Możesz mieć panewki do roboty, chyba że w warsztacie ci sprawdzą i będziesz miał dobre ciśnienie to wtedy w liczniku coś albo na kablach lub czujnik.lukas82 pisze:mam to samo . co wam pomoglo ????
[ Dodano: 2009-10-23, 20:34 ]
abruzi, hej mam taki sam problem . co Ci pomogło ?
[1.9 TDI 1z] Migająca kontrolka oleju- FINAŁ ???
Mam podobny problem, włącza się kontrolka oleju i brzęczyk po przekroczeniu 2000 obrotów, na każdym biegu, nawet na jałowym. Sprawdzałem ciśnienie, przy 4000 jest 5, mechanik stwierdził, że to przyciął się zaworek na pompie oleju. Czy to dobry trop?
Mam te auto od 5 lat, jakiś rok temu uszkodził się czujnik oleju przy filtrze, były podobne objawy i mechanik założył drugi czujnik(niebieski - podobno zły). Przez rok było spokojnie.
Olej to statoil 15W40, leję go od 5 lat.
Mam te auto od 5 lat, jakiś rok temu uszkodził się czujnik oleju przy filtrze, były podobne objawy i mechanik założył drugi czujnik(niebieski - podobno zły). Przez rok było spokojnie.
Olej to statoil 15W40, leję go od 5 lat.
To nie dyskusja o oleju, a o czujniku i o ciśnieniu. Już wiem, na jaki olej zmienię przy następnej wymianie(10W40), teraz biega o to, czy rozbierać silnik i regulować ten zawór.
edit
Już znalazłem na forum. Skorodował i urwał się przewód od białego czujnika oleju.
Jeżeli leję ten olej już 5 lat, zrobiłem już koło 200000 km, nic z silnikiem się nie dzieje, to po co zmieniać. Dodam, że jest to oryginalny Statoil MAXWAY 15W-40, kupujemy go w beczkach 208 litrów i lejemy do wszystkich diesli na firmie - osobówek i ciężarowych. Ale to dyskusja w innym temacie. Dzięki za pomoc.
edit
Już znalazłem na forum. Skorodował i urwał się przewód od białego czujnika oleju.
Jeżeli leję ten olej już 5 lat, zrobiłem już koło 200000 km, nic z silnikiem się nie dzieje, to po co zmieniać. Dodam, że jest to oryginalny Statoil MAXWAY 15W-40, kupujemy go w beczkach 208 litrów i lejemy do wszystkich diesli na firmie - osobówek i ciężarowych. Ale to dyskusja w innym temacie. Dzięki za pomoc.
Witam,
koledzy mam problem i mam nadzieje ze mnie poratujecie bo juz opadam z sil. co jakis czas migala mi kontrolka oleju, postanowilem sprawdzic czujniki i wymienil mi mechanik jeden (brazowy) ktory jest wkrecony w postawe filtra oleju i sprawdzil odrazu cisnienie oleju i bylo dobre. I ostatnio zauwazylem gdy popada deszcz i odpale to zaczyna swiecic kontrolka i az do zmiany pogody. wtedy 3 h na sloncu i nie swieci. Mieliscie moze podobne problemy? Mi sie wydaje ze chyba gdzies instalacja musi byc walnieta i wilgoc powoduje zapalenie sie kontrolki lub czujnik gdy sie zrobi wilgoty. co o tym myślicie? czego na odp
koledzy mam problem i mam nadzieje ze mnie poratujecie bo juz opadam z sil. co jakis czas migala mi kontrolka oleju, postanowilem sprawdzic czujniki i wymienil mi mechanik jeden (brazowy) ktory jest wkrecony w postawe filtra oleju i sprawdzil odrazu cisnienie oleju i bylo dobre. I ostatnio zauwazylem gdy popada deszcz i odpale to zaczyna swiecic kontrolka i az do zmiany pogody. wtedy 3 h na sloncu i nie swieci. Mieliscie moze podobne problemy? Mi sie wydaje ze chyba gdzies instalacja musi byc walnieta i wilgoc powoduje zapalenie sie kontrolki lub czujnik gdy sie zrobi wilgoty. co o tym myślicie? czego na odp
po wycieku oleju musialem umyc silnik. Staralem sie nic nie popryskac po kablach ale wiadomo... Po myciu kontrolka mi sie swiecila w losowych momentach. Sprawe definitywnie rozwiązałem susząc okolice czujników suszarą do włosów Chociaz na 1 rzut oka nie bylo widac zadnej wilgociR10Gaucho pisze:wiesz na desce raczej nic bo tam woda nie dotrze. a macie jakies sposobu zeby je suszyc? czy to odrazu do wymiany taki czujnik?