Mam taki problem ze swoim skarbem. Od jakiegoś czasu silnik po odpaleniu i ruszeniu dławi się przez chwilę na pierwszych trzech biegach. Tak jak by go zalewało. Po jednym razie problem ustępuje. Gdy silnik ostygnie znowu dzieję się to samo. Układ dolotowy sprawdzony filtr powietrza nowy, kable kopułka świece wymienione. Dodam że nie ma kata... wyciąłem, i jest trochę zapłon przyspieszony. Nie mam pojęcia co to może być
[80 B3 PM] Dławi się na zimnym silniku, na 1,2i 3 biegu
-
lukasaaudi80
- Forum Audi 80

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
[80 B3 PM] Dławi się na zimnym silniku, na 1,2i 3 biegu
Witam...
Mam taki problem ze swoim skarbem. Od jakiegoś czasu silnik po odpaleniu i ruszeniu dławi się przez chwilę na pierwszych trzech biegach. Tak jak by go zalewało. Po jednym razie problem ustępuje. Gdy silnik ostygnie znowu dzieję się to samo. Układ dolotowy sprawdzony filtr powietrza nowy, kable kopułka świece wymienione. Dodam że nie ma kata... wyciąłem, i jest trochę zapłon przyspieszony. Nie mam pojęcia co to może być
POMOCY ! 
Mam taki problem ze swoim skarbem. Od jakiegoś czasu silnik po odpaleniu i ruszeniu dławi się przez chwilę na pierwszych trzech biegach. Tak jak by go zalewało. Po jednym razie problem ustępuje. Gdy silnik ostygnie znowu dzieję się to samo. Układ dolotowy sprawdzony filtr powietrza nowy, kable kopułka świece wymienione. Dodam że nie ma kata... wyciąłem, i jest trochę zapłon przyspieszony. Nie mam pojęcia co to może być
Ostatnio zmieniony 05 cze 2011, 22:04 przez lukasaaudi80, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Audi 80 Polska
- Forum Audi 80

- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
lukasaaudi80
- Forum Audi 80

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Myślałem, że masz silnik JN, przed poprawieniem tematu, bo w JN sonda jest wktręcona w kata. Nie wiem jak to wygląda w PM. Ja zamieniłem kata na strumiennice, ale w NG i właśnie nie moge dojść czy taki efekt, bo to samo jest u mnie co u Ciebie, jest przez to czy nie, bo parę innych rzeczy robiłem w trakcie wycinki kata.
-
lukasaaudi80
- Forum Audi 80

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Wiec właśnie ja nic nie robiłem innegoslaby pisze:Myślałem, że masz silnik JN, przed poprawieniem tematu, bo w JN sonda jest wktręcona w kata. Nie wiem jak to wygląda w PM. Ja zamieniłem kata na strumiennice, ale w NG i właśnie nie moge dojść czy taki efekt, bo to samo jest u mnie co u Ciebie, jest przez to czy nie, bo parę innych rzeczy robiłem w trakcie wycinki kata.
-
lukasaaudi80
- Forum Audi 80

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
-
lukasaaudi80
- Forum Audi 80

- Posty: 6
- Rejestracja: 27 maja 2011, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki kolego
już sobie poradziłem
poleciał punkcik
odłączyłem aku na 15 min, następnie po podpięciu go z powrotem trzy krotnie przekręciłem stacyjkę do pozycji "zapłon" i za czwartym razem odpaliłem. Silnik od razu wskoczył na 2500 obr/min i powoli schodząc z tych obrotów tak jak by się "ustawiał" przejechałem się i wszystko jest jak należy
jeździ jak powinna
... teraz tylko wymiana oleju mnie czeka porządna myjnia i możemy dalej wspólnie pokonywać kilometry na naszych pięknych drogach 
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc
Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc












