STROKE pisze:Na 3-cim zdjeciu strzałka ma być na wprost znaku [O I T] a nie na wprost kropki na kole pasowym na wprost strzałki na wałku pośrednim nacięcie na wprost kropki na wałku i na aparacie palec na wprost nacięcia a na kole zamachowym zero w połowie.
Dokładnie tego tez mi brakuje, znak OIT na kole rozrządu powinien pokrywać się ze strzałką na tej plastikowej obudowie. A palec powinien być nad wycięciem w aparacie. Dół ustawiony dobrze.
[ Dodano: 2011-07-06, 08:12 ]
jaco80 pisze:W swoim ustawiałem tak:
rozrząd
Tyle że ja mam B3 ty B4 więc nie wiem czy to cokolwiek pomoże. Ale te silniki są bardzo podobne i oba 8 zaworowe, więc może np o to chodzi. I upewnij się że nie będzie kolizji jakbyś ewentualnie ustawiał na tylny bo nie chciałbym mieć silnika na sumieniu. Chociaż też wiele razy słyszałem że ABT jest niekolizyjny.

Znaki z tyłu koła pasowego służyły do ustawiania rozrządu ale w starszych modelach, które na obudowie (osłonie paska) nie miały wytłoczonych znaków. Znak w takim wypadku ustawiało się na równie z płaszczyzną głowicy (najczęściej była tam przykręcona taka mała blaszka). Zrównanie się tylnej kropki z krawędzią głowicy (czy blaszki) gwarantowało prawidłowe ustawienie.
W ABT jest przetłoczona strzałka na obudowie i znak na kole OIT.
[ Dodano: 2011-07-06, 08:14 ]
Co do filmiku to wygląda to zupełnie normalnie.