Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI] Problem z szarpaniem

Awatar użytkownika
burdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 28 sie 2009, 11:54
Lokalizacja: Katowice

Post autor: burdi » 10 paź 2011, 08:56

1. Jeżeli ją masz odkręć / zdejmij górną osłonę silnika.
( nie jest to konieczne, ale jeżeli nie jesteś pewien który to przewód, to to rozwieje Twoje wątpliwości)
2. Ukażą Ci się wtryski, z których jeden jest dłuższy i ma kabelek.
3. Kabelek ten wędruje w okolice tyłu komory silnika i zakończony jest wtyczką.
Umieszczona jest ona na blaszanej podstawie, a obok jest wtyczka z czujnika położenia wału.

Jak kolega wyżej napisał, po nitce do kłębka.

U mnie się to nie sprawdziło, ale niektórzy twierdzą że wadliwy wtrysk sterujący "odzywa się" gdy lekko się w niego czymś stuka (oczywiście podczas pracy silnika :))
Mało zaawansowana metoda diagnostyczna, ale może akurat się sprawdzi.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 paź 2011, 18:00

Quest pisze:jakie mogą być koszty wymiany sprzęgła w zeciorze ?
Sprzęgło kompletne Luk 670 zł kosztowało w tamtym roku jak wymieniałem. Tylko że ja to z kumplem wymieniałem. A na warsztacie to pewnie że 150 zł będą chcieli za wymianę, zależy jeszcze na jaki warsztat trafisz :-D

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 10 paź 2011, 18:03

Krzysiek 84 pisze:A na warsztacie to pewnie że 150 zł będą chcieli za wymianę, zależy jeszcze na jaki warsztat trafisz :-D
Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi, za taką kasę to rozrząd mogą zrobić. Ceny sprzęgła się zaczynają od 250 za robociznę.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 paź 2011, 19:34

axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana :-P A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:

rafax92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 24 sie 2010, 21:52
Lokalizacja: Cze-wa

Post autor: rafax92 » 10 paź 2011, 21:25

Quest pisze:jakie mogą być koszty wymiany sprzęgła w zeciorze ?
Ja wymieniałem sprzęgło mies. temu dałem 450zł za sprzęgło z dociskiem firmy SACHS. Jestem zadowolony jak na razie. ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 10 paź 2011, 21:52

MUNIOR pisze:
axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana :-P A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:
<bravo> ja mam lepiej bo nie mam klimy :mrgreen:

Awatar użytkownika
radek997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 03 paź 2010, 21:24
Lokalizacja: Błażowa

Post autor: radek997 » 11 paź 2011, 22:28

hehe mi też szarpie ale jak mało ropy w baku i zależy ile dam mu gazu ale jak ropy jest w miarę to jest wszystko ok

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 12 paź 2011, 10:26

radek997 pisze:hehe mi też szarpie ale jak mało ropy w baku i zależy ile dam mu gazu ale jak ropy jest w miarę to jest wszystko ok
:shock:
To może to nie wina nastawników tylko jazdy na rezerwie jednak takie cuda powoduje <hmm> ;-)

swayn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 02 wrz 2011, 21:51
Lokalizacja: PARKOSZ

Post autor: swayn » 17 paź 2011, 14:41

Witam Samochodzik stoi na serwisie zajmującym się regeneracją pomp wtryskowych i silnikami diesla. Gość po przejechaniu powiedział że na 99 % nastawnik. Powiedzieli że na jutro zrobią, napisze czy faktycznie to był ten nastawnik. !! ;-)

[ Dodano: 2011-10-22, 17:09 ]
Nastawnik pompy zrobiony auto przestało szarpać jest OK ! <ok> Dzięki za podpowiedzi ! <piwo>

[ Dodano: 2013-11-08, 07:10 ]
Witam ! Panowie niedawno znów zmagałem się z szarpaniem silnika na niskich obrotach. Podjechałem do gościa , który zajmuję się regeneracją pomp wtryskowych. Zdjął górny dekiel z pompy , zaglądnął do nastawnika powiedział że nastawnik wygląda OK. Zostawiłem mu samochód i okazało się że odpowiedzialnym za szarpanie nie jest sam nastawnik a ośka w pompie. Była pęknięta dokładnie pod pierścieniem i go blokowała. Po wymianie ośki (koszt 400 zł z wymianą - ośka używana) autko chodzi idealnie.
Postaram się wrzucić zdjęcie uszkodzonej ośki. Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl