Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] Problem z mocą po wym uszcz. pod głow. - rozwiązany

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 19:17

kojak85 pisze:Zrób logi dynamiczne. Mimo, że to Bosch to zawsze coś tam pokaże.
Nie da rady dynamicznych zrobić na Bosch-u, jedyny sposób to jak kiedyś trepek pisał w grupie 000 obserwacja podczas jazdy ;-)

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 30 wrz 2011, 19:29

axell pisze:
kojak85 pisze:Zrób logi dynamiczne. Mimo, że to Bosch to zawsze coś tam pokaże.
Nie da rady dynamicznych zrobić na Bosch-u, jedyny sposób to jak kiedyś trepek pisał w grupie 000 obserwacja podczas jazdy ;-)
Da radę, robiłem już kiedyś. Pomiar jest słaby bo co kilka sekund jest odczyt ze sterownika, ale co nieco widać.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 30 wrz 2011, 19:57

Nie da rady dynamicznych zrobić na Bosch-u, jedyny sposób to jak kiedyś trepek pisał w grupie 000 obserwacja podczas jazdy
Da się da, sam jeszcze do niedawna miałem Boscha. Faktem jest, że te logi to jakieś tam cudne nie są, ale zawsze to coś. Zobaczymy co się dzieje z doładowaniem.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 20:01

kojak85 pisze:Faktem jest, że te logi to jakieś tam cudne nie są, ale zawsze to coś.
I dla tego ja się u siebie nawet za to nie zabieram.
Powoli się zbieram na wizytę u MUNIOR- a to wtedy z pełną satysfakcją coś takiego u siebie przeprowadzę <ok>

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 30 wrz 2011, 20:17

słabość ogarnia człowieka jak się naczyta takich bzdetów....każdy uważa się za wielkiego mechanika bo raz udało mu się coś naprawić...logów dynamicznych na Boschu nie da się zrobić!...kąta wyprzedzenia nie da się sprawdzić...żenada!

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 20:22

januszbin pisze:.logów dynamicznych na Boschu nie da się zrobić!
Jaki masz odczyt z tych logów... doładowanie sprawdzisz...
januszbin pisze:kąta wyprzedzenia nie da się sprawdzić...żenada!
I kto Ci napisał że kąta wyprzedzenia nie można sprawdzić...

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 30 wrz 2011, 20:41

Zaleca się takie "logi" robić na 4biegu,no i później kwestia w miarę poprawnego przeliczenia,kolego jaszubin to w jaki sposób ustawia się to "wyprzedzenie"(bo nie jestem pewny co masz na myśli) w Boschu?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 20:43

AB4 pisze:kolego jaszubin to w jaki sposób ustawia się to "wyprzedzenie"(bo nie jestem pewny co masz na myśli) w Boschu?
Kąt wtrysku <ok>

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 wrz 2011, 20:46

januszbin pisze:kąta wyprzedzenia nie da się sprawdzić...żenada
Manometr za wycieraczkę i jedziemy na przejażdżkę. I jak N108 sprawne to nie ma, że boli.

P.S.
Przy mechanicznych pompach nie ma ECU a da się wszystko zmierzyć. A tutaj ECU zawiedzie i nagle nic się nie da :-/
AB4 pisze:kolego jaszubin to w jaki sposób ustawia się to "wyprzedzenie"
Ciśnieniem wewnętrznym w pompie. Każdy tylko myśli, że N108 ustawia wyprzedzenie a to nie jest do końca prawdą.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 30 wrz 2011, 20:50

A w grupie 000 w drugim okienku od lewej to niby czego wartość się tam znajduje?,w Boschu to podobno wiele żeczy się nie da,ale już co poniektórzy to udowodnili że jednak się da.

Ale ciekawy jestem rozwiązania problemu bo mnie też kilka kucyków padło po wymianie rozrządu.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 20:53

AB4 pisze:A w grupie 000 w drugim okienku od lewej to niby czego wartość się tam znajduje?
Tu w statycznych masz kąt w czwartym dawkę i do tego obroty i parę innych mało istotnych rzeczy.
Niestety dynamiczne są w Bosch-u strasznie ograniczone :roll:

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 30 wrz 2011, 20:54

AB4 pisze:A w grupie 000 w drugim okienku od lewej to niby czego wartość się tam znajduje
Kąt wtrysku.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 30 wrz 2011, 20:57

Nie,panowie ja wiem co się znajduje w poszczególnych okienkach,to była odpowiedz retoryczna <ok>,ale jak ktoś pisze że sie nie da i żenada,to powinien albo nie zabierać głosu,albo się zdoktroryzować:)

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 30 wrz 2011, 21:05

Żal ściska jak sie to czyta nie licząc chyba 2 osób co znają sie bardzo dobrze na rzeczy reszta kilka razy zrobiła logi i są najmądrzejści. Bez obrazy ale człowiek czyta też forum nie po to żeby widzieć jak jeden mądrzejszy od drugiego, od dłuższego czasu traci wartość merytoryczną. Ogarnijcie się..

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 30 wrz 2011, 21:13

kyjo pisze:Żal ściska jak sie to czyta nie licząc chyba 2 osób co znają sie bardzo dobrze na rzeczy reszta kilka razy zrobiła logi i są najmądrzejści.
Z góry przepraszam za off.
kyjo skoro potrafisz tak ludzi oceniać to może wyraź swoje zdanie...
A tak na marginesie skąd Ty wiesz ile kto i komu log-ów zrobił... Ogarnij się.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl