Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[90,B3] Regulacja ke-jetronic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Krak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2011, 14:24
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Krak » 01 paź 2011, 14:28

Sory ze nie wrzuciłem filmiki na YT ale mialem problemy.
Więc tak doszedłem do wniosku że może moja guma którą uszczelniłem jest krótko mówiąc do "dupy" Kupiłem nową miąłem lekką nadzieje że pomoże ale niestety nic się nie zmieniło. kupiona guma różni się jedynie wętylkiem takim u góry ja miałem mocowanie do czujnika cząsteczek stałych czy jakiegoś filterka węglowego nie wiem,(coś tam mi koleś wkręcał) a w kupionej mam taki hmmm wentylek wyjście na jakiś przewód. Zaślepiłem go taśmą jak na razie. Mi już ręce opadają z tą coupe'ta chyba oddaje ją na warsztat.

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4070
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 01 paź 2011, 14:54

Krak pisze:Sory ze nie wrzuciłem filmiki na YT ale mialem problemy.
Więc tak doszedłem do wniosku że może moja guma którą uszczelniłem jest krótko mówiąc do "dupy" Kupiłem nową miąłem lekką nadzieje że pomoże ale niestety nic się nie zmieniło. kupiona guma różni się jedynie wętylkiem takim u góry ja miałem mocowanie do czujnika cząsteczek stałych czy jakiegoś filterka węglowego nie wiem,(coś tam mi koleś wkręcał) a w kupionej mam taki hmmm wentylek wyjście na jakiś przewód. Zaślepiłem go taśmą jak na razie. Mi już ręce opadają z tą coupe'ta chyba oddaje ją na warsztat.
najlepiej, bo nie ma nic gorszego jak się czyms kreci nie majac o tym pojecia, szczegolnie we wtrysku mechanicznym ;-)

Maćkowy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 19:05

Post autor: Maćkowy » 04 paź 2011, 11:50

Witam,
mam podobny problem. Padł mi rozdzielacz wtrysku (silnik 2,0 PS) i niestety nie moge nigdzie znaleźć rozdzielacza do mojego silnika.U mnie auto nie wkrecało się na wysokie obroty. Po otwarciu drugiej przepustnicy natychmiast gasło. Na wolnych obrotach silnik pracował góra 1,5min i gasł. Nie znam się więc nie rozbierałem rozdzielacza bo wiedziałem że i tak nic nie zrobię. Postanowiłem zatem zakupić rozdzielacz z silnika 2,3. Silnik odpala i pracuje w miarę normalnie , z tym że rozdzielacz podaje o wiele za duża dawkę paliwa.
I tu moje pytanie. Czy jest możliwość zmniejszenia dawki paliwa na tym rozdzielaczu? czy też spróbować w jakiś sposób przemyć, wyczyścić mój niesprawny rozdzielacz.

Mlody90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 17 maja 2010, 10:29

Post autor: Mlody90 » 04 paź 2011, 12:34

Maćkowy, regulacja dawki paliwa jest na imbus 3 na rozdzielaczu. ale imbus musi byc dlugi na ok 10cm, najlepiej podjechac do warsztatu ,chwila a nie trzeba sie pieprzyc ;) .

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 04 paź 2011, 18:45

Auto zdiagnozowane. Panowie, poszukuję w dobrym stanie rozdzielacza paliwa do audi 90 2.0 88r. jak by ktoś mial jakieś info proszę o kontakt.

Maćkowy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 sty 2011, 19:05

Post autor: Maćkowy » 05 paź 2011, 00:08

Dzięki, przeglądałem całą masę postów i mam nadzieję że uda mi się coś z tym zrobić. A jeżeli nie uda to dołączam do zapytania kolegi nenolog i jestem również zainteresowany kupnem takowego rozdzielacza do silnika 2.0 R5

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 10 paź 2011, 19:31

Jeżeli chodzi o mnie to znalazłem dobry rozdzielacz w dobrej cenie. Mam za to do sprzedania działający dobry silnik krokowy do audi 90 2.0 88r

Krak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 06 kwie 2011, 14:24
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Krak » 16 paź 2011, 14:20

Pano moja sytuacja wygląda teraz tak. Kupiłem rozdzielacz na poprzednim trzymał oroty ale nie dało się nim jeździć i dławił się. Z aktualnym jest taki problem że ciężko pali i nie trzyma obrotów od razu gaśnie. Muszę jeździć z lekko wciśniętym gazie. Regulacja coś może pomóc ? ( przy okazji padł mi na rundzie testowej obrotościomierz, wydaje mi się że to przez zimne luty bo mam problem z nabijaniem kilometrów na liczniku.)

Awatar użytkownika
nenolog
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 20 maja 2011, 20:00

Post autor: nenolog » 03 lis 2011, 16:49

auto w końcu sprawne. wymieniony rozdzielacz paliwa (zepsute membrany), regulacja oraz filtr paliwa. Gdyby ktoś potrzebował dane mechanika niech napiszę na priv. Gorąco polecam, fachowa obsługa dobrze wyposażony warsztat.

angus416
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 24 wrz 2011, 16:35
Lokalizacja: śląsk

Post autor: angus416 » 13 lis 2011, 14:10

U mnie też sukces, po długiej i ciężkiej przeprawie. Najpierw kupiłem na szrocie rozdzielacz, trochę zapłaciłem (najgorsze że i tak jest zepsuty) Samochód oddałem w ręce fachowca od vw i audi. Udało mu się uratować mój rozdzielacz, ale niestety nie miał analizatora spalin aby lepiej to ustawić. (Bardzo fajny gość w miarę tani i do tego szczery, czasem do bólu heheh) następnie podał mi namiary na mechanika który da rade zrobić resztę. w miedzy czasie samochodem pokonałem kilkaset km i benzynkę połykał jak smok, więc czym prędzej pojechałem do drugiego mechanika, tam moje kłopoty przestały istnieć. Polecono mi abym wywiertał otwory w kolektorze dolotowym aby zminimalizować ryzyko strzałów przepływkę. Mam zamiar tego dokonać ale chciałbym się upewnić czy dobrze robię oraz czy wywiertać 2 otwory czy więcej ?

Awatar użytkownika
karol89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 414
Rejestracja: 08 maja 2011, 13:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: karol89 » 13 lis 2011, 14:24

Co padło w rozdzielaczu... niech zgadnę, oringi utrzymujące ciśnienie za pewne... jeśli nikt nie grzebał przy rozdzielaczu to da się to naprawić jeszcze...

angus416
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 24 wrz 2011, 16:35
Lokalizacja: śląsk

Post autor: angus416 » 20 lis 2011, 11:18

Chyba się udało to naprawić bo śmiga na benzynce jak ta lala. Na gazie zaczęły się małe trudności, czasem jak na wysokich obrotach wciskam sprzęgło to obroty spadają bardzo nisko, kuleje włącza się kontrolka z akumulatora i czasem zgaśnie, jest to denerwujące. Hmmmm zastanawiam se czy podkręcić mu gazu na zaworze czy trzeba grzebać w parowniku ?? A tak nawiasem Ma koś dojście do klamki bagażnika (kombi) bo już rok jeżdżę bez heehhe U mnie bagażnik to pojęcie względne

ArturooK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:41

Post autor: ArturooK » 25 lis 2011, 19:13

Witam zrobie mały ot :) czy to prawda.że z tego potencjometru przepływki idzie sygnał do zapłonu ? Np do jego przyspieszenia? Wariowała mi przepływka odpiąłem ją i wiecej gazu mi pali i gazownik powiedział, że z niej idzie sygnał na zapłon

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 25 lis 2011, 19:18

ArturooK pisze:Np do jego przyspieszenia? Wariowała mi przepływka odpiąłem ją i wiecej gazu mi pali i gazownik powiedział, że z niej idzie sygnał na zapłon
Raczej tak we współczesnych samochodach wyprzedzenie zapłonu jest ustalane między innymi na podstawie wskazań przepływomierza. W ng musi być brany właśnie stąd bo z przepustnicy odczytywane są tylko skrajne położenia a to skąpe informacje.

ArturooK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 10 paź 2011, 17:41

Post autor: ArturooK » 25 lis 2011, 19:25

ok w sumie nie brałem tego pod uwagie, a zapytam jeszcze skąd jest brany sygnał do silnika krokowego ? bo u mnie jest na kablu 12v, ale ten zawór sie nie otwiera czyli brak natężenia? wina sterownika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl