Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.8 AAH] Luzowanie napinacza

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 14 cze 2011, 23:06

możesz ale raczej nir powinno cieknąć ;-)

pimpam

Post autor: pimpam » 14 cze 2011, 23:13

A i jeszcze jedno pytanie niby głupie ale jednak, mianowicie czy w termostacie jest jakaś mala dziurka przez którą ma uciekać powietrze z silnika? i czy jest różnica czy będzie ona na dole czy na górze bo wiem,że w starym termostacie dziurka była , a w nowym bladego pojęcia nie mam nawet uwagi nie zwróciłem, a tym bardziej czy dałem ją na górę czy na dół, bo jest taki delikatny problem jeszcze, mianowicie wymieniłem najpierw termo-włącznik na taki o zakresie 92/87st., a dwa dni później coś mnie naszło i czujnik temp. cieczy wymieniłem(stary miał kolor jakby szary 2 piny, ale ten nowy miał białą główkę też 2 piny, ale w sklepie powiedzieli, że to ten sam, czyli ten co odpowiada za pokazywanie temp na zegarze) i nie wiem co jest, bo tak silnik grzeje się kreska temp. dochodzi w okolice 100st włączają się wentylatory ale temp. wciąż zostaje o okolicy tych 100st, oczywiście auto jest na postoju, tylko silnik pracuje, wiem, że zawsze było tak, że włączały się schłodziło go trochę i się wyłączały, teraz mogą i nawet 15min działać i wskaźnik ani nie drgnie tylko stoi w granicach w/w 100st., dopiero jak ruszę, bądź wkręcę go na 2000-2500 obr., bądź włączę gorący nawiew to spada i co to będzie panowie?? nie odpowietrzył się dobrze?czy możne inne sugestie dodam, że mam instalacje LPG, czyli możliwa też poducha powietrza w parowniku? A może sam wskaźnik temp. jest walnięty i złe wskazania pokazuje?A może to wina tego nowego czujnika za bodajże 17zł?

Awatar użytkownika
chybo101
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1454
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:40
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: chybo101 » 15 cze 2011, 08:56

Otwór w termostacie jest do odpowietrzania i ma być na gorze. Sprawdź temp. na Vag-u.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 15 cze 2011, 09:29

dokładnie tylko i wyłącznie na górze :!: :-P

pimpam

Post autor: pimpam » 15 cze 2011, 19:49

Czy nieodpowietrzony silnik może być powodem tego że wentylatory nie mogą wystudzić płynu i cały czas pracują?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl