiec jest okej, ogolnie polecam
wczoraj dokładnie przyglądnąłem się mojej odmie i stwierdziłem że jest tam niezły syf w prawdzie nie było tam śladów oleju i mam kilka pytań zanim zabiorę się za czyszczenie
1 jeśli niema oleju robić wolna odme czy nie
może zamontować coś takiego http://allegro.pl/odwadniacz-odolejacz- ... 41407.html
w kolejności wyjście domy- odolejacz- wejście do dolotu
2 jak bezpiecznie wyczyścić przepływke pierburga
3 czy do wymontowania intercoolera jest konieczne zdemontowanie zderzaka
4 czy zamiennik węza powietrznego nr 028 145 838 (ostatni gumowy łącznik przed kolektorem ssącym) może być nieco zagięty ( zmniejszona jest przez to powierzchnia przekroju tego węza o ok 1/3)
1 jeśli niema oleju robić wolna odme czy nie
może zamontować coś takiego http://allegro.pl/odwadniacz-odolejacz- ... 41407.html
w kolejności wyjście domy- odolejacz- wejście do dolotu
2 jak bezpiecznie wyczyścić przepływke pierburga
3 czy do wymontowania intercoolera jest konieczne zdemontowanie zderzaka
4 czy zamiennik węza powietrznego nr 028 145 838 (ostatni gumowy łącznik przed kolektorem ssącym) może być nieco zagięty ( zmniejszona jest przez to powierzchnia przekroju tego węza o ok 1/3)