Przecież ja nie zamierzam udowadniać komuś tego za wszelką cenę, po prostu mówię jak było że jechał licznikowe 230km/hGerB3 pisze:Ciężko się domyślić ze 230km/h nawet dla silnika 2.0 16V jest nierealne nawet jeżeli mówimy o błedzie pomiaru i fabrycznym rozmiarze opon. Dla mnie może tam być nawet licznik digital urquattro
Ale spoko, na tym forum 1,8 mają średnio po 140km i latają grubo ponad 200km/h a 1,6td to wczesne prototypy RS4 palące gumę na 5tym biegu :lol:
A co tam inni piszą nie wnikam...dla twojej ciekawości JN brata którym jeździłem do nie dawna na autostradzie potrafiło rozpędzić się do licznikowych 220km/h
I nie jeden ten co miał takie w dobrym stanie przyzna mi rację że spokojnie takie wyciągnie licznikowe 200 i więcej.
A co do RS to przecież ja nie napisałem że to ma takie osiągi... a jeśli chodzi o 2.0 16v to nie wiem nie wnikam ale prędkość końcowa kolego w znacznym stopniu zależy od rodzaju skrzyni (długość przełożeń) przy B3 brata (JN) na 5 biegu ma przy 200km/h 4.5 tysia a kolega przy B4 2.0 ABT przy 200 na 5 biegu ma 6 tys tak więc wybacz ale silnik już wyżej nie podjedzie za bardzo...
I nie wszystkie samochody mają po pół bańki na karku a licznikowo 150tys są takie co mają rzeczywiście tyle, czasami da się na taki egzemplarz trafić.
To tyle na temat, dziękuję <ok>