[1.9 TDI] Problem z szarpaniem
witam. Mam podobny problem z szarmaniem przy obrotach 1800- 2000 nie ważne na jakim biegu sie jedzie. nastawnik był czyszczony i nic to nie pomogło. wymieniłem tuleje i sworzeń na wachaczach i też nic nie pomogło. Podejrzewam że to jest jedna półoś ,która moze mieć bicie. Możecie powiedzieć coś w tym temacie?
dawka jest na pewno dobra. po zrobieniu nastawnika i ustawienia dawki itd. nadal szarpało. Więc pompa odpada i nastawnik odpada. Dodam ze nastawnik mi robił gość z Opola który zajmuje sie tym fachowo. Ogłasza sie cały czas na allegro. Więc pozostaje mi jedna poducha na skrzyni bo jedną wymieniałem wraz ze skrzynią :mrgreen:
Szarpie Ci wtedy jak masz lekko wciśnięty pedał gazu, czy jak dasz trochę bardziej to też?witam. Mam podobny problem z szarmaniem przy obrotach 1800- 2000 nie ważne na jakim biegu sie jedzie. nastawnik był czyszczony i nic to nie pomogło.
Na lekko wciśniętym miałem takie lekkie szarpanie na 4 i 5. Jakby co to mam nastawnik potencjometryczny - jest zużyty ale nie skrajnie - spokojnie można było jeździć.
tak to jest rok 94 i na pewno jest nastawnik indukcyjny . ostatnio sie dowiedziałem ze mam kompa od A4 ale to chyba nie ma nic wspólnego z takimi objawami. Być może filtr paliwa bo nie był wymieniany juz dawno aczkolwiek zastanawiam sie nad przegubami na półosiach bo półoś ma luzy na wszystkie strony. Może być to przyczyną?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nawet na pewno 8 bitowe z A4 niczym się nie rózniłyrafax92 pisze: ostatnio sie dowiedziałem ze mam kompa od A4 ale to chyba nie ma nic wspólnego z takimi objawami.
Na pewno nie ,bo filtr zapchany filtr paliwa na pewno nie powoduje tego <ok>rafax92 pisze: Być może filtr paliwa bo nie był wymieniany juz dawno
rafax92 pisze:trzęsie na 5 biegu jak sie jedzie z 80 i 1800- 2000 obrotów. Ale to nie są takie szarpania tylko dostaje dziwnych wibracji.
O ile to faktycznie są wibracje ,jak opisujesz ,to bardzo mozliwe że to coś z przegubami półosi,ale dziwne by to było ... przeguby musiały by ci strzelać i klekotać nawet na prostych kołach ,nie tylko na zakręcie ,a do takiego stanu raczej cięzko doprowadzićrafax92 pisze:zastanawiam sie nad przegubami na półosiach bo półoś ma luzy na wszystkie strony. Może być to przyczyną?
To znaczy półoś rusza sie od koła do skrzyni , w górę i dół jak szarpie za półoś oraz półoś obraca sie z 0,5 cm zgodnie ze wskazówkami zegara i odwrotnie :mrgreen:UKI_XX pisze:Co to znaczy "luzy na wszystkie strony" :?:
Dziś założyłem nowy filtr paliwa. Bez żadnych jakichkolwiek zmian..
[ Dodano: 2011-09-27, 20:59 ]
witam. dziś wymieniłem przeguby także bez zmian... :evil: