[B4 2.8 AAH] Luzowanie napinacza
A i jeszcze jedno pytanie niby głupie ale jednak, mianowicie czy w termostacie jest jakaś mala dziurka przez którą ma uciekać powietrze z silnika? i czy jest różnica czy będzie ona na dole czy na górze bo wiem,że w starym termostacie dziurka była , a w nowym bladego pojęcia nie mam nawet uwagi nie zwróciłem, a tym bardziej czy dałem ją na górę czy na dół, bo jest taki delikatny problem jeszcze, mianowicie wymieniłem najpierw termo-włącznik na taki o zakresie 92/87st., a dwa dni później coś mnie naszło i czujnik temp. cieczy wymieniłem(stary miał kolor jakby szary 2 piny, ale ten nowy miał białą główkę też 2 piny, ale w sklepie powiedzieli, że to ten sam, czyli ten co odpowiada za pokazywanie temp na zegarze) i nie wiem co jest, bo tak silnik grzeje się kreska temp. dochodzi w okolice 100st włączają się wentylatory ale temp. wciąż zostaje o okolicy tych 100st, oczywiście auto jest na postoju, tylko silnik pracuje, wiem, że zawsze było tak, że włączały się schłodziło go trochę i się wyłączały, teraz mogą i nawet 15min działać i wskaźnik ani nie drgnie tylko stoi w granicach w/w 100st., dopiero jak ruszę, bądź wkręcę go na 2000-2500 obr., bądź włączę gorący nawiew to spada i co to będzie panowie?? nie odpowietrzył się dobrze?czy możne inne sugestie dodam, że mam instalacje LPG, czyli możliwa też poducha powietrza w parowniku? A może sam wskaźnik temp. jest walnięty i złe wskazania pokazuje?A może to wina tego nowego czujnika za bodajże 17zł?