[80 1.9 tdi 1z 90 km]pecherzyki powietrza w przewodach
koledze chodzi zapewne o tą tuleję przy głowicy wkręcanej w filtr na którą zakłada się gumowy przewód zasilający. Powiem CI szczerze że rozbierałem to kilka razy i moim zdaniem ta tuleją powinna być tam na stałe. Jeśli nie uda Ci sie tego przymocować to kup drugą głowiczkę i z głowy albo filtr od golfa III.
W mojej audi pojawiało się powietrze w rurkach , okazało się ze filtr paliwa był zapchany i łapało spod uszczelki obudowy filtra. Można to szybko zdiagnozować w bardzo prosty sposób
Trochę smaru i zasmarować wkoło uszczelki
jak przestanie to wiadomo
Ja z tym smarem jeździłem 2 tyg bo nie miałem czasu naprawić hehe
Trochę smaru i zasmarować wkoło uszczelki
jak przestanie to wiadomo
Ja z tym smarem jeździłem 2 tyg bo nie miałem czasu naprawić hehe
-
- Forum Audi 80
- Posty: 21
- Rejestracja: 28 paź 2010, 16:36
- Lokalizacja: Suwałki
mi sie chyba definitywnie udalo usunac pecherze powietrza, dosc duzo ich bylo, w mojej kwestii chcialem wyeliminowac uklad zasilania paliwem poniewarz silnik przerywal mi powyzej 120km/h, wymienilem przewod pod samochodem, ze stalowego na miedziany (to byla dobra decyzja, jak zdejmowalem stary na wysokosci skrzyni biegow pokazala sie ropa na przewodzie, czyli to byl ostatni moment na taki zabieg), dodam ze wkoncu wymienilem oring na tzn. podgrzewaczu, ciezko bylo dopasowac taki na wymiar, zamiast tego dalem 2 i narazie mam swiety spokuj wszystko dzieki audi80.pl
tak abstrakcyjnie to zastanawia mnie jedna kwestia, tj. "czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
tak abstrakcyjnie to zastanawia mnie jedna kwestia, tj. "czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
jeśli dobrze cię rozumiem to chodzi ci o to którą stronę zaworka w który przewód włożyć.zaworek powinien mieć strzałkę która wskazuje w która stronę biegnie paliwo..._Dave pisze:"czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
nie do konca... wiem jak dziala bo dmuchalem w niego kontrolnie czy dziala, wpiety tez jest tak jak powinien, chodzi mi o to czy ma znaczenie w jakim bedzie polozeniu, bo to raczej przeplyw ropy na niego dziala, niz grawitacjahudy pisze:jeśli dobrze cię rozumiem to chodzi ci o to którą stronę zaworka w który przewód włożyć.zaworek powinien mieć strzałkę która wskazuje w która stronę biegnie paliwo..._Dave pisze:"czy zaworek zwrotny paliwa na powrocie musi byc zamonowany w jakiejsc konkretnej pozycji, czy to akurat ma jakie kolwiek znaczenie..."
gibaj, oj podgrzewa podgrzewa Znajomy w golfie 1,6 ma to ustrojstwo, a z kolei jego znajomy z takim samym motorem już nie. Efekt taki ze jeden pali i jezdzi bez problemu w zimie, a drugi leje dykte i depresatory bo inaczej musi co wyjazd czajnik nastawiać - tankowane oczywiście na tych samych stacjach.