tak jak napisales mozna wytoczyc na wzor s2 lub kupic w uzywce piasty od s2 bo powiem szczeze bal bym sie na autobanie rozwijac predkosc nieco wieksza niz nakazuja z takimi modami ukladu napedowegoszuan pisze:mozna wytoczyć na wzór orginału b4 nowe piasty z rozstawem 5x112 by zachowac seryjne ET, bo one wchodzą do samego końca zwrtonicy, gdzie w przypadku piast z C4 trzeba dodawać podkladki dystansujące pod łożysko i na wielokiln, a seryjnie piasty maja 2cm odsadzenie w porownaniu z C4... pozniej dobieramy tylko tarcze z odpowiednim odsadzeniem lub zakladamy adapter pod jarzmo zacisku.
wyjscie drugie piasty i zwrotnice s2
trzecie wyjscie kombinacje ze zwrotnicami z c4, choc przynazm sie bez bicia, nie wiem jak wygladaja, bo ja wybralem najtansza opcje jak kiedys mi sie wydawalo ale jak sie wszystko przekalkujuje, to opcja s2 jest najrozsadniejsza i w miare tania.... :roll:
[Cabrio 8G 2.6 ABC] Turkusowy zawrót głowy
Niestety nie można, gdyż obwód tej płaszczyzny, w której są otwory wynosi około 118mm, a gdyby się to powiększyło to nie zmieści się wewnątrz tarczy. Trochę kombinowałem z suwmiarką i przystałem na opcji rozwiercenia piast na 5x108 i dodanie dystansów z 5x108 na 5x112.szuan pisze:mozna wytoczyć na wzór orginału b4 nowe piasty z rozstawem 5x112 by zachowac seryjne ET
Koszta:
Wiercenie piast i tarcz - 100zł
Materiał na dystanse 25mm - stal 40HM *ale może być nawet najgorsza stal) koszt ok. 80zł
Wykonanie dystansów - powinno być ok. 300zł (niestety ja ze względu na pośpiech wydałem na to łącznie 450zł ;/ plus około 40 litrów paliwa na dojazdy, czasu i nerwów nawet nie chcę szacować, bo to masakra).
Minimalna grubość dystansu zmieniającego rozstaw szacuje się na 17mm.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
teraz to trochę jak ser szwajcarski :mrgreen:
I to wszystko dla szerszych kółek Do pełnego wyglądu brakuje odpowiednich lusterek które myślę że z tych wszystkich wydatków co poniosłeś dawno byś miałATLAS pisze:(niestety ja ze względu na pośpiech wydałem na to łącznie 450zł ;/ plus około 40 litrów paliwa na dojazdy, czasu i nerwów nawet nie chcę szacować, bo to masakra).
shellah, Lusterka mogłem mieć w dobrej cenie od DeSa, ale nie byłem przekonany do nich. Jak usiadłem na spocie w Twoim coupe to się upewniłem, że ich nie chcę cóż i tak moje cabrio to nie RS2, więc nie mam obowiązku na siłę wkłądać detale z tego cudownego Avanta. Montuje co mi się podoba i ładuję kasę w to co wg mnie jest warte banknotów. Lusterka za 1500zł, w których gorzej widać co jest za mną to jednak w tej chwili wydatek, którego nie jestem pewny. Do Keskinów mi nie pasował też ich kształt, ale do obecnych RH fajnie by pasowały i mimo wszystko lekko rozważam opcję ich kupienia. Jak się trafią w super stanie za trzy-cyfrową kwotę to się skuszę.
Harry71, sęk w tym, że mi nie potrzeba dobrych hamulców ja mam nawyki kierowców ciężarówek i prawie nie dotykam hebli. A jak świruję to i tak się nie zdarza, że muszę nagle z 200 hamować do zera. I wnerwia mnie to, że tyle kasy bym musiał przewalić zamiast wydać przykładowo na nowy dach.
Jedno tłoczkowe hamulce z 2.6 nie podejdą? Jeśli nie, to raczej będę kupował heble z BMW serii 7, brembo 4 tłoczkowe z tarczami 325mm za 400zł można spokojnie kupić, ale sprawdzę offset tych tarcz, żeby nie było lipy.
Jedno tłoczkowe hamulce z 2.6 nie podejdą? Jeśli nie, to raczej będę kupował heble z BMW serii 7, brembo 4 tłoczkowe z tarczami 325mm za 400zł można spokojnie kupić, ale sprawdzę offset tych tarcz, żeby nie było lipy.
Jednak teraz myśląc z kalkulatorem przed oczami dochodzę do wniosku, że zostaję przy obecnym rozwiązaniu, tylko stoczę dystanse z 25mm na 17mm, czyli o 8mm. Pół cala szerszy rant to w przybliżeniu 12mm bardziej wystająca krawędź rantu felgi. Przy dystansie 17mm będę miał zaledwie 4mm bardziej wystającą krawędź rantu niż teraz, ale opona będzie mocniej naciągnięta. Na tył będę przez to musiał dodać dystans 5mm i jeszcze wypchnąć nadkola o milimetr, czy tam dwa.
No i właśnie się zorientowałem, że to był błąd kupując ranty na felgę 3.25, jednak powinienem kupić 3.75 i po prostu mocniej wyciągnąć tylne błotniki będzie za mała różnica w offsecie pomiędzy przodem a tyłem, więc i tak nie będę zadowolony. Tragedia... Dla mojego oka dobrze jest dopiero gdy jest różnica w offsecie 5mm pomiędzy przodem a tyłem (przód o 5mm węziej na stronę). Zatem jeszcze 12mm szerzej na stronę z tyłu przy rancie 3.75" byłoby strzałem w dziesiątkę (którego niestety się bałem).
Ostatecznie mogę zostać przy szerokości 9" z przodu, ale nie da mi to spokoju, że będą leżeć ranty 2.75", a z przodu zaledwie 2.25" eeeeeech, tak to jest jak się w głowie ubzdura perfekcyjny setup.
No i właśnie się zorientowałem, że to był błąd kupując ranty na felgę 3.25, jednak powinienem kupić 3.75 i po prostu mocniej wyciągnąć tylne błotniki będzie za mała różnica w offsecie pomiędzy przodem a tyłem, więc i tak nie będę zadowolony. Tragedia... Dla mojego oka dobrze jest dopiero gdy jest różnica w offsecie 5mm pomiędzy przodem a tyłem (przód o 5mm węziej na stronę). Zatem jeszcze 12mm szerzej na stronę z tyłu przy rancie 3.75" byłoby strzałem w dziesiątkę (którego niestety się bałem).
Ostatecznie mogę zostać przy szerokości 9" z przodu, ale nie da mi to spokoju, że będą leżeć ranty 2.75", a z przodu zaledwie 2.25" eeeeeech, tak to jest jak się w głowie ubzdura perfekcyjny setup.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
dlatego napisalem na wzór nie idealnie takie same.ATLAS pisze:Niestety nie można, gdyż obwód tej płaszczyzny, w której są otwory wynosi około 118mm, a gdyby się to powiększyło to nie zmieści się wewnątrz tarczy.szuan pisze:mozna wytoczyć na wzór orginału b4 nowe piasty z rozstawem 5x112 by zachowac seryjne ET