[b3/b4] Kołpaki - pokaz mody
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
Kelis.Zx145, odstają lekko, bo gdyby przylegały do opony to mógłby odpaść przy mocnym zakręcaniu z dużą prędkością. Ale to jest fajny efekt przy naciągniętej oponie - wydaje się jakby była ekspozycja rantu, która przy feldze szerokości 10" jest możliwa dopiero przy oponie 215
Inna opcja na optycznie powiększenie felgi to malowanie pasa na oponie w kolorze felgi. Np tak:
Kolejna opcja to nakładki "ATLAS" wkładane na styczną felgi a opony:
http://www.vw-garbusy.pl/nakladki.html
Niestety koszt oscyluje w granicach 200zł za komplet. Są rozmiary od 13" do 16".
http://moto.allegro.pl/atlas-nakladki-n ... 38347.html
Inna opcja na optycznie powiększenie felgi to malowanie pasa na oponie w kolorze felgi. Np tak:
Kolejna opcja to nakładki "ATLAS" wkładane na styczną felgi a opony:
http://www.vw-garbusy.pl/nakladki.html
Niestety koszt oscyluje w granicach 200zł za komplet. Są rozmiary od 13" do 16".
http://moto.allegro.pl/atlas-nakladki-n ... 38347.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Minusem rozwiązania z większymi kołpakami jest to, że odcinasz zaczepy, jak się znudzą to raczej łatwo ich nie sprzedać. Tym bardziej szkoda by mi było odcinać zaczepy w oryginalnych kołpakach, które jak wiemy tanie nie są. Pozostaje też kwestia eksploatacji, koleżka miał identyko jak pokazywał Atlas zrobione, na tych pierwszych zdjęciach gdzie kołpak jest bezpośrednio do stalówek przymocowany za pomocą szybko złączek. Za długo się nie najeździł, większa dziura i po kołpaku. W zimę wiadomo dziur przybywa, jak ktoś się kula mało i wolno to spoko rozwiązanie, wygląda nieźle.
Tighe, ale na takich kołpakach jeździ się tak samo jak na dobrym kole z mocno naciągniętą oponą jeśli kołpak odpadł mu na dziurze, to na kozackim kole zgiął by rant i może rozszczelnił oponę
Te gumowe nakładki ATLAS też są problematyczne, bo potrafią żółknąć od ocierania się. Poza tym biała farba i nakładki szybko się brudzą i ponoć średnio po 15tyś. km są już mało estetycznym gadżetem.
Te gumowe nakładki ATLAS też są problematyczne, bo potrafią żółknąć od ocierania się. Poza tym biała farba i nakładki szybko się brudzą i ponoć średnio po 15tyś. km są już mało estetycznym gadżetem.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Mnie opcja z nakładaniem większych kołpaków jest co najmniej śmieszna. Uważam to za tandeciarstwo w najbardziej możliwym wydaniu. To tak samo jakby sobie nakleić na tylnią klapę znaczek tuning sport albo coś w ten deseń. Jeśli komuś zależy na optycznym powiększeniu fel to niech już lepiej założy te białe atlasy. Co do zdjęcia z Golfem II z kołpakami od nowszej geeracji to musiałem się mocniej przytrzymać fotela, bo ten ty designu kołpaka ewidentnie nie pasuje do samochodu z takiego rocznika. Też miałem w planach zmienić felgi stalowe na 16-stki i założyć kołpaki od Audi A1, ale stwierdziłem, że już z kilometra będzie widać, że koła wyprzedzają samochód o sto lat <ok> .
Już bardziej można by pokombinować z naszymi ori kołami malując je pod kolor alufelgi, dodając takie ranty jak były oryginalnie w golfach (pierścienie zakładane na obręcz) i zrezanie jakiś dekielków.
Już bardziej można by pokombinować z naszymi ori kołami malując je pod kolor alufelgi, dodając takie ranty jak były oryginalnie w golfach (pierścienie zakładane na obręcz) i zrezanie jakiś dekielków.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Tighe pisze:Co nie zmienia faktu, że do swojego bym takich nie wsadził <ok>
Bierzcie ze mnie przykład hihi. Chciałem zrobić koła troszkę bardziej szlachetne i jednocześnie niezbyt krzykliwe i wydaje mi się że się udało <ok> .
Odbiegając trochę od tej całej przymiarki dekli to powiem wam szczerze, że VW i Audi mają najładniejsze modele kołpaków spośród większości marek samochodów. W przeciwieństwie do starszych modeli kołpaków, te nowsze tj. A4 2001, A2 (oczywiście pod warunkiem, że są w stanie jak nowe) do złudzenia przypominają alufelgi z odległości około 10 metrów .
Ahh.... się nie mogę sam napatrzeć <rotfl>
Patryk według mnie to są najładniejsze 15 calowe kołpaki do Audi. Wyglądają rewelacyjnie. Miałem kiedys taki komplet to mi niestety ukradli. :roll: Kupiłem juz drugi zestaw i bedzie jezdził w A4 B5 mojego taty. Oczywiście dodatkowo zamontuje zabezpieczenia. Kiedys miałem pomysł aby pomalować je na czarny mat zostawiając tylko to koło z logo w oryginale.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Co do zabezpieczenia to ja osobiście polecam opaski plastikowe kablowe, najlepiej te grubsze, no i spiąć za ich pomocą kołpak z felgą. Patent sprawdzony. Już nie tyle chodzi o przyklejenie się kołpaków do ręki złodzieja, a tyle, żeby kołpak nie odpadł na dziurze, albo od napchania śniegiem. Jeśli chodzi o zabezpieczenie przed kradzieżą, to spotkałem się kiedyś jak nowy opel miał kołpaki a na nich były wykropkowane laserowo numery rejestracyjne samochodu. Dość ciekawy patent.
No spiąć można tylko z głową.Kiedyś widziałem jak właśnie taki spięty kołpak odpadł od felgi ale jednak wciąż trzymał się na opasce i siał spustoszenie po błotniku.Wgl to nie wiem po co je montować na tzw trytytki.To tylko kołpak-odpadnie,ktoś ukradnie wiadomo człowiek zły ale przymocowany może przysporzyć kłopotów Tobie i jadącemu w aucie obok.Pozatym wygląda to... dla mnie tragicznie jak widze auto z kołpakami na opaskach zaciskowych... a czasem widywałem jak niektórzy małym wiertłem wiercą otwory w kołpaku tworząc nimi swój nr rejestracyjny :mrgreen: to dopiero hardcorePatrique pisze:Co do zabezpieczenia to ja osobiście polecam opaski plastikowe kablowe, najlepiej te grubsze, no i spiąć za ich pomocą kołpak z felgą.
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ja bym mimo wszystko podążał w kierunku oryginalnych kołpaków <ok> .Stocek2 pisze:Które kołpaki bardziej pasowałyby do mojego nowego nabytku (na alu nie mam kasy...)
A idąc dalej tym tokiem poszperał w nowej linii 15-stek od 2000 roku :mrgreen: .
Początkowa inwestycja spora, ale wygląd (jak dobrze dopasujesz) bezcenny .
[ Dodano: 2011-11-02, 09:43 ]
np. coś takiego
Tylko czarne ponieważ białe są zbyt krzykliwe przy tym kolorze lakieru w B4. Czarny kolor bedzie odpowiedni.Stocek2 pisze:Które kołpaki bardziej pasowałyby do mojego nowego nabytku (na alu nie mam kasy...) ?
[url=http://images50.fotosik.pl/1194/5ebf09ebb19f4e1fm.jpg]Obrazek[/URL]
Jak myślicie białe czy czarne byłyby lepsze pod ten kolor auta (oczywiście mowa o OOOO ) ?