Deskorolka
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
teraz trzeba zrobic trzy kroki w tyl i ogarnac cala mechanike, w ciagu dwoch tygodni ubylo mi pol miarki na bagnecie, prawdopodobnie po myciu silnika, srodek ktorego uzylem mial jakies dziwne wlasciwosci wobec gumowych materialow i nieszczelnosc przy uszczelce chlodniczki oleju pojawila sie po 3 mieisiacach ponownie z tym ze ze zdwojona sila stad moj wkurw...
no i na zdjęciach z daleka to wygląda fajnie... to jakaś perspektywa z obiektywu chyba... Te światła u Ciebie wyglądają jak wyjęte z volvo 40. Że mam nabyty wstręt do tego auta to mnie te światła drażnią ale faktycznie, nie wygląda to źle.
To jest jeden z powodów dla których nie myję pod maską. To zawsze kończy się wymianą uszczelek albo robieniem kabli.
To jest jeden z powodów dla których nie myję pod maską. To zawsze kończy się wymianą uszczelek albo robieniem kabli.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
otoz to jednak, jak wspomnialem 3 miesiace temu robilem wszystko co sie dalo zeby powstrzymac kazda kropelke oleju i chcialem umyc bo po przejechaniu 2kkm nie ubylo nic na miarce stad moje zdziwienie jak w przeciagu 3 tygdoni braklo pol miarki... co do zdesia to z rana cos tam go podnioslem, czesc i tak bedzie narzekac, ale ja wiem ze wyzej go nie wyprowadze, wiec jezeli sie przez sezon nie rozleci to zostanie...subratri pisze:To zawsze kończy się wymianą uszczelek albo robieniem kabli.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nie wiem co to za uszczelki mają albo czym myją. Przynajmniej AKRA od K2 nie rusza uszczelek a silnik czysty się staje.IC69 pisze:No chyba nie mówicie poważnie?Kolczat pisze:subratri napisał/a:
To zawsze kończy się wymianą uszczelek albo robieniem kabli.
otoz to
Panowie, chyba nie myjecie silnika takim różowym preparatem do felg, co zajeżdża siarką aż miło, na opakowaniu pisze, że niszczy gumę.
w każdym aucie w którym myłem silnik pojawiły się wycieki. Jak nie oleju to wody. A samochód to nie lokomotywa coby godzinowe przeglądy robić. Ma jeździć bezawaryjnie a nie na haku wisieć co pół roku. Może faktycznie w nowych silnikach, gdzie uszczelki nowe, nie dzieją się przykrości, ale nasza auta nowe nie są.IC69 pisze:No chyba nie mówicie poważnie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:47
- Lokalizacja: Rzeszów