[b3 1.8 PM] Modyfikacje - Zwiększenie stopnia sprężania
[b3 1.8 PM] Modyfikacje - Zwiększenie stopnia sprężania
Witam koledzy, otóz moje audi bierze mi troche oleju 3,5 setki na 1000km wiec postanowiłem wymienic usczelniacze zaworów a przy tym uszczelce bo sie poci i wycieka płyn chłodniczy na zewnatrz z pod uszczelki i dlatego mysle żeby odraz u przy tym zjechać splanować głowice ok 2mm na całym obwodzie co by dalo wyszy stopień spreżania 11,1 co już troche by dało i do tego wywalic jeza i polerka kolektora ssacego co sadzicie o tym ma to sens ???
Ostatnio zmieniony 31 maja 2011, 13:26 przez Sebandi, łącznie zmieniany 2 razy.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
No i analogicznie nieco większe spalanie <ok> . No, ale jak koledze nie zależy na ekonomii tylko na przyroście mocy to why not? . Jednak od strony mechanicznej to ja mimo wszystko zainteresowałbym się dołem silnika. Nawet obecnie minimalne luzy na panewkach przy późniejszym doprężeniu jednostki może spowodować uszkodzenia.turbofin pisze:...większy wtryskiwacz i powinna być duża różnica w mocy.