Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] Modyfikacje - Zwiększenie stopnia sprężania

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

[b3 1.8 PM] Modyfikacje - Zwiększenie stopnia sprężania

Post autor: Sebandi » 18 maja 2011, 22:45

Witam koledzy, otóz moje audi bierze mi troche oleju 3,5 setki na 1000km wiec postanowiłem wymienic usczelniacze zaworów a przy tym uszczelce bo sie poci i wycieka płyn chłodniczy na zewnatrz z pod uszczelki i dlatego mysle żeby odraz u przy tym zjechać splanować głowice ok 2mm na całym obwodzie co by dalo wyszy stopień spreżania 11,1 co już troche by dało i do tego wywalic jeza i polerka kolektora ssacego co sadzicie o tym ma to sens ???
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 13:26 przez Sebandi, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 19 maja 2011, 09:46

Wiesz, że tym sposobem zrobisz sobie silnik kolizyjny? Ja bym zrobił te uszczelniacze, minimalnie splanował głowicę bo po tylu latach na pewno nie jest prosta, do tego porting kanałów w głowicy. Polerka kolektora ssącego nie zawsze jest dobra.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 19 maja 2011, 10:11

Jak obliczyłes ze wyjdzie 11:1 :-D ? Możesz poszukać jakiś dopreżajacych tłoków z innego modelu silnika.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 19 maja 2011, 12:51

kolega turbofin mi podpowiadał a że bede zwalał głowice to tak mysle o doprezeniu

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 19 maja 2011, 14:43

Sebandi pisze:Witam koledzy, otóz moje audi bierze mi troche oleju 3,5 ml na 1000km wiec postanowiłem wymienic usczelniacze zaworów
Ile bierze ? Chyba jednostki Ci się pomieszały.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 19 maja 2011, 18:59

Pewnie, że można do prężyć nawet do 11:1 co nie powinno negatywnie wpłynąć na trwałość silnika a do tego jeszcze porting, większy wtryskiwacz i powinna być duża różnica w mocy.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 20 maja 2011, 10:32

turbofin pisze:...większy wtryskiwacz i powinna być duża różnica w mocy.
No i analogicznie nieco większe spalanie <ok> . No, ale jak koledze nie zależy na ekonomii tylko na przyroście mocy to why not? :-P . Jednak od strony mechanicznej to ja mimo wszystko zainteresowałbym się dołem silnika. Nawet obecnie minimalne luzy na panewkach przy późniejszym doprężeniu jednostki może spowodować uszkodzenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl