1. Jeżeli ją masz odkręć / zdejmij górną osłonę silnika.
( nie jest to konieczne, ale jeżeli nie jesteś pewien który to przewód, to to rozwieje Twoje wątpliwości)
2. Ukażą Ci się wtryski, z których jeden jest dłuższy i ma kabelek.
3. Kabelek ten wędruje w okolice tyłu komory silnika i zakończony jest wtyczką.
Umieszczona jest ona na blaszanej podstawie, a obok jest wtyczka z czujnika położenia wału.
Jak kolega wyżej napisał, po nitce do kłębka.
U mnie się to nie sprawdziło, ale niektórzy twierdzą że wadliwy wtrysk sterujący "odzywa się" gdy lekko się w niego czymś stuka (oczywiście podczas pracy silnika )
Mało zaawansowana metoda diagnostyczna, ale może akurat się sprawdzi.
[1.9 TDI] Problem z szarpaniem
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
<bravo> ja mam lepiej bo nie mam klimy :mrgreen:MUNIOR pisze:He he skrzynie zwalić ,wymienić sprzęgło ,wsadzić z powrotem za 150 zł :roll: to tylko samemu można za tyle sobie zrobic :mrgreen: kto choć raz wyciągał skrzynię w audi wie że robota przejebana A włożyć ją z powrotem jeszcze gorzej :roll:axell pisze:Podejrzewam że za 150 ziko to nawet chłop w stodole tego nie zrobi,
Witam Samochodzik stoi na serwisie zajmującym się regeneracją pomp wtryskowych i silnikami diesla. Gość po przejechaniu powiedział że na 99 % nastawnik. Powiedzieli że na jutro zrobią, napisze czy faktycznie to był ten nastawnik. !!
[ Dodano: 2011-10-22, 17:09 ]
Nastawnik pompy zrobiony auto przestało szarpać jest OK ! <ok> Dzięki za podpowiedzi !
[ Dodano: 2013-11-08, 07:10 ]
Witam ! Panowie niedawno znów zmagałem się z szarpaniem silnika na niskich obrotach. Podjechałem do gościa , który zajmuję się regeneracją pomp wtryskowych. Zdjął górny dekiel z pompy , zaglądnął do nastawnika powiedział że nastawnik wygląda OK. Zostawiłem mu samochód i okazało się że odpowiedzialnym za szarpanie nie jest sam nastawnik a ośka w pompie. Była pęknięta dokładnie pod pierścieniem i go blokowała. Po wymianie ośki (koszt 400 zł z wymianą - ośka używana) autko chodzi idealnie.
Postaram się wrzucić zdjęcie uszkodzonej ośki.
[ Dodano: 2011-10-22, 17:09 ]
Nastawnik pompy zrobiony auto przestało szarpać jest OK ! <ok> Dzięki za podpowiedzi !
[ Dodano: 2013-11-08, 07:10 ]
Witam ! Panowie niedawno znów zmagałem się z szarpaniem silnika na niskich obrotach. Podjechałem do gościa , który zajmuję się regeneracją pomp wtryskowych. Zdjął górny dekiel z pompy , zaglądnął do nastawnika powiedział że nastawnik wygląda OK. Zostawiłem mu samochód i okazało się że odpowiedzialnym za szarpanie nie jest sam nastawnik a ośka w pompie. Była pęknięta dokładnie pod pierścieniem i go blokowała. Po wymianie ośki (koszt 400 zł z wymianą - ośka używana) autko chodzi idealnie.
Postaram się wrzucić zdjęcie uszkodzonej ośki.