Deskorolka
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
duo pisze:eSPe pisze:Kolczat pisze:cabrio Atlasa czy Harrego gdzie wszystko jest idealnie spasowaneCo to za kółko "wzajemnej adoracji".ATLAS pisze:Cabrio masz czadowe i kropka.
A ile w nie serca włożyłeś to już sam najlepiej wiesz...
Ślinicie się tu dziewczyny do siebie że aż mi z monitora z tyłu kapie.
<rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
dydo85 pisze:teraz to w końcu wygląda <ok>
beeeedżygaał. :mrgreen: :mrgreen:Good work man, it looks perfect...
A tak serio. Przytoczę co moja aDusia powiedziała - "Rany - toć mu tam wszystko obciera". <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>
Wg mnie (i Dusi) to co widziałem w maju było lepsze.
Wyglądało. Teraz powiem tak - wg mnie średnio. Ideału nie można już poprawić.KORU pisze:Wygląda całkiem ładnie
Popieram. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:KORU pisze:jednak niepotrzebnie sie napinasz z wyglądem auta.
I wg mnie było lepiej. Ale to tylko skromna moja i mojej małżonki opinia (którą wiadomo każdy ma swoją).KORU pisze: Tak wygladało Cabrio PRZED operacją.
PS. Małżonka kazała pozdrowić.
Kolczat, zatankuj to pełna to będzie jeszcze niżej
W Warszawie ciężko jeździ się z glebą, masa nierówności i trzeba jeździć zygzakiem a moja droga do pracy nie należy do przyjemnych. Ostatnio wracając z pracy w godzinach szczytu jechała karetka na sygnale i musiałem wjechać na krawężnik i niestety obtarłem ranty
W Warszawie ciężko jeździ się z glebą, masa nierówności i trzeba jeździć zygzakiem a moja droga do pracy nie należy do przyjemnych. Ostatnio wracając z pracy w godzinach szczytu jechała karetka na sygnale i musiałem wjechać na krawężnik i niestety obtarłem ranty
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
gornik, niestety nie moglem wczesniej bo jezdzilem do pracy tym samochodem w cztery osoby, ale na dzis dzien cabriolet ma murzyna do czarnej roboty ;]
quick, poki co nie stac mnie zatankowac auto do pelna, pozatym nie mam takiej potrzeby bo nie wyjezdzam dalej niz poza moja wies ;]
eSPe, pozdrow Ade rownierz, kazdy wiadomo ma swoj gust, jednak teraz wszystko laczy sie w calosc, linia biegnie od rantu przez skosny naciag wprost w pionowa linie blotnika i dalej po karoserii zataczajac idealna linie nadwozia, z przodu gdyby byla opona ktora zastosowal Szuan, czyli 185/35 tez moglby byc ideal jednak wtedy musial bym go puscic jeszcze nizej, a wczoraj juz przetarlem oslona kolektora, wiec jest coraz bardziej rozowo :mrgreen:
goldi j51, pracuje nad drugim etatem :mrgreen:
Niki20, dzieki ;]
diRkGTI, yeah, for me too
quick, poki co nie stac mnie zatankowac auto do pelna, pozatym nie mam takiej potrzeby bo nie wyjezdzam dalej niz poza moja wies ;]
eSPe, pozdrow Ade rownierz, kazdy wiadomo ma swoj gust, jednak teraz wszystko laczy sie w calosc, linia biegnie od rantu przez skosny naciag wprost w pionowa linie blotnika i dalej po karoserii zataczajac idealna linie nadwozia, z przodu gdyby byla opona ktora zastosowal Szuan, czyli 185/35 tez moglby byc ideal jednak wtedy musial bym go puscic jeszcze nizej, a wczoraj juz przetarlem oslona kolektora, wiec jest coraz bardziej rozowo :mrgreen:
goldi j51, pracuje nad drugim etatem :mrgreen:
Niki20, dzieki ;]
diRkGTI, yeah, for me too
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
!StaSiu, dzieki, wpadasz na Kozubnik dzisiaj? o ile wogole bedzie...
KORU, zapomnialem Ci odpisac... jest sztywniej niz wczesniej, jednak zostal z centymetr amortyzacji samochodu z tylu, z przodu jest moze 5mm amortyzacji bo konczy sie ona na laczeniu blotnika z opona, stad obcieranie... generalizujac jezdzi sie jeszcze bardziej przyjemnie niz wczesniej, starajac sie nie przekraczac 60km/h :mrgreen:
KORU, zapomnialem Ci odpisac... jest sztywniej niz wczesniej, jednak zostal z centymetr amortyzacji samochodu z tylu, z przodu jest moze 5mm amortyzacji bo konczy sie ona na laczeniu blotnika z opona, stad obcieranie... generalizujac jezdzi sie jeszcze bardziej przyjemnie niz wczesniej, starajac sie nie przekraczac 60km/h :mrgreen: