[1.9 TDI] Problem z szarpaniem
Szarpanie!
Witam !
Też mam problem z szarpaniem , byłem u mechanika i powiedział mi że prawdopodobnie nastawnik pompy szwankuje i powoduje szarpanie silnikiem czy budą nie wiem jak to nazwać przy jeżdzie na tak zwanym lekkim gazie. Powiedział że mogę wlać oleju mixol do ropki to może pomoże ale pierwszy raz coś takiego słysze. Powiedział że nie zaszkodzi a może pomóc. Za demontaż i montaż oraz zawiezienie pompy i naprawę powiedział 250 zł robocizna i że naprawa pompy około 300 !!!! Masakra
Mam pytanie czy ktos próbował ten myk z mixolem czy to może pomóc ?? Z góry dzięki za odpowiedź !
Też mam problem z szarpaniem , byłem u mechanika i powiedział mi że prawdopodobnie nastawnik pompy szwankuje i powoduje szarpanie silnikiem czy budą nie wiem jak to nazwać przy jeżdzie na tak zwanym lekkim gazie. Powiedział że mogę wlać oleju mixol do ropki to może pomoże ale pierwszy raz coś takiego słysze. Powiedział że nie zaszkodzi a może pomóc. Za demontaż i montaż oraz zawiezienie pompy i naprawę powiedział 250 zł robocizna i że naprawa pompy około 300 !!!! Masakra
Mam pytanie czy ktos próbował ten myk z mixolem czy to może pomóc ?? Z góry dzięki za odpowiedź !
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To się zgadza ,ale toswayn pisze:Też mam problem z szarpaniem , byłem u mechanika i powiedział mi że prawdopodobnie nastawnik pompy szwankuje i powoduje szarpanie silnikiem czy budą nie wiem jak to nazwać przy jeżdzie na tak zwanym lekkim gazie.
już bzdura totalnaswayn pisze:Powiedział że mogę wlać oleju mixol do ropki to może pomoże
No zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi ,tylko na pewno nie pomożeswayn pisze:Powiedział że nie zaszkodzi a może pomóc.
No niestety takie są ceny i nie jest to jakaś cena z kosmosu .Tyle że w twoim przypadku wyciąganie pompy jest całkowicie zbędne ,do czyszczenia masz nastawnik ,o ile oczywiście masz nastawnik indukcyjny.Jeśli masz potencjometryczny to nie pomoże ani wyciąganie pompy ,ani zabawy z nastawnikiem ,tylko wymiana na sprawny nowy ,bądz uzywany ...Jak czujesz się na siłach przełożyć samemu nastawnik to mogę ci odsprzedać wyczyszczony ,zakładasz ustawiasz dawkę i śmigasz bez szarpania ...swayn pisze:Za demontaż i montaż oraz zawiezienie pompy i naprawę powiedział 250 zł robocizna i że naprawa pompy około 300 !!!! Masakra
Dzięki za odpowiedzi. Munior czytałem trochę na temat tego nastawnika i trzeba byc ostrożnym przy rozbieraniu pompy wolę zlecić to komuś kto wie co robi. Z tym olejem to sam nie byłem przekonany, ale to jest moje pierwsze auto zasilane ON. Nie jestem również do końca przekonany co do tego nastawnika, chcę jeszcze sprawdzić przegub wewnętrzny w skrzyni. Bo szarpanie wydaje się jakby było po prawej stronie. Jeżeli okaże się że przeguby są ok , zostaje nastawnik. Dzwoniłem do firmy w naszym rejonie zajmującej się tylko silnikami diesla oraz regeneracją pomp wtryskowych powiedzieli 350 zł za czyszczenie nastawnika. Ale gość powiedział że zależy to od rodzaju pompy, Jeśli nastawnik wychodzi w bok to jest to do zrobienia, natomiast jak mam starszą to jest problem bo tych się nie regeneruje (nastawnika). Mam foty ale nie wiem jak je tutaj dodać !!
auto mam z 1994 roku a pompa wygląda tak jak w tym ogłoszeniu. http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-1-9-t ... 25601.html mam nadzieję że nikt mnie za to nie zamknie hehe :lol: We wtorek auto idzie na przegląd przegubów , wymiana tarcz hamulcowych i ewentualnie innych rzeczy jeżeli trzeba będzie. Okaże się czy to nastawnik czy coś innego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz szczęście :mrgreen: masz nastawnik indukcyjny ,no problem ... Hmm...fajna aukcja na kieszeń przeciętnego polaka ....pompa po regeneracji 1200zetaswayn pisze:auto mam z 1994 roku a pompa wygląda tak jak w tym ogłoszeniu. http://allegro.pl/pompa-w...1827825601.html mam nadzieję że nikt mnie za to nie zamknie hehe :lol: We wtorek auto idzie na przegląd przegubów , wymiana tarcz hamulcowych i ewentualnie innych rzeczy jeżeli trzeba będzie. Okaże się czy to nastawnik czy coś innego.
Jak bedziesz robił u tego co ci kazał olej lać do paliwa ,żeby rozruszać nastawnik ,to na pewno ci zrobi :roll: pędzelkiem wyczyści płytkę i przesmaruje olejem :mrgreen:Okaże się czy to nastawnik czy coś innego
Jeżeli okaże się że jest nastawnik do czyszczenia oddam samochód do firmy , która krzyknęła sobie 350 zł za czyszczenie jak wspominaliście pewnie demontować pompy nie będą więc mniej inwazyjne działanie, Koszty też mniejsze. Chcę jeszcze sprawdzić te przeguby bo mam wrażenie że szarpanie odczuwalne jest tylko z prawej strony silnika okaże się we wtorek. Na razie dzięki za informacje, przynajmniej wiem że nastawnik można zregenerować , wyczyścić.
Munior nie wiem ile kosztuje taka usługa ci powiedzieli 350 zł , mechaniol który miał demontowac pompę i zawozić ją do jakiegoś serwisu krzyknął 250 zł robocizna plus koszt naprawy pompy. Będę szukał jeszcze może uda się znależć gdzieś taniej, może znajdę kogoś kto się na tym zna i zrobi we własnym garażu solidnie i tanio. Problem jets taki że to moje pierwsze auto w dieslu i nie mam rozeznania na temat fachowców
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Demotaż pompy do czyszczenia nastawnika ,można tłumaczyć tylko na dwa sposoby ,pierwszy to kompletny brak wiedzy na temat pomp wtryskowych ,co sie zdarza wśród mechaników i nie jest niczym niezwykłym , a biorąc pod uwagę radę tego mechanika o dolewaniu oleju do paliwa w celu "uwolnienia " zacinającego się nastawnika :roll: to obstawiam to pierwsze . Drugi ,to perfidna próba naciągnięcia na koszty ...innej opcji nie ma .Nastawnik robi sie ,montuje i ustawia w góra 2 godziny i to na spokojnie bez pośpiechu , ja robię trochę szybciej ;-)A jak chcesz to ci moge za kwotę mniejszą niż ci krzyknął mechanik odsprzedać całą pompę ,w super stanie i z czyściutkim nastawnikiem :mrgreen:swayn pisze:nie wiem ile kosztuje taka usługa ci powiedzieli 350 zł , mechaniol który miał demontowac pompę i zawozić ją do jakiegoś serwisu krzyknął 250 zł robocizna plus koszt naprawy pompy
MUNIOR
Masz po części rację, ale z tego co się orientuje to mamy mechaników i pompiarzy. Jak się przyjedzie dieslem do mechanika to zaraz jest podejrzenie pompy wtryskowej, którą trzeba dać do pompiarza. I w ten właśnie sposób montaż i demontaż kosztuje 200zł a pompiarz swoje. Mechanik nie skieruje Cię od razu do pompiarza by tamten wyczyścił nastawnik tylko zawiezie mu pompę a klient opłaci montaż i demontaż. Tyle moich doświadczeń.
Masz po części rację, ale z tego co się orientuje to mamy mechaników i pompiarzy. Jak się przyjedzie dieslem do mechanika to zaraz jest podejrzenie pompy wtryskowej, którą trzeba dać do pompiarza. I w ten właśnie sposób montaż i demontaż kosztuje 200zł a pompiarz swoje. Mechanik nie skieruje Cię od razu do pompiarza by tamten wyczyścił nastawnik tylko zawiezie mu pompę a klient opłaci montaż i demontaż. Tyle moich doświadczeń.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie tak jak mówisz :->kojak85 pisze:Masz po części rację, ale z tego co się orientuje to mamy mechaników i pompiarzy. Jak się przyjedzie dieslem do mechanika to zaraz jest podejrzenie pompy wtryskowej, którą trzeba dać do pompiarza. I w ten właśnie sposób montaż i demontaż kosztuje 200zł a pompiarz swoje. Mechanik nie skieruje Cię od razu do pompiarza by tamten wyczyścił nastawnik tylko zawiezie mu pompę a klient opłaci montaż i demontaż.