pajak100 pisze:O instalacji piątej generacji możesz zapomnieć bo tego w tym kraju nie ma i nie będzie. A dopiero ta instalacja jest porównywalna z zasilaniem benzynowym. Pozdrawiam
Niby na jakiej podstawie tak sądzisz? Znam co najmniej dwie firmy, które to robią z powodzeniem

.
pajak100 pisze:Szczerze mowiąc to nie wiem jaki tam jest wtrysk w ABK, jeżeli mechaniczny to przyzwyczaić się do jednego strzału na kwartał i klepania blaszki przepływomierza.
Jeśli nawet nie wiesz jaki to wtrysk to dlaczego tak kategorycznie się wypowiadasz o gazie, jesteś instalatorem? Co do strzałów przy mechanicznym wtrysku to przy lepszym bum leci nie tylko przepływka ale również rozdzielacz paliwa, a to już duuuużo wyższe koszty.
ABK to wtrysk elektroniczny w tzw. fullgroup'ie więc wystarczy Stag200, ale 300 ma o wiele lepszy soft i lepiej sobie radzi z krótkimi czasami wtrysku, a przy fullgroup'ie ma to spore znaczenie. Poza tym 300 osługuje wtryskiwacze 1 omowe, a 200 nie, a to też ma znaczenie.
Już gdzieś pisałem, że owszem wszystko da się zagazować tak czy owak. Zdarza się, że ABK, mechaniczne wtryski itp. śmigają na I generacji i nic się nie dzieje. Zdarza się, że autko wyposażone w blos'a nie sprawia najmniejszych problemów po zagazowaniu, ale nie po to ludzie myśleli nad sekwencją, że takie mieli widzimisię. Powtórzę po raz kolejny. Jak silnik na wielopunktowym wtrysku to instalacja sekwencyjna, jak na monowtrysku to może być II generacja, blos i I generację zostawmy dla gaźników. A kombinowanie z gazowaniem jak najmniejszym kosztem to moim zdaniem szukanie kłopotów.
I ostania rada. Równie ważne (o ile nie ważniejsze) jest doświadczenie i rzetelność gazownika.