Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B4 2.0 ABK] Problem z zapalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
killer0123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:11
Lokalizacja: Białystok

Post autor: killer0123 » 16 wrz 2007, 19:46

Sprawdź wtryskiwacze czy się nie zapiekły, bo wyłączanie pompy paliwa podczas pracy silnika na gazie prowadzi do szybkiego zatarcia wtryskiwaczy ponieważ nie mają odpowiedniego chłodzenia a są chłodzone i smarowane właśnie paliwem jak sama pompa.

Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: nitro20 » 16 wrz 2007, 19:49

killer0123 pisze:Sprawdź wtryskiwacze czy się nie zapiekły, bo wyłączanie pompy paliwa podczas pracy silnika na gazie prowadzi do szybkiero zatarcia wtryskiwaczy ponieważ nie mają odpowiedniego chłodzenia a są chłodzone i smarowane właśnie paliwem jak sama pompa
Swięta prawda to samo mowił mi mój gazownik u mnie pompka śmiga cały czas w b4 jeszcze nie padła benzyny ma pod dostatkiem :lol: Człowiek uczy sie na błędach tamtej szkoda

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 16 wrz 2007, 20:43

No niestety odcinanie pompy w ABK to duuuży błąd :-( .
poko pisze:Pojechałem do mechanika i powiedział że b4 nie ma pamięci błędów
Lepiej zmień mechanika bo jeszcze niedługo się dowiesz, że ten silnik to na ropę jest :mrgreen: .
A na poważnie, to bardzo prawdopodobne, że przytarły się wtryski, albo ECU zmodyfikował mapę wtrysku benzyny, albo regulator ciśnienia paliwa daje ciała, albo sonda lambda powiedziała papa. Może też wszystkiego po trosze.
Masz emulator wtrysków i sondy w instalacji gazowej?

poko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 13 wrz 2007, 13:33
Lokalizacja: Gózd

Post autor: poko » 16 wrz 2007, 21:06

Nie no panowie Na benzynce tez śmigam od czasu do czasu wiec o czyms takim nie ma mowy

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 16 wrz 2007, 21:25

Masz emulatory? To ważne. Jak nie masz emulatora lambdy to ECU prawdopodobnie zmodyfikował mapę benzynową, jak masz jeszcze reseter ECU zamontowany przez gaziarza, to przy każdym odpalaniu ECU wchodzi w tryb adaptacji. Odcięcie pompy może powodować, że paliwko "cofa" się do zbiornika i zanim pompa napompuje to mija kilka sekund. Dodatkowo może jeszcze zalegać nie spalony gaz w kolektorze bo instalka jest źle wyregulowana. Przyczyn może być multum. Naprawdę trudno jest tak gdybać. Sprawdź błędy na VAG-u i napisz w końcu dokładnie co tam masz pod maską.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl