Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3/b4] Ciekawostka - obnizanie -60mm i wiecej

Koła, spojlery, grille, lotki, blendy z pominięciem rezania.
slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 26 maja 2011, 13:51

Po linii prostej, nawet pionowane poziomicą wychodzi mi 57,9cm od rantu błotnika do ziemi. W zaokragleniu 58cm.

Dzięki Kolczat, dzięki ATLAS

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 25 wrz 2011, 15:34

Odświerzę temat.
Widział ktoś może B4 Avant obniżone o 30-40mm? Jak się taki samochód prezentuje?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 wrz 2011, 18:16

Dreamer, proszę.

-40/-40 na sprężynach jamexa i ori amorach.

http://imageshack.us/photo/my-images/560/img0053qm.jpg/

-60/-50 tył jamex przód ta technix i amor o skróconym skoku

http://imageshack.us/photo/my-images/695/img0330yh.jpg/

-65/-65 full ta technix i amory o skorconym skoku.

http://imageshack.us/photo/my-images/813/img0392j.jpg/

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 25 wrz 2011, 18:56

A mógł byś podrzucić jakiś link z sprężynkami? Może allegro używki? Choruje na taki bajer ale musze się obeznać bardziej po forach, poradnikach itp na czym to dokładnie polega, jakie są plusy i minusy tego. Bo efekt na prawdę powala. Wyglądało by to jako tako w takim samochodzie?

http://img3.imageshack.us/img3/4861/26569710.jpg
Wydaje mi się, że mam za wysoki profil opony.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 wrz 2011, 19:13

Dreamer, poszukaj, na forum popatrz, jest tego sporo, nawet w uzywkach a nowych nie warto czesto kupowac.
Sa sprezyny dedykowane do V6/TDI oraz do 4Cyl., chodzi o mase auta.

Do -40 sprezyny moga zostac ori amory które masz, w prawdzie szybciej siada na pewno ale moga byc, profil opony, no coz, to juz Twoja wola, czym nizszy tym ladniej, ale automatycznie mniej komfortowo, wiadomo.

Do -60 itd. nalezy juz wymieniać wraz ze sprezynami i amortyzatory poniewaz sprezyna jest za krotka i ogolnie nie nadawalo by sie to do jazdy, generalnie czym zawiszenie bedzie nizsze, tym wzglednie twardsze, co za tym idzie wszystkie laczniki gumowe, plastikowe, itd. beda przenosily wieksze przeciazenia przez co szybciej wszystko bedzie siadac, takie uroki gleby, ale tragedii z tym nie ma, na -40 latalem rok i nic sie nie dzialo, bylo w miare komfortowo, nie byla koza. Na -65 jest sporo twardziej i duzo nizej, miesiac po zalozeniu -65 rozsypalo sie praktycznie cale zawieszenie, zrobilem komplet i jest ok, ale na oponach 225 i przy tym zawiasie w zakretach tak sie trzyma, ze nie powstydzil bys sie stawac z nowymi, sportowymi autami. Generalnie na codzien mam drugie auto, i powiem szczerze ze z tym zawieszeniem co teraz mam na naszych drogach dlugo bym nie wytrzymal, pewnie finansowo jak i fizycznie.

dieselek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 27 gru 2008, 13:52
Lokalizacja: zamość

Post autor: dieselek89 » 26 wrz 2011, 21:45

tak jak kolega wyzej pisze, na -40 to w sumie takiej bardzo różnicy w komforcie nie ma ale jazda w zakretach staje sie przyjemniejsza. ale zrób sobie od razu -60/-40 to juz bedzie ładnie:)

Arturo997
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 629
Rejestracja: 15 lip 2009, 08:38
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Arturo997 » 26 wrz 2011, 21:52

Tak jak koledzy wyzej pisza kup jakies dobre uzywki HR, Weitec lub cos takiego... Ja osobiscie jezdzilem 25tys. km na 60/40 na seryjnych amorach i powiem szczerze ze da sie tak jezdzic lecz nie polecam takiego rozwiazania :mrgreen: Dla mnie tyo bardziej poprawa serii niz obnizanie bo jesli w okolicy nie masz zadnych duzych garbow lub kraterow na drodze to dobrze bedzie Ci sie jezdzic na 40/40 ;-)

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 27 wrz 2011, 12:51

Możecie podrzucić jakieś wasze propozycje dotyczące sprężyn? Najlepiej Allegro. najlepiej -40 bo więcej w naszych warunkach nie ma sensu.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 27 wrz 2011, 12:56

A to wejść na allegro szkodzi? pełno tych mts-ów ta-technixów i innych wynalazków. Opinie są podzielone, ale większość chwali. Jak z grubej rury to najlepiej H&R albo KW.

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 27 wrz 2011, 18:41

A słyszałem gdzieś o takich zaciskach zakładanych na oryginalne sprężyny, które je ściskają do odpowiedniego poziomu obniżenia samochodu. Słyszeliście o czymś takim?

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 27 wrz 2011, 19:07

Chyba każdy słyszał. Ale pytasz bo chcesz zakładać, czy tylko Cie interesuje, czy o tym słyszeliśmy?

BTW ludzie z kit'ów pochwalą co kto ma. Ja sobie swój chwalę - kit weiteca.

Awatar użytkownika
Dreamer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 277
Rejestracja: 03 cze 2011, 17:44

Post autor: Dreamer » 27 wrz 2011, 20:08

Nie znam się w tej kwestii na samochodach i dla tego pytam.
Ogólnie choruję na glebę w okolicach -40/-40 i rozważam wszystkie opcje. Gorsze, lepsze, po prostu chłonę wiedzę na razie na ten temat ;-)

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 27 wrz 2011, 21:27

Dreamer pisze:Ogólnie choruję na glebę w okolicach -40/-40
to jest tylko poprawa serii ;-) Załóż sobie na początek same springi na ori amory, później zobaczysz czy będziesz chciał więcej :-P

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 27 wrz 2011, 23:20

Dreamer pisze:A słyszałem gdzieś o takich zaciskach zakładanych na oryginalne sprężyny, które je ściskają do odpowiedniego poziomu obniżenia samochodu. Słyszeliście o czymś takim?
Jeśli życie i zdrowie Ci miłe to nie kombinuj z takimi rzeczami. Chcesz obniżyć to szukaj sprężyn -40 lub cały kit (sprężyny i dobrane do nich amory.- ważne żeby nie był wybity bo regenaracja amorów jest nie opłacalna).

Można się spotkać też z obniżeniem przez obcięcie zwojów w ori sprężynach, ale to głupota, bo sprężyny tracą właściowści i nie są bezpieczne.

Podsumowując, na początek szukaj -40/-40 używki potem zobaczysz jak się będzie jeździć. Przy okazji zmiany sprężyn ocenisz stan amorów.

Awatar użytkownika
kacperson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 02 maja 2012, 14:11
Lokalizacja: kielce

Post autor: kacperson » 12 lip 2012, 18:08

pytanko mam

podejdzie pod B3??

http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe- ... 90847.html

bo trzeba zacząć coś działać :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning wizualny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl