Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 01 kwie 2011, 12:56

Czy taka pompka będzie ok, czy może być tańsza z plastikowymi króćcami? Ta wygląda dosyć solidnie.
http://allegro.pl/pompka-paliwa-gruszka-metalowogumowa-zwrotny-8-10-i1523881019.html
Średnica przewodów przy filtrze to 8mm dla zasilającego i 6mm dla powrotnego? Poprawcie jeżeli się mylę.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 kwie 2011, 15:26

taka może być.potrzebna ci tylko jedna pompka najlepiej na zasilanie byś mógł ją wpiąć przed filtrem paliwa.8mm to jest średnica przewodu zasilającego...

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 01 kwie 2011, 16:40

Dzięki za odpowiedź hudy. Wiem, że jedna pompka, ale przy okazji zapytałem o średnicę powrotnego :-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 01 kwie 2011, 17:17

dla pewności możesz sobie sprawdzić u siebie suwmiarką bo jak by czasami ktoś coś kiedyś kombinował kto wie.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 10 kwie 2011, 13:09

Ile oringów powinno być w podgrzewaczu filtra paliwa?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 10 kwie 2011, 18:12

jeden

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 10 kwie 2011, 21:30

Dzięki raz jeszcze hudy. Miałem dwa i włożyłem dwa. Teraz na luzie mi się nie zapowietrza i jak postoi to też nie. Nie wiem jak tam będzie na wyższych obrotach. Póki co to przewody pełne paliwa.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 11 kwie 2011, 14:55

widocznie ktoś chciał by było lepiej uszczelnione i mu się lekko przedobrzyło...

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 12 kwie 2011, 08:44

A sprawdziłeś czy te pęcherzyki nie biorą się z nieszczelności w samej głowicy? Ja tak miałem u siebie że były pęcherze dużo było snutych teorii a nieszczelność była w króćcu w głowicy spróbuj poruszać wężami przy głowicy od filtra i zobacz czy nie robi Ci się więcej pęcherzy

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 12 kwie 2011, 22:47

Po wymianie kilku przewodów przy filtrze i oringa w podgrzewaczu jest ok. Przewód pełen ropy i nawet jednego bąbelka nie widać. Dodam, że u mnie po użyciu pompki gruszki nieszczelność objawiła się przy pompie wtryskowej na łączeniu przewodów. Teraz już jest cacy.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 kwie 2011, 14:01

pompka prawdę ci powie <ok>

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 17 lip 2011, 15:42

pozwole sobie odnowic temat... kupilem gruszke i pocisnołem troche paliwa w uklad na sile, deikatnie wybilo paliwo na wylocie do pompy, poprawiłem i dalej bable, takie ciag okolo 15cm jeden babel za drugim, w (z)rzadku, nigdzie indziej nie wybilo, jest tez mala drobnizna na przezroczystym od powrotu, jeszcze tylko tego "podgrzewacza" nie ruszałem, zaraz obadam i zobaczymy,

PS. mam taki maly pomysl jesli chodzi o te sitko/filterek w baku (nie wiem jak sie to dokladnie nazywa i jak wygada, nie ruszałem baku jeszcze) ale ja np bym zapioł gruszke na na tym miedzianym? wezu ktorym idzie waha ze zbiornika, w druga strone to sitko/filtr TEORETYCZNIE samo powinno sie "wyczyscic" na jakis czas :roll:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 lip 2011, 17:07

, jeszcze tylko tego "podgrzewacza" nie ruszałem, zaraz obadam i zobaczymy,

najczęstsza przyczyna łapania powietrza wymień oring ;-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 17 lip 2011, 17:42

krew mnie zalewa... od tego szukania dziury w calym wyszla mi tulejka z "korpusu" tej gury filtra paliwa... myslalem ze to jest jedna calosc a z tego co saie przyjzalem to ta tulejka jest jakos zaklejona/uszczelniona, dzika sytuacja bo dzis w nocy musze przejechac cala polske a tu taki zonk, narazie zrobilem to na krotko, tj. pominolem filtr paliwa i wasdzilem taki maly filterek, dzies tam chyba dalej jest nieszczelnosc bo w tym malym opada stan, wezyk wykluczam bo dałem tam fi6 zeby ciasnuiej lezał,

da sie jakos ta tulejke tam "zakleic" ? jedyne co przychodzi mi do glowy to poksipol albo cyna (tak jak laczy sie miedziane rurki)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 17 lip 2011, 18:09

jeśli nigdzie nie masz nieszczelności to znaczy że zaciąga powietrze gdzieś wcześniej między bakiem a filtrem.może masz przewody już przerdzewiałe i gdzieś ciągnie paliwo mimo że nie ma wycieku...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl