[80 B4 2.0 ABK] Problem z zapalaniem
- killer0123
- Forum Audi 80
- Posty: 192
- Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
- Lokalizacja: Białystok
Swięta prawda to samo mowił mi mój gazownik u mnie pompka śmiga cały czas w b4 jeszcze nie padła benzyny ma pod dostatkiem :lol: Człowiek uczy sie na błędach tamtej szkodakiller0123 pisze:Sprawdź wtryskiwacze czy się nie zapiekły, bo wyłączanie pompy paliwa podczas pracy silnika na gazie prowadzi do szybkiero zatarcia wtryskiwaczy ponieważ nie mają odpowiedniego chłodzenia a są chłodzone i smarowane właśnie paliwem jak sama pompa
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
No niestety odcinanie pompy w ABK to duuuży błąd
.
A na poważnie, to bardzo prawdopodobne, że przytarły się wtryski, albo ECU zmodyfikował mapę wtrysku benzyny, albo regulator ciśnienia paliwa daje ciała, albo sonda lambda powiedziała papa. Może też wszystkiego po trosze.
Masz emulator wtrysków i sondy w instalacji gazowej?

Lepiej zmień mechanika bo jeszcze niedługo się dowiesz, że ten silnik to na ropę jest :mrgreen: .poko pisze:Pojechałem do mechanika i powiedział że b4 nie ma pamięci błędów
A na poważnie, to bardzo prawdopodobne, że przytarły się wtryski, albo ECU zmodyfikował mapę wtrysku benzyny, albo regulator ciśnienia paliwa daje ciała, albo sonda lambda powiedziała papa. Może też wszystkiego po trosze.
Masz emulator wtrysków i sondy w instalacji gazowej?
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Masz emulatory? To ważne. Jak nie masz emulatora lambdy to ECU prawdopodobnie zmodyfikował mapę benzynową, jak masz jeszcze reseter ECU zamontowany przez gaziarza, to przy każdym odpalaniu ECU wchodzi w tryb adaptacji. Odcięcie pompy może powodować, że paliwko "cofa" się do zbiornika i zanim pompa napompuje to mija kilka sekund. Dodatkowo może jeszcze zalegać nie spalony gaz w kolektorze bo instalka jest źle wyregulowana. Przyczyn może być multum. Naprawdę trudno jest tak gdybać. Sprawdź błędy na VAG-u i napisz w końcu dokładnie co tam masz pod maską.