Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI] Problem z szarpaniem

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

[1.9 TDI] Problem z szarpaniem

Post autor: misio884 » 18 wrz 2011, 20:22

Witam,
Proszę o pomoc, moim problemem jest szarpanie samochodem (najczęściej odczuwalne jest to przy niskich obrotach), zamierzam sprawdzić i wymienić wtryski, lecz czy to coś pomoże??
Proszę o pomoc.
Dzięki pozdrawiam..

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 20:22

Rok samochodu?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 18 wrz 2011, 20:35

misio884 pisze:zamierzam sprawdzić i wymienić wtryski, lecz czy to coś pomoże??
Raczej nie pomoże ;-)
Szukaj winy w nastawniku <ok>

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 18 wrz 2011, 20:57

axell pisze:Szukaj winy w nastawniku <ok>

Też podejrzewam nastawnik.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 18 wrz 2011, 21:08

Ja też podejrzewam nastawnik. Przy niskich obrotach i wysokim obciążeniu nastawnik ustawia pierścień dawkujący głowiczki na "dużą" dawkę. Być może ścieżki w tym miejscu są zużyte i nastawnik świruje cały czas ruszając pierścieniem.

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 18 wrz 2011, 21:17

ile taka robota i wymiana może kosztować?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 18 wrz 2011, 21:20

misio884 pisze:ile taka robota i wymiana może kosztować?
Podaj rok produkcji, ewentualnie jaki masz przepływomierz.

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 18 wrz 2011, 21:21

1994 grudzień

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 18 wrz 2011, 21:24

To nastawnik do czyszczenia, nie wiem ile chłopaki za to biorą ale koszty małe. Koło Krakowa masz kolege trepek, koło lublina MUNIOR, zrobią Ci to szybko tanio i fachowo ;-)

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 18 wrz 2011, 21:28

DZięki wielkie! pozdrawiam..

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 18 wrz 2011, 21:29

axell pisze:To nastawnik do czyszczenia
Jak szarpie w przedziale 1800-2200 obr .to raczej na pewno nastawnik .Odepnij wtyczke impulsatora w skrzyni ,to najprostszy test czy szarpie z winy nastawnika...wtryski zostaw w spokoju ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 19 wrz 2011, 08:07

widzę że pisałeś się na zlota w lubelskim to wal do MUNIORA on jest z lubartowa to ci zrobi ten nastawnik tylko żebyście się do 25ego wyrobili :mrgreen:

misio884
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:43

Post autor: misio884 » 19 wrz 2011, 18:38

Spoko Spoko 25 jestem :)..
Mam sąsiada który mi tu porobi na miejscu bo jednak do Lubartowa mam troszkę kilometrów. Ale dzięki za polecenie kolegi..

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 20 wrz 2011, 00:39

MUNIOR pisze:
axell pisze:To nastawnik do czyszczenia
Jak szarpie w przedziale 1800-2200 obr .to raczej na pewno nastawnik .Odepnij wtyczke impulsatora w skrzyni ,to najprostszy test czy szarpie z winy nastawnika...wtryski zostaw w spokoju ;-)
w tym temacie jestem zielony czy mogłbyś mi wyjaśnic jaka zależność ma czujnik predkosci jazdy do szarpania z winy nastawnika????co ma jedno wspólne z drugim?????

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 wrz 2011, 20:05

karol121 pisze:w tym temacie jestem zielony czy mogłbyś mi wyjaśnic jaka zależność ma czujnik predkosci jazdy do szarpania z winy nastawnika????co ma jedno wspólne z drugim?????
ECU działa w dwóch trybach, karolas123 to opisywał. Po odpięciu czujnika są różne dawki chwilowe bo nie ma korekty ze względu na bieg na którym się jedzie. Ot taka mała optymalizacja zużycia paliwa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl