Nie da rady dynamicznych zrobić na Bosch-u, jedyny sposób to jak kiedyś trepek pisał w grupie 000 obserwacja podczas jazdykojak85 pisze:Zrób logi dynamiczne. Mimo, że to Bosch to zawsze coś tam pokaże.
[b4 1Z] Problem z mocą po wym uszcz. pod głow. - rozwiązany
Da radę, robiłem już kiedyś. Pomiar jest słaby bo co kilka sekund jest odczyt ze sterownika, ale co nieco widać.axell pisze:Nie da rady dynamicznych zrobić na Bosch-u, jedyny sposób to jak kiedyś trepek pisał w grupie 000 obserwacja podczas jazdykojak85 pisze:Zrób logi dynamiczne. Mimo, że to Bosch to zawsze coś tam pokaże.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Manometr za wycieraczkę i jedziemy na przejażdżkę. I jak N108 sprawne to nie ma, że boli.januszbin pisze:kąta wyprzedzenia nie da się sprawdzić...żenada
P.S.
Przy mechanicznych pompach nie ma ECU a da się wszystko zmierzyć. A tutaj ECU zawiedzie i nagle nic się nie da
Ciśnieniem wewnętrznym w pompie. Każdy tylko myśli, że N108 ustawia wyprzedzenie a to nie jest do końca prawdą.AB4 pisze:kolego jaszubin to w jaki sposób ustawia się to "wyprzedzenie"
Żal ściska jak sie to czyta nie licząc chyba 2 osób co znają sie bardzo dobrze na rzeczy reszta kilka razy zrobiła logi i są najmądrzejści. Bez obrazy ale człowiek czyta też forum nie po to żeby widzieć jak jeden mądrzejszy od drugiego, od dłuższego czasu traci wartość merytoryczną. Ogarnijcie się..
Z góry przepraszam za off.kyjo pisze:Żal ściska jak sie to czyta nie licząc chyba 2 osób co znają sie bardzo dobrze na rzeczy reszta kilka razy zrobiła logi i są najmądrzejści.
kyjo skoro potrafisz tak ludzi oceniać to może wyraź swoje zdanie...
A tak na marginesie skąd Ty wiesz ile kto i komu log-ów zrobił... Ogarnij się.