Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Zmiana tarcz ham litych na wentylowane

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 24 lip 2011, 19:17

joandaw pisze:Na piasty kupisz odpowiednie tarcze wentylowane nie ma problemu. Jarzma trzeba zmienić i zaciski bo wentylowane tarcze są grubsze i nie wejdą w stare mocowanie. Ja zmieniałem cale bo lite są 13mm grube a wentyle 22mm jak dobrze pamiętam. Zaciski trzeba większe jak i jarzma.Jakie tam są teraz u Ciebie tarcze wielkośc :?:
Tarcze mam o srednicy 256 mm

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 24 lip 2011, 19:21

Tu są takie tarcze
http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 24631.html
http://allegro.pl/ate-tarcze-przod-audi ... 12204.html
i zaciski
http://allegro.pl/przedni-zaciski-quatt ... 40826.html
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 ;-) w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam ;-)

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 24 lip 2011, 19:33

Tarcze firmy ate móglbym zalozyć bo ten komplet za 170 wydaje mi sie podejzany, mocno niska cena.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 24 lip 2011, 19:35

Ate sam mam <ok> i klocki textary <ok>

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 24 lip 2011, 19:57

A co sadzisz o takim zestawie?
wentyle 256 nacinane i nawiercane MIKODA + klocki FERODO

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lip 2011, 21:41

ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 24 lip 2011, 22:50

trepek pisze:
ja mam 280mm musiał byś się dowiedzieć czy z b4 zaciski pasują do b3 wtedy by szło dać większe tarcze i zaciski. Moje są z 2.6 w 2.8 są już dwu tłoczkowe ale pewności nie mam
Bez zmian kolumn na te z b4 może być ciężko, ponieważ kolumny z b4 mają większe "uszy" z otworami pod jarzma. Generalnie chodzi mi o to że mocowanie jarzma jest dalej wysunięte.
A jak jest w 2.3 20v bo tam seryjnie są dwu-tłoczkowe girling 60 takie jak w b4 2.8.Tam jest inaczej rozwiązane zawieszenie?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 24 lip 2011, 23:02

Trzeba by porównać. Ja mam w domu przednie zawieszenie od b3 1.6 TD i b4 1.9 TDI.

Awatar użytkownika
turbofin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 419
Rejestracja: 25 lip 2010, 01:13
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: turbofin » 25 lip 2011, 09:53

W b31.6 td występują te same tarcze co w 1.8S
Jak masz mozliwość kolego to sprawdż czy hamulce od B4 będą pasowaly.
Najlepszą opcja dla mnie to założenie hebelków od 2,6, 2,3 20v lub 2,8 :mrgreen:

Miseeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 27 sty 2011, 21:57
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: Miseeek » 25 lip 2011, 22:48

Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie :-P , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie ;-)

konradnutlok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 146
Rejestracja: 17 sty 2011, 20:13
Lokalizacja: Zakrzówek

Post autor: konradnutlok » 26 lip 2011, 19:42

przeciez avant ma wentylowane tarcze to od niego sie nadadza :mrgreen:

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 26 lip 2011, 20:20

konradnutlok pisze:przeciez avant ma wentylowane tarcze to od niego sie nadadza :mrgreen:
W 1z przeważnie były lite chociaż ja się spotkałem też z wentylowanymi.

Miseeek pisze:Ja mam dylemat, bo tarcze mi sie już kończa,a duszę niezle po chantlach czasami aż sine sie robia wojaże po miescie :-P , i tak myslałem żeby założyc wentylowane lub jednolite ale nawiercane bo mniej motaniny z zaciskami i tp. tylko nie wiem które lepsze na ekstremalną jazde ,mam b4 1,9 tdi, i jeszcze mam w planie zwiekszyc nieco mocy,ale to inny temat,więc co mi poradzicie ;-)
Jak na hamulce w rozsądnych pieniądzach to polecam ci zmianę na dwu-tłoczkowe Girling 60 montowane seryjnie w audi b4 2.8 i S2.Do tego dobre tarcze i klocki.Taki zestaw daje nawet radę.Niestety chwilowo nie mam żadnego kompletu na zbyciu bo wszystkie poszły.

Miseeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 27 sty 2011, 21:57
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: Miseeek » 26 lip 2011, 20:50

Nawet niezły pomys nasunełes mi , na razie przymierzam się do wymiany, jak cos skąpletujesz to daj znac to może sie dogadamy , a jaki to był by koszt kompletu bez tarcz i klocków

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 26 lip 2011, 20:52

juz lepiej wentylowane jak nawiercane z nawiercanymi duzo nie osiagniesz.
co do dwutloczkowych interesujaca propozycja ale czy w zetorku otrzebne ci az takie hamulce ?.spokojnie wentylowane wystarcza ,dzisiaj zmienialem u siebie wentylowane na nowe stare juz troche sie najezdzily wiec trzeba bylo zmienic kupno padlo na zimmermann komplet 278zł.

niebieski79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
Lokalizacja: podkarpacie RPZ

Post autor: niebieski79 » 26 lip 2011, 21:04

Miseeek pisze:Nawet niezły pomys nasunełes mi , na razie przymierzam się do wymiany, jak cos skąpletujesz to daj znac to może sie dogadamy , a jaki to był by koszt kompletu bez tarcz i klocków

Zależy w jakim stanie.Na aledrogo przeważnie ceny chodzą po 300/500 zł.Trzeba po prostu cierpliwe szukać chociaż ostatnio jest zastój.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl