midnight pisze:popolony pisze:Witam , nastąpiło najgorsze , po wymianie rozrządu , i przejechaniu ok 300 km wystąpił problem,
przy prędkości ok 140 km/h audiczka zgasła

Odpaliłem ją od razu na 5 biegu podczas jazdy jeszcze

i znowu zgasła , woda się zagotowała (brak reakcji wentyl.) teraz słychać stukot w silniku .
Pasek rozrządu naciągnięty, płyny, ok
Teraz Pytanie co mogło pójść ?
Jakieś koszta jak ktoś się orientuje ?
I najważniejsze :
Jakim innym zastąpić ten silnik?
Czy jeśli znajdę gdzieś ? silnik ? to będzie pasował plug & play?

nowy tu jestem, przywitałem się wcześniej w stosownym poście, ale do rzeczy.
Powiadasz że auto się zagotowało, brak reakcji wentylatora itd.
otóż moje pytanie, kto i gdzie robił Ci rozrząd?
Czy podczas wymiany rozrządu, wymieniona została pompa wody?
Jeśli tak jakiego producenta.
Chciałbym też wiedzieć, czy rozrząd nie przeskoczył.
Co do ustalenia czy obróciła cię panewka, to proponuję zdjąć miskę olejową i zobaczyć co się dzieje z dołem.

Rozrząd Robił znajomy Mechanik , To przez moją głupotę nie zmienił "dolnego koła na r..." pompka też była wymieniana Producent to Ruville ,Pasek ConTitech-a Napinacz też Ruville , rozrząd nie przeskoczył na 99% ale to będę wiedział dokładnie dziś wieczorem ,
Płyn w chłodnicy też wymieniony Odpowietrzone wszystko ,
aldi, Ja nie mam zamiaru sam Tego robić , Paru znajomych mają warsztaty i to Oni będą mieć Bojowe zadanie jak by co
Dziś pytałem o silnik , 2.6 z c4 i Hmmm 3000Tyś z osprzętem to normalna cena ? najechane 180 000 tyś jeszcze na Aucie .
Opłacalne czy pan Leci w Bambuko ?
Raczej wolał Bym zostać przy 6a ale dostępność jest masakryczna ,
Może ktoś zna jakiegoś Dobrego Mechanika Co "Lubi 16v " ? Okolice Śląska Opolskie itp... ?