Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach

ODPOWIEDZ
gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 lip 2011, 22:34

o którą tulejkę ci chodzi?zrób fotkę to coś się wymyśli

Awatar użytkownika
zupens
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 19 lip 2009, 12:16
Lokalizacja: M-wo

Post autor: zupens » 17 lip 2011, 23:18

koledze chodzi zapewne o tą tuleję przy głowicy wkręcanej w filtr na którą zakłada się gumowy przewód zasilający. Powiem CI szczerze że rozbierałem to kilka razy i moim zdaniem ta tuleją powinna być tam na stałe. Jeśli nie uda Ci sie tego przymocować to kup drugą głowiczkę i z głowy albo filtr od golfa III.

carloooss
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2011, 09:50
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: carloooss » 18 lip 2011, 08:45

W mojej audi pojawiało się powietrze w rurkach , okazało się ze filtr paliwa był zapchany i łapało spod uszczelki obudowy filtra. Można to szybko zdiagnozować w bardzo prosty sposób

Trochę smaru i zasmarować wkoło uszczelki :)
jak przestanie to wiadomo :)
Ja z tym smarem jeździłem 2 tyg bo nie miałem czasu naprawić hehe

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 19 lip 2011, 23:02

ja siem zbulwersowalem i pominolem wogle fitr :p zalozylem taki malutki i dalej gdzies tam zasysa powietrze, przewody sa zardzewiale w 2ch miejscach ale nie widac zeby bylo mokro od ropy, ida do wymiany tak czy siak

bendzi40
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 248
Rejestracja: 04 gru 2008, 20:42
Lokalizacja: Świebodzice

Post autor: bendzi40 » 03 sie 2011, 13:25

u mnie też idą pęcherze

Czysiek B4 TDI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 28 paź 2010, 16:36
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Czysiek B4 TDI » 03 sie 2011, 13:55

trzeba zaworek tak w przewod wstawic zeby nie wracalo paliwo i wtedy nie bedzie pecherzykow

magca01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 04 kwie 2011, 09:20
Lokalizacja: Zamość

Post autor: magca01 » 09 sie 2011, 09:43

ja mam zaworek wstawiony i czasem pecherzyki sie pojawia , sporadycznie , nie odczuwam tego podczas jazdy i nie zmienila sie praca silnika.

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 sie 2011, 13:21

mi sie chyba definitywnie udalo usunac pecherze powietrza, dosc duzo ich bylo, w mojej kwestii chcialem wyeliminowac uklad zasilania paliwem poniewarz silnik przerywal mi powyzej 120km/h, wymienilem przewod pod samochodem, ze stalowego na miedziany (to byla dobra decyzja, jak zdejmowalem stary na wysokosci skrzyni biegow pokazala sie ropa na przewodzie, czyli to byl ostatni moment na taki zabieg), dodam ze wkoncu wymienilem oring na tzn. podgrzewaczu, ciezko bylo dopasowac taki na wymiar, zamiast tego dalem 2 i narazie mam swiety spokuj :) wszystko dzieki audi80.pl :)
tak abstrakcyjnie to zastanawia mnie jedna kwestia, tj. "czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 sie 2011, 14:23

_Dave pisze:"czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
jeśli dobrze cię rozumiem to chodzi ci o to którą stronę zaworka w który przewód włożyć.zaworek powinien mieć strzałkę która wskazuje w która stronę biegnie paliwo...

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 sie 2011, 15:46

inaczej się nie da założyć :mrgreen:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 sie 2011, 15:55

a to dlaczego?? przecież z jednej i z drugiej strony przychodzą do niego przewody takiej samej średnicy to można go odwrotnie założyć tylko że wtedy nie będzie przepuszczał paliwa...

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 sie 2011, 18:34

hudy pisze:
_Dave pisze:"czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
jeśli dobrze cię rozumiem to chodzi ci o to którą stronę zaworka w który przewód włożyć.zaworek powinien mieć strzałkę która wskazuje w która stronę biegnie paliwo...
nie do konca... ;) wiem jak dziala bo dmuchalem w niego kontrolnie czy dziala, wpiety tez jest tak jak powinien, chodzi mi o to czy ma znaczenie w jakim bedzie polozeniu, bo to raczej przeplyw ropy na niego dziala, niz grawitacja

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 sie 2011, 18:49

nie ma znaczenia położenie.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 sie 2011, 19:09

najlepiej to go wywal całkiem kup filtr np.od golfa i nie będzie problemu z zapowietrzaniem się :mrgreen: ja zamierzam tak zrobić bo on wcale nie podgrzewa a tylko kłopoty z nim :mrgreen:

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 13 sie 2011, 22:07

gibaj, oj podgrzewa podgrzewa :-) Znajomy w golfie 1,6 ma to ustrojstwo, a z kolei jego znajomy z takim samym motorem już nie. Efekt taki ze jeden pali i jezdzi bez problemu w zimie, a drugi leje dykte i depresatory bo inaczej musi co wyjazd czajnik nastawiać :-D - tankowane oczywiście na tych samych stacjach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl