[1,9TDI 1Z]Prośba o pomoc w modzeniu 1,9TDi 1Z-lista gratów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Większy tłoczek w pompie wtryskowej. O samym powietrzy diesel nie jedzie, trzeba paliwkiem podlać :mrgreen:Wojciu0308 pisze:co masz na mysli mowiac pompa 11stka? Co tam trzeba przerabiac? Cooler tak jak mowilem mam juz z iveco i jak juz modzic to modzic. Jak narazie celuje w minimum 130km
No i jak minimum 130KM to musisz pompę modzić, soft dostrajać pod pompę itp. Czasem lepiej cofnąć się i przejść na pompę na linkę jak w starych klekotach. Ale to jest tylko moje zdanie, z którym nie trzeba się zgadzać
coś Ty mu nawymyślał :?: z jakiego AFN/AWX turbo i po co :?: potem będzie płakał że kierownice stoją, itp. do tego trzeba zmieniać ECU i cały układ sterowania turbiną więc nigdy nie zakładajcie VNT :!: takie turbo ma tylko jedną zaletę jaką jest szybsze wstawanie, reszta to same wadyAro pisze:zależy na jakim komputerze masz tego 1Z (który rok auta?). A co do "aresnału" to masz wybór np. z :
- Turbosprężarka od AFN lub mocniejsza od AWX/AVF (oznaczenia silników 1.9 TDI) ze zmiennymi geometriami łopatek. [od 600 do 800zł]
- wtryski "216" [ok. 1.000 zł - zależy gdzie kupisz]
- FMIC [ok. 600zł]
- Soft do kompa [zależnie od tego jak bardzo "ekstremalny" ale 300zł+]
- Lepszy kolektor wraz z całym wydechem [trzeba popytać..]
to tak z mojej wiedzy. Tak czy inaczej w kompie musisz pozmieniać, czegokolwiek z tej listy byś nie założył to trzeba to zgrać z kompem ,że tak sie wyraże. w AAZ sprawa jest prostsza, ale tu 1Z niestety.
na seryjnym T15 wyciągnie spokojnie moc rzędu 130KM, a jak zmieni IC to i trochę więcej
1000zł za wtryski :?: to chyba u pompiarza po regeneracji bo używki w dobrym stanie da radę wyrwać za ok 400zł
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
to zostawić seryjne turbo? kurde w sumie to 130 to takie minimum jak juz coś modzic to bardziej bym to chcial pogonic. Może bardziej pod 150KM. Rozgladalem sie juz troche i na bank wpadnie IC z Iveco (bo mam taki na stanie) wtryski tez na bank bede zmieniac. 1000zł to raczej cos troche za duzo mysle ze do 500-600zł kupi sie coś dobrego. No i raczej w pompie zmienie ten tłoczek bo tez mam jakies pozostalosci po jakis innych audikach i nie tylko. Na bank bede robic przelotowy wydech. Teraz moje pytanie czy turbo seryjne wytrzyma to wszystko? Czy raczej zmieniac. Jak zmieniac to na jakie? AWX ma moj znajomy do popchnięcia więc w sumie turbawe tez bym mial
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 28 gru 2010, 17:47
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Ja tam 12'stki widuję na allegro, które by podpasiły, a Ty mi piszesz, że 11 są trudno spotykane :mrgreen:MUNIOR pisze:Zgadza się ,pompy 11mm to rodzynki i są rzadko spotykane ,były np. w passatach b5 AHH ,w audicach ich nie uświadczysztrepek pisze:Bardziej tłoczka szukać w tym "nie tylko". Z innych audi nie dopasujesz.
coś Ty się tak tej zmiennej geometrii uczepił, masz za dużo kasy i czasu czy co :?: bez zmiany kompa, zaworu N75, dołożenia wężyków z podciśnieniem i przerabianiem kolektora wydechowego i paru innych rzeczy to takie turbo nie podejdzie albo będzie kulałoWojciu0308 pisze:Jak zmieniac to na jakie? AWX ma moj znajomy do popchnięcia więc w sumie turbawe tez bym mial
jak już chcesz wymieniać turbinę to poluj na T3, ogromne i co najważniejsze sterowane nadciśnieniem, chociaż pewnie też będzie sporo zabawy żeby to upchać
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:40
- Lokalizacja: Radomsko
to co napisałes jest już zrobione oprócz zaślepienia. Co to wgl jest?Ross pisze:Turbo zostaw, wtryski min 216 lub 230, FMIC, kat out, jak chcesz przekroczyć 130km to pompa 11mm.
komp 16 bit - ale tu są zdania podzielone.
Najpierw zadbaj o to zeby silnik byl w dobrym stanie - kompresja, uszczelniacze, szklanki. Zrób wolną odmę, zaślep EGR i wyczyść kolektor dolotowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
tu masz wszystko o zaślepieniu EGR <ok> https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-zasl ... t16684.htm