[B4 1Z] Rezanie Dodatkowych Zegarów w Miejsce popielniczki:D
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
http://rapidshare.com/files/412391283/Dod_zegary.zip
Są schematy i pierwsza strona tego tematu z miniaturami.
Są schematy i pierwsza strona tego tematu z miniaturami.
Koledzy powiedzcie mi taka rzecz....gdzie w ABK podpiac pin 4 i 6 z dodatkowych zegarow? tez pod bezpieczniki 12 i 14?I mam jeszcze jedna zagadke....posiadam czujnik cisnienia oleju(banke) tylko ze nie mam albo nie widze zadnego nr.katalogowego...a doczytalem sie ze jest on od 0 do 5bar czyli ze niby powinien pasowac bez problemu i napewno czujnik jest VDO bo to akurat idzie odczytac:) <ok>
Jeszcze posiadam jakis inny czujnik(banke)tylko ze jedno stykowy i na nim pisze od 0 do 10bar i tez VDO i teraz tak sie zastanawiam do czego i od czego on moze byc? bo kupowalem zegary od jakiegos chlopka na alledrogo i mi go dorzucil do kompletu i z tego co z nim rozmawialem to on wlasnie ten czujnik 0-10bar mial zamontowany w swojej b3 i mowil ze bez problemu mu chodzily zegary....tylko tak sie teraz zastanawiam jak mu mogly chodzic zegary jak ta banka jest jednostykowa...tzn.zegary moze mu chodzily ale pewnie nie mial podlaczonej kontrolki dynamicznego oleju na swoim ac badz mc ewentualnie jak ktos potrzebuje taki czujnik(banke)to moge odsprzedac bo mnie sie on na bank nie przyda:)
Jeszcze posiadam jakis inny czujnik(banke)tylko ze jedno stykowy i na nim pisze od 0 do 10bar i tez VDO i teraz tak sie zastanawiam do czego i od czego on moze byc? bo kupowalem zegary od jakiegos chlopka na alledrogo i mi go dorzucil do kompletu i z tego co z nim rozmawialem to on wlasnie ten czujnik 0-10bar mial zamontowany w swojej b3 i mowil ze bez problemu mu chodzily zegary....tylko tak sie teraz zastanawiam jak mu mogly chodzic zegary jak ta banka jest jednostykowa...tzn.zegary moze mu chodzily ale pewnie nie mial podlaczonej kontrolki dynamicznego oleju na swoim ac badz mc ewentualnie jak ktos potrzebuje taki czujnik(banke)to moge odsprzedac bo mnie sie on na bank nie przyda:)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
4 możesz podłączyć pod zasilanie lampki w schowku a 6 pod czarno niebieski od podświetlania przycisków na radiem. Oba te obwody idą przez bezpieczniki które wypisałeś.YoGii pisze:gdzie w ABK podpiac pin 4 i 6 z dodatkowych zegarow? tez pod bezpieczniki 12 i 14?
Co do czujnika to chyba autor tego tematu Solskier zamontował taki u siebie jedno-stykowy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
aha czyli tym sposobem poprostu stwierdzam ze wskaznik jest ok i zostaje banka
a czy jest sposób sprawdzenia samej banki np miernikiem :?:
[ : 2011-07-20, 16:39 ]
a czy jest sposób sprawdzenia samej banki np miernikiem :?:
[ : 2011-07-20, 16:39 ]
wszystko sprawdzam pod maską zegarów nie ruszam.aldi pisze:Wcześniej pytałem gdzie podłączałeś tą masę bo jeśli przy dod. zegarach to nie sprawdziłeś przewodu zegary > bańka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chcę kupić czujnik ciśnienia oleju tylko chciałbym żeby ktos napisał czy na 100% taki czujnik ma być:
035 919 561
gwint m10x1
i najważniejsze - cisnienie ma być 0-5 0,60 Bar ?
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.800.621
Silnik PM zegary starego typu VDO (te oddzielne)
Jego wkręca sie zamiast tego co jest aktualnie wkrecony w podstawe filtra ?
035 919 561
gwint m10x1
i najważniejsze - cisnienie ma być 0-5 0,60 Bar ?
http://www.motoneo.pl/t/z1/EPS1.800.621
Silnik PM zegary starego typu VDO (te oddzielne)
Jego wkręca sie zamiast tego co jest aktualnie wkrecony w podstawe filtra ?