Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[1.9 TDI] Problem z szarpaniem

Awatar użytkownika
burdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 28 sie 2009, 11:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: burdi » 10 paź 2011, 08:56

1. Jeżeli ją masz odkręć / zdejmij górną osłonę silnika.
( nie jest to konieczne, ale jeżeli nie jesteś pewien który to przewód, to to rozwieje Twoje wątpliwości)
2. Ukażą Ci się wtryski, z których jeden jest dłuższy i ma kabelek.
3. Kabelek ten wędruje w okolice tyłu komory silnika i zakończony jest wtyczką.
Umieszczona jest ona na blaszanej podstawie, a obok jest wtyczka z czujnika położenia wału.

Jak kolega wyżej napisał, po nitce do kłębka.

U mnie się to nie sprawdziło, ale niektórzy twierdzą że wadliwy wtrysk sterujący "odzywa się" gdy lekko się w niego czymś stuka (oczywiście podczas pracy silnika :))
Mało zaawansowana metoda diagnostyczna, ale może akurat się sprawdzi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5510
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 paź 2011, 18:00

Quest pisze:jakie mogą być koszty wymiany sprzęgła w zeciorze ?
Sprzęgło kompletne Luk 670 zł kosztowało w tamtym roku jak wymieniałem. Tylko że ja to z kumplem wymieniałem. A na warsztacie to pewnie że 150 zł będą chcieli za wymianę, zależy jeszcze na jaki warsztat trafisz :-D

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 paź 2011, 18:03

Krzysiek 84 pisze:A na warsztacie to pewnie że 150 zł będą chcieli za wymianę, zależy jeszcze na jaki warsztat trafisz :-D
Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi, za taką kasę to rozrząd mogą zrobić. Ceny sprzęgła się zaczynają od 250 za robociznę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2011, 19:34

axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana :-P A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:

rafax92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 24 sie 2010, 21:52
Lokalizacja: Cze-wa

Post autor: rafax92 » 10 paź 2011, 21:25

Quest pisze:jakie mogą być koszty wymiany sprzęgła w zeciorze ?
Ja wymieniałem sprzęgło mies. temu dałem 450zł za sprzęgło z dociskiem firmy SACHS. Jestem zadowolony jak na razie. ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 paź 2011, 21:52

MUNIOR pisze:
axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana :-P A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:
<bravo> ja mam lepiej bo nie mam klimy :mrgreen:

Awatar użytkownika
radek997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 03 paź 2010, 21:24
Lokalizacja: Błażowa

Post autor: radek997 » 11 paź 2011, 22:28

hehe mi też szarpie ale jak mało ropy w baku i zależy ile dam mu gazu ale jak ropy jest w miarę to jest wszystko ok

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 12 paź 2011, 10:26

radek997 pisze:hehe mi też szarpie ale jak mało ropy w baku i zależy ile dam mu gazu ale jak ropy jest w miarę to jest wszystko ok
:shock:
To może to nie wina nastawników tylko jazdy na rezerwie jednak takie cuda powoduje <hmm> ;-)

swayn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2011, 21:51
Lokalizacja: PARKOSZ

Post autor: swayn » 17 paź 2011, 14:41

Witam Samochodzik stoi na serwisie zajmującym się regeneracją pomp wtryskowych i silnikami diesla. Gość po przejechaniu powiedział że na 99 % nastawnik. Powiedzieli że na jutro zrobią, napisze czy faktycznie to był ten nastawnik. !! ;-)

[ Dodano: 2011-10-22, 17:09 ]
Nastawnik pompy zrobiony auto przestało szarpać jest OK ! <ok> Dzięki za podpowiedzi ! <piwo>

[ Dodano: 2013-11-08, 07:10 ]
Witam ! Panowie niedawno znów zmagałem się z szarpaniem silnika na niskich obrotach. Podjechałem do gościa , który zajmuję się regeneracją pomp wtryskowych. Zdjął górny dekiel z pompy , zaglądnął do nastawnika powiedział że nastawnik wygląda OK. Zostawiłem mu samochód i okazało się że odpowiedzialnym za szarpanie nie jest sam nastawnik a ośka w pompie. Była pęknięta dokładnie pod pierścieniem i go blokowała. Po wymianie ośki (koszt 400 zł z wymianą - ośka używana) autko chodzi idealnie.
Postaram się wrzucić zdjęcie uszkodzonej ośki. Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl