Tarcze mam o srednicy 256 mmjoandaw pisze:Na piasty kupisz odpowiednie tarcze wentylowane nie ma problemu. Jarzma trzeba zmienić i zaciski bo wentylowane tarcze są grubsze i nie wejdą w stare mocowanie. Ja zmieniałem cale bo lite są 13mm grube a wentyle 22mm jak dobrze pamiętam. Zaciski trzeba większe jak i jarzma.Jakie tam są teraz u Ciebie tarcze wielkośc :?:
[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Tu są takie tarcze
http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 24631.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 12204.html
i zaciski
http://allegro.pl/przedni-zaciski-quatt ... 40826.html
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 24631.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 12204.html
i zaciski
http://allegro.pl/przedni-zaciski-quatt ... 40826.html
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
Tarcze firmy ate móglbym zalozyć bo ten komplet za 170 wydaje mi sie podejzany, mocno niska cena.
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
A co sadzisz o takim zestawie?
wentyle 256 nacinane i nawiercane MIKODA + klocki FERODO
wentyle 256 nacinane i nawiercane MIKODA + klocki FERODO
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
A jak jest w 2.3 20v bo tam seryjnie są dwu-tłoczkowe girling 60 takie jak w b4 2.8.Tam jest inaczej rozwiązane zawieszenie?trepek pisze:Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
było 17" s-line/ -40/ S2 front/ heble S2/ac/bc/ Pierburg + 16 bit +soft+ AFN by Munior i Kostrz
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
W b31.6 td występują te same tarcze co w 1.8S
Jak masz mozliwość kolego to sprawdż czy hamulce od B4 będą pasowaly.
Najlepszą opcja dla mnie to założenie hebelków od 2,6, 2,3 20v lub 2,8 :mrgreen:
Jak masz mozliwość kolego to sprawdż czy hamulce od B4 będą pasowaly.
Najlepszą opcja dla mnie to założenie hebelków od 2,6, 2,3 20v lub 2,8 :mrgreen:
Audi 80 B3 1.8 G60 ADP
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi z kompresorem:
https://audi80.pl/80-b3-18s-projekt- ... htm#654181
Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie
Uwielbiam ten sport , bo baje dreszczyk emocji.
BYŁO AUDI JEST BMW.
BYŁO AUDI JEST BMW.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 146
- Rejestracja: 17 sty 2011, 20:13
- Lokalizacja: Zakrzówek
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
W 1z przeważnie były lite chociaż ja się spotkałem też z wentylowanymi.konradnutlok pisze:przeciez avant ma wentylowane tarcze to od niego sie nadadza :mrgreen:
Jak na hamulce w rozsądnych pieniądzach to polecam ci zmianę na dwu-tłoczkowe Girling 60 montowane seryjnie w audi b4 2.8 i S2.Do tego dobre tarcze i klocki.Taki zestaw daje nawet radę.Niestety chwilowo nie mam żadnego kompletu na zbyciu bo wszystkie poszły.Miseeek pisze:Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie
było 17" s-line/ -40/ S2 front/ heble S2/ac/bc/ Pierburg + 16 bit +soft+ AFN by Munior i Kostrz
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
juz lepiej wentylowane jak nawiercane z nawiercanymi duzo nie osiagniesz.
co do dwutloczkowych interesujaca propozycja ale czy w zetorku otrzebne ci az takie hamulce ?.spokojnie wentylowane wystarcza ,dzisiaj zmienialem u siebie wentylowane na nowe stare juz troche sie najezdzily wiec trzeba bylo zmienic kupno padlo na zimmermann komplet 278zł.
co do dwutloczkowych interesujaca propozycja ale czy w zetorku otrzebne ci az takie hamulce ?.spokojnie wentylowane wystarcza ,dzisiaj zmienialem u siebie wentylowane na nowe stare juz troche sie najezdzily wiec trzeba bylo zmienic kupno padlo na zimmermann komplet 278zł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
Miseeek pisze:Nawet niezły pomys nasunełes mi , na razie przymierzam się do wymiany, jak cos skąpletujesz to daj znac to może sie dogadamy , a jaki to był by koszt kompletu bez tarcz i klocków
Zależy w jakim stanie.Na aledrogo przeważnie ceny chodzą po 300/500 zł.Trzeba po prostu cierpliwe szukać chociaż ostatnio jest zastój.
było 17" s-line/ -40/ S2 front/ heble S2/ac/bc/ Pierburg + 16 bit +soft+ AFN by Munior i Kostrz
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
Ciekawe graty Allegro http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=11735519
Moja strona w dziale polecam https://audi80.pl/sprzedawca-forumow ... t58219.htm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga