GerB3 pisze:...w JN jest full szpryca i dwie przepustnice jedna mała do chyba 3 tyś później otwiera się duża i auto dostaje strasznego kopa...
No właśnie zauważyłem, że pedał przyśpieszenia ma taki inny skok niż w "PM-ce".
Co do układu wtryskowego, to rzeczywiście jest tam pełen wtrysk. Ale pomijając już wszystkie aspekty dotyczące osiągów, to jednak wolę jednopunkt <ok> .
Wydaje mi się, że ten silnik jest najbardziej bezawaryjny. W JN, a konkretnie w tym egzemplarzu, który miałem okazję testować, silnik ciężko zapala na zimno (trzeba mu dodawać gazu); po drugie sama ta konstrukcja jest strasznie skomplikowana (oczywiście w porównaniu do mono-motronica).
[ Dodano: 2011-08-27, 18:26 ]
grze pisze:wynika zatem, że ten JN ma koła o mniejszej średnicy całkowitej niż Twój PM
Zgadza się, moja ma ciut większe koła. Ale prowadzi się na nich o wiele lepiej niż na takich maciupkich 14-stkach <oki>