Bo to nie mechanicy ,tylko wymieniacze naprawiają na chybił trafił ,za części płaci klient ,układ idealny ...tyle że nie dla klienta ,bo nie każdy przełknie tekst "no wie pan ,wymienił pan i ma pan nowe " kiedy płaci za nietrafione części na wyminę A tak na marginesie ,turbo jest ostatnią rzeczą którą bym winił za to że auto nie jedzie tak jak powinno ...mechanik który zaczyna diagnozę od stwierdzenia że "może turbo " to nie mechanik tylko wymieniacz-zgadywaczswayn pisze:Zauważyłem że jak podjedziesz do pierwszego z rzędu mechaniora to od razu winna pompa albo turbo albo cos tam jeszcze i płać za sprawdzenie a potem sie okazuje że usterka jak była tak jest dalej !!
[1.9 TDI] Problem z szarpaniem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Witam !
Odebrałem samochód od mechanika wymienił poduszkę skrzyni bo guma była już miękka, wymienił tarcze i klocki hamulcowe bo były wibracje przy hamowaniu. Ale szarpanie dalej jest teraz będę musiał umówić się na wizytę w serwisie diesla !! Ze strony zawieszenia jest ok są minimalne luzy na półosi i na przegubach ale to nie nowy samochód i nie są powodem szarpania.
Odebrałem samochód od mechanika wymienił poduszkę skrzyni bo guma była już miękka, wymienił tarcze i klocki hamulcowe bo były wibracje przy hamowaniu. Ale szarpanie dalej jest teraz będę musiał umówić się na wizytę w serwisie diesla !! Ze strony zawieszenia jest ok są minimalne luzy na półosi i na przegubach ale to nie nowy samochód i nie są powodem szarpania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Bo taka ma być :mrgreen:swayn pisze:Odebrałem samochód od mechanika wymienił poduszkę skrzyni bo guma była już miękka,
Bo też mają być Ech ...znowu zgadywacz -wymieniacz wymienił dobre na nowe ,i w ten oto sposób wziął kasę za zupełnie zbędną robotę ,żyć nie umierać w takim kraju ...swayn pisze:Ze strony zawieszenia jest ok są minimalne luzy na półosi i na przegubach
Minior, dla twojej wiadomości części które zostały wymienione ,nie zostay wymienione przypadkowo. Tarcze hamulcowe - ponieważ występowały drgania przy hamowaniu, klocki wiadomo, poduszka skrzyni miękka i popękana guma. Więc nie była to zgadywanka.
Może jakaś konstruktywna podpowiedź z twojej strony co dalej !!! Żeby nie przepłacać a wyeliminować usterkę !!
Może jakaś konstruktywna podpowiedź z twojej strony co dalej !!! Żeby nie przepłacać a wyeliminować usterkę !!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
O tarczach i klockach nie pisałem że były wymienione niepotrzebnie ,to razswayn pisze:Minior, dla twojej wiadomości części które zostały wymienione ,nie zostay wymienione przypadkowo. Tarcze hamulcowe - ponieważ występowały drgania przy hamowaniu, klocki wiadomo,
pisałeś że mięka ,o popękanej nie wspomniałeś ,to dwa .swayn pisze:poduszka skrzyni miękka i popękana guma.
.Moja konstruktywna podpowiedż :?: jest prosta ,masz nastawnik do czyszczenia <ok> A czy to na pewno jego wina ,to ktoś kto ci będzie to robił powinien stwierdzić po przejechaniu się autem ...objawy są tak ewidentne że ktoś kto się tym zajmuje nie powinien mieć problemów z ich rozpoznaniem ja nie mam :mrgreen:swayn pisze:Może jakaś konstruktywna podpowiedź z twojej strony co dalej !!! Żeby nie przepłacać a wyeliminować usterkę !!
Cześć.
A ja na Twoim miejscu przyjrzał bym się mimo wszystko wtryskowi sterującemu.
Także miałem w tym roku problem z szarpaniem.
Zapalała się kontrolka check, auto zachowywało się jakby za chwilę miało zgasnąć a TDIk chciał wyskoczyć
Problem był taki, że wspomniany wtrysk czasem działał czasem nie.
Można było przejeździć tydzień w spokoju (myślałem że uszczelnienie pompy, wymiana przewodów, filtra paliwa, regulacja pomogła) po czym któregoś razu zaraz po odpaleniu nie dało się nawet ruszyć z miejsca a za autem powstała czarna chmura.
Wtrysk sterujący można sprawdzić dość łatwo. Po prostu go wypnij.
Po jego wypięciu auto konkretnie kopci, ale jedzie bez szarpania.
Tylko dzięki temu dojechałem do mechanika, który ostatecznie przyznał, ze to walnięty wtrysk sterujący.
Wymiana załatwiła sprawę.
A ja na Twoim miejscu przyjrzał bym się mimo wszystko wtryskowi sterującemu.
Także miałem w tym roku problem z szarpaniem.
Zapalała się kontrolka check, auto zachowywało się jakby za chwilę miało zgasnąć a TDIk chciał wyskoczyć
Problem był taki, że wspomniany wtrysk czasem działał czasem nie.
Można było przejeździć tydzień w spokoju (myślałem że uszczelnienie pompy, wymiana przewodów, filtra paliwa, regulacja pomogła) po czym któregoś razu zaraz po odpaleniu nie dało się nawet ruszyć z miejsca a za autem powstała czarna chmura.
Wtrysk sterujący można sprawdzić dość łatwo. Po prostu go wypnij.
Po jego wypięciu auto konkretnie kopci, ale jedzie bez szarpania.
Tylko dzięki temu dojechałem do mechanika, który ostatecznie przyznał, ze to walnięty wtrysk sterujący.
Wymiana załatwiła sprawę.