Tarcze mam o srednicy 256 mmjoandaw pisze:Na piasty kupisz odpowiednie tarcze wentylowane nie ma problemu. Jarzma trzeba zmienić i zaciski bo wentylowane tarcze są grubsze i nie wejdą w stare mocowanie. Ja zmieniałem cale bo lite są 13mm grube a wentyle 22mm jak dobrze pamiętam. Zaciski trzeba większe jak i jarzma.Jakie tam są teraz u Ciebie tarcze wielkośc :?:
[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
Tu są takie tarcze
http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 24631.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 12204.html
i zaciski
http://allegro.pl/przedni-zaciski-quatt ... 40826.html
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 24631.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 12204.html
i zaciski
http://allegro.pl/przedni-zaciski-quatt ... 40826.html
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
A jak jest w 2.3 20v bo tam seryjnie są dwu-tłoczkowe girling 60 takie jak w b4 2.8.Tam jest inaczej rozwiązane zawieszenie?trepek pisze:Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 146
- Rejestracja: 17 sty 2011, 20:13
- Lokalizacja: Zakrzówek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
W 1z przeważnie były lite chociaż ja się spotkałem też z wentylowanymi.konradnutlok pisze:przeciez avant ma wentylowane tarcze to od niego sie nadadza :mrgreen:
Jak na hamulce w rozsądnych pieniądzach to polecam ci zmianę na dwu-tłoczkowe Girling 60 montowane seryjnie w audi b4 2.8 i S2.Do tego dobre tarcze i klocki.Taki zestaw daje nawet radę.Niestety chwilowo nie mam żadnego kompletu na zbyciu bo wszystkie poszły.Miseeek pisze:Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie
juz lepiej wentylowane jak nawiercane z nawiercanymi duzo nie osiagniesz.
co do dwutloczkowych interesujaca propozycja ale czy w zetorku otrzebne ci az takie hamulce ?.spokojnie wentylowane wystarcza ,dzisiaj zmienialem u siebie wentylowane na nowe stare juz troche sie najezdzily wiec trzeba bylo zmienic kupno padlo na zimmermann komplet 278zł.
co do dwutloczkowych interesujaca propozycja ale czy w zetorku otrzebne ci az takie hamulce ?.spokojnie wentylowane wystarcza ,dzisiaj zmienialem u siebie wentylowane na nowe stare juz troche sie najezdzily wiec trzeba bylo zmienic kupno padlo na zimmermann komplet 278zł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Miseeek pisze:Nawet niezły pomys nasunełes mi , na razie przymierzam się do wymiany, jak cos skąpletujesz to daj znac to może sie dogadamy , a jaki to był by koszt kompletu bez tarcz i klocków
Zależy w jakim stanie.Na aledrogo przeważnie ceny chodzą po 300/500 zł.Trzeba po prostu cierpliwe szukać chociaż ostatnio jest zastój.