podepne sie do tematu, z tym ze mi ciezko pali jak zimny, jak cieply to ok
1 pytanie: co odpowiada za odpalenie cieplego silnika na obr ok 1500 i od razu spadaja? wtryskiwacz rozruchowy? wiem ze za odpalenie zimnego odpowiada miedzy innymi czarny czujnik temp
nie mam juz sil i wpadłem na pomysł zeby wtryskiwacz rozruchowy podłączyc na krotko i wyprowadzic przejącznik do kabiny, mozna tak zrobic zeby nic nie ucierpialo po drodze ?
[coupe, 2.3 ng] - ciezko pali jak cieply
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A jak ciężko odpala to dzieje się tak przy odpalaniu na benzynie czy lpg?
Bo jak tylko ciężko pali na benzynie to możliwe że podczas jazdy na gazie rozjeżdża się adaptacja komputera benzynowego.
Po jeździe na gazie po przełączeniu na benzynę nie szarpie, dobrze przyspiesza?
Co zalewania gazem to trzeba wymyć elektrozawór na parowniku. Ale jeśli cały parownik jest już zasyfiony to na długo to nie pomoże.
Bo jak tylko ciężko pali na benzynie to możliwe że podczas jazdy na gazie rozjeżdża się adaptacja komputera benzynowego.
Po jeździe na gazie po przełączeniu na benzynę nie szarpie, dobrze przyspiesza?
Co zalewania gazem to trzeba wymyć elektrozawór na parowniku. Ale jeśli cały parownik jest już zasyfiony to na długo to nie pomoże.
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Na benzynie jest ok. Po przełączeniu z benzyny na gaz też jest ok. Problem jest po zgaszeniu silnika na gazie i po próbie ponownego uruchomienia. Po prostu nie chce zapalić. Muszę go zawsze trochę "popiłować". Na benzenie takich objawów nie ma. Parownik jest trzy miesiące po regeneracji. Wszystko było ok. Treaz dopiero takie problemy. Dochodzi jeszcze falowanie na wolnych obrotach.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-26, 07:51 ]
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-26, 07:51 ]
Może to dziwne pytanie, ale jak wymyć i w czym?aldi pisze: Co zalewania gazem to trzeba wymyć elektrozawór na parowniku. Ale jeśli cały parownik jest już zasyfiony to na długo to nie pomoże.
Pozdrawiam