[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dreamer, proszę.
-40/-40 na sprężynach jamexa i ori amorach.
http://imageshack.us/photo/my-images/560/img0053qm.jpg/
-60/-50 tył jamex przód ta technix i amor o skróconym skoku
http://imageshack.us/photo/my-images/695/img0330yh.jpg/
-65/-65 full ta technix i amory o skorconym skoku.
http://imageshack.us/photo/my-images/813/img0392j.jpg/
-40/-40 na sprężynach jamexa i ori amorach.
http://imageshack.us/photo/my-images/560/img0053qm.jpg/
-60/-50 tył jamex przód ta technix i amor o skróconym skoku
http://imageshack.us/photo/my-images/695/img0330yh.jpg/
-65/-65 full ta technix i amory o skorconym skoku.
http://imageshack.us/photo/my-images/813/img0392j.jpg/
A mógł byś podrzucić jakiś link z sprężynkami? Może allegro używki? Choruje na taki bajer ale musze się obeznać bardziej po forach, poradnikach itp na czym to dokładnie polega, jakie są plusy i minusy tego. Bo efekt na prawdę powala. Wyglądało by to jako tako w takim samochodzie?
http://img3.imageshack.us/img3/4861/26569710.jpg
Wydaje mi się, że mam za wysoki profil opony.
http://img3.imageshack.us/img3/4861/26569710.jpg
Wydaje mi się, że mam za wysoki profil opony.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dreamer, poszukaj, na forum popatrz, jest tego sporo, nawet w uzywkach a nowych nie warto czesto kupowac.
Sa sprezyny dedykowane do V6/TDI oraz do 4Cyl., chodzi o mase auta.
Do -40 sprezyny moga zostac ori amory które masz, w prawdzie szybciej siada na pewno ale moga byc, profil opony, no coz, to juz Twoja wola, czym nizszy tym ladniej, ale automatycznie mniej komfortowo, wiadomo.
Do -60 itd. nalezy juz wymieniać wraz ze sprezynami i amortyzatory poniewaz sprezyna jest za krotka i ogolnie nie nadawalo by sie to do jazdy, generalnie czym zawiszenie bedzie nizsze, tym wzglednie twardsze, co za tym idzie wszystkie laczniki gumowe, plastikowe, itd. beda przenosily wieksze przeciazenia przez co szybciej wszystko bedzie siadac, takie uroki gleby, ale tragedii z tym nie ma, na -40 latalem rok i nic sie nie dzialo, bylo w miare komfortowo, nie byla koza. Na -65 jest sporo twardziej i duzo nizej, miesiac po zalozeniu -65 rozsypalo sie praktycznie cale zawieszenie, zrobilem komplet i jest ok, ale na oponach 225 i przy tym zawiasie w zakretach tak sie trzyma, ze nie powstydzil bys sie stawac z nowymi, sportowymi autami. Generalnie na codzien mam drugie auto, i powiem szczerze ze z tym zawieszeniem co teraz mam na naszych drogach dlugo bym nie wytrzymal, pewnie finansowo jak i fizycznie.
Sa sprezyny dedykowane do V6/TDI oraz do 4Cyl., chodzi o mase auta.
Do -40 sprezyny moga zostac ori amory które masz, w prawdzie szybciej siada na pewno ale moga byc, profil opony, no coz, to juz Twoja wola, czym nizszy tym ladniej, ale automatycznie mniej komfortowo, wiadomo.
Do -60 itd. nalezy juz wymieniać wraz ze sprezynami i amortyzatory poniewaz sprezyna jest za krotka i ogolnie nie nadawalo by sie to do jazdy, generalnie czym zawiszenie bedzie nizsze, tym wzglednie twardsze, co za tym idzie wszystkie laczniki gumowe, plastikowe, itd. beda przenosily wieksze przeciazenia przez co szybciej wszystko bedzie siadac, takie uroki gleby, ale tragedii z tym nie ma, na -40 latalem rok i nic sie nie dzialo, bylo w miare komfortowo, nie byla koza. Na -65 jest sporo twardziej i duzo nizej, miesiac po zalozeniu -65 rozsypalo sie praktycznie cale zawieszenie, zrobilem komplet i jest ok, ale na oponach 225 i przy tym zawiasie w zakretach tak sie trzyma, ze nie powstydzil bys sie stawac z nowymi, sportowymi autami. Generalnie na codzien mam drugie auto, i powiem szczerze ze z tym zawieszeniem co teraz mam na naszych drogach dlugo bym nie wytrzymal, pewnie finansowo jak i fizycznie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 61
- Rejestracja: 27 gru 2008, 13:52
- Lokalizacja: zamość
Tak jak koledzy wyzej pisza kup jakies dobre uzywki HR, Weitec lub cos takiego... Ja osobiscie jezdzilem 25tys. km na 60/40 na seryjnych amorach i powiem szczerze ze da sie tak jezdzic lecz nie polecam takiego rozwiazania :mrgreen: Dla mnie tyo bardziej poprawa serii niz obnizanie bo jesli w okolicy nie masz zadnych duzych garbow lub kraterow na drodze to dobrze bedzie Ci sie jezdzic na 40/40
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli życie i zdrowie Ci miłe to nie kombinuj z takimi rzeczami. Chcesz obniżyć to szukaj sprężyn -40 lub cały kit (sprężyny i dobrane do nich amory.- ważne żeby nie był wybity bo regenaracja amorów jest nie opłacalna).Dreamer pisze:A słyszałem gdzieś o takich zaciskach zakładanych na oryginalne sprężyny, które je ściskają do odpowiedniego poziomu obniżenia samochodu. Słyszeliście o czymś takim?
Można się spotkać też z obniżeniem przez obcięcie zwojów w ori sprężynach, ale to głupota, bo sprężyny tracą właściowści i nie są bezpieczne.
Podsumowując, na początek szukaj -40/-40 używki potem zobaczysz jak się będzie jeździć. Przy okazji zmiany sprężyn ocenisz stan amorów.
pytanko mam
podejdzie pod B3??
http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 90847.html
bo trzeba zacząć coś działać
podejdzie pod B3??
http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 90847.html
bo trzeba zacząć coś działać