
[ Dodano: 2011-07-27, 21:17 ]
zrobione/sprawdzone oto membrana ( wydaje mi się ze jest nieoryginalna), zresztą już spec od gaźników już to rozbierał i mówił że wymienił, bo tamta miała dziurki, aha jakby się lało obok zauważyłbym to przy zapalonym silniku ? przyłożyłem po bokach papier toaletowy i wyciągnąłem go suchuteńki
Co do czujnika czy co tam jest (sadze ze mowiac PIN miales na myśli niebieską wtyczkę)
Przy prawie zimnym silniku miala powyzej 1200 (musialem przejechać autkiem trochę zanim zacząłem rozkręcać)
wentylator włączył się przy 90 stopniach przy oporności czujnika ok 210om
od 1200/1300om oporność leciała szybko w dół, później przy ok 800-600 trochę wolniej, znów ciut szybciej i tak do końca.
Jest jeszcze taki objaw że autko ma czasem maluteńką czkawkę, taką delikatną, może być że od nadmiaru paliwa ?
Dobra a teraz co mam jeszcze zrobić ? Może wymienić sondę ?
[ Dodano: 2011-07-31, 10:41 ]
i jeszcze pytanie, na czym niby polega sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia ? bo nie przychodzi mi nic innego do głowy jak tylko sprawdzenie czy nie są przetarte i czy samochód pracuje na 4 cylindrach...
[ Dodano: 2011-07-31, 10:56 ]
a i jeszcze jedno, jak sprawdzę sondę lambda ? wiem że oscyloskopem, jaki ma mieć przebieg sinusoidalny ? czy mogę ją wymontować i zbadać na stole w lab , czy też podczas badania przebiegu musi być podpięta w samochodzie ?