Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 All] Ustawianie rezerwy paliwa

Wszystko co związane z naprawami i modydikacjamy a nie pasujące do w/w
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 sie 2011, 21:51

Ostatnio kolega z forum podzielił się plikiem a tam jest całkiem inne ustawienie rezerwy.Wcale nie trzeba spuszczać paliwa <ok>

Soniak87
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 15 paź 2009, 21:55
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa

Post autor: Soniak87 » 30 sie 2011, 00:24

A gdzie znajdę ten plik? Pod samochodem z baku wychodzą 2 wężyki nie wiem który :(

mikuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 03 sie 2011, 23:40
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: mikuś » 08 wrz 2011, 21:11

Witam a czy ma jakieś znaczenie kosz pompy z plywakiem ?

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 08 wrz 2011, 21:50

Jarewa to jak to chcesz zrobic moim zdaniem najszybciej jest spuscic paliwo odkrecajac dekielek i wpuszczajac waz podpiac pod aku i pompujesz to co w baku zostalo chwila roboty

- podniesc lewy tyl wtedy paliwo da sie praktycznie cale wypompowac
-nalac 4 litry paliwa
-właczyc zaplon i odczekac 2 minuty
-wskazowka poziomu paliwa powinna znalesc sie nad gruba kreska czerwonego pola rezerwowego

gdy tak sie nie stanie mozna dokonac regulacji wskaznika po wyjeciu zaslepki w liczniku
w tym celu nalezy wyciagnac z licznika zaslepke i na maly imbus pokrecic tak by wskazowka byla w odpowiednim polozeniu i cieszymy sie dobrymi wskazaniami

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 08 wrz 2011, 22:33

Według procedury serwisu przy zbiorniku odłączyć kostkę wpiąć rezystor 150 Ohm i ustawić rezerwę po dwóch minutach na zapłonie.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 wrz 2011, 20:35

Jarewa pisze:Według procedury serwisu przy zbiorniku odłączyć kostkę wpiąć rezystor 150 Ohm i ustawić rezerwę po dwóch minutach na zapłonie.
a mógłbyś nieco rozwinąć?

ja myślałem aby wyjąć pływak ustawić sobie na nim(na tej skali) i wtedy zająć się licznikiem na zapłonie

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 wrz 2011, 20:49

Szukać po moich postach z czujnikiem dla wskaźnika. Tam będzie i jest dużo więcej. I będzie widać kto udostępnił.

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 13 wrz 2011, 21:01

Jarewa, dzięki bo szczerze nie chce mi się bawić w spuszczanie i pompowanie <piwo>

alus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 230
Rejestracja: 29 sty 2011, 14:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alus » 16 wrz 2011, 07:49

Witam, a ja mam pytanie o AC bez BC po wyświetleniu ikonki dystrybutora na AC, przejadę tylko 4km do zgaśnięcia, da się jakoś ustawić ikonkę dystrybutora aby wyświetlała się wcześniej?

[ Dodano: 2011-09-16, 07:56 ]
teraz doczytałem do końca i plik dołączony przez kolegę Jarewa, wg mnie, mówi całkiem co innego, a mianowicie, że wskazówkę ustawić na czerwonej kresce po prawej stronie, tylko pytanie czy rezystor 150ohm odpowiada 4l w baku?

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 lis 2011, 10:57

Mam do wymiany przewody paliwowe, które są już tak przegnite, że ciekną, a co za tym idzie muszę wypuścić całkowicie paliwo ze zbiornika i ustawić sobie rezerwę.
Czy dla B3 w Dieslu rezerwa także wynosi 4 litry ? Skany pokazane przez kolegę Jarewa nie mówią nic o rezystorze 150ohm, a przynajmniej ja nie doczytałem się nic takiego :roll:

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 02 lis 2011, 11:26

VAG 1526 to zwykły multimetr
VAG 1301 to nic innego jak opornica tzn urządzenie podkładające zastępczy opór do poszczególnych czujników.
pawelrybak15 pisze:Czy dla B3 w Dieslu rezerwa także wynosi 4 litry
tego nie wiem bo w B3 bak jest inaczej ułożony, a nie mam pod ręką dokumentacji
pawelrybak15 pisze:Skany pokazane przez kolegę Jarewa nie mówią nic o rezystorze 150ohm, a przynajmniej ja nie doczytałem się nic takiego
zobacz tą tabelkę zamieścił ją Kolega Szara80tkaTDI
tam są rozpisane wartości rezystorów dla danych wskazań
Obrazek

[ Dodano: 2011-11-02, 11:30 ]
zapomniałem dodać

Kolega Jarewa, wkleił załącznik w którym jest napisane, że trzeba ustawić 280 na VAG 1301

czyli wg tabelki którą wkleiłem trochę wyżej 280 jednostek VAG1301 daje około 150 Ohm
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 11:57 przez widmo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 lis 2011, 11:50

Dzięki Widmo za wyjaśnienia, tylko że ta tabelka jest nieczytelna :-(

P.S. Gdybym miał precyzyjny opornik 150ohm albo choć rezystor dekadowy to pewnie bym tak pokombinował, niestety nie mam zatem zostaje mi wypompowanie i wlanie 4 litrów.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 02 lis 2011, 12:07

Tabelka poprawiona.

odnośnie rezystora.
http://elstore.pl/102-rezystor-56kohm-10szt.html

Tolerancja 5% wiec od 142,5 Ohm do 157,5 Ohm
łącząc je równolegle np 5-6 szt ich oporność powinna się zrównać do 150 Ohm

Ewentualnie kupić potencjometr precyzyjny typu helitrim wieloobrotowy

Najlepsza była by dekadówka jak mówisz ale takie opornice to tylko w szkołach elektrycznych mają i w niektórych warsztatach elektronicznych.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 02 lis 2011, 14:37

Dekadówki w szkołach są najczęściej po takich przejściach, że solidnie kantują :-P
Jestem na 2gim roku technikum elektrycznego policealnego i na pracowni elektronicznej, a teraz elektrotechnicznej stale były z tym kłopoty, bo pewnie nie raz ktoś zrobił nimi zwarcie w obwodzie i je nadpalił :mrgreen:
A wracając do tematu, to wypuściłem prawie 100% paliwa odczepiając wąż zasilania i powrotu od filtra paliwa, następnie przedłużając zasilający tak by sięgnął do kanistra i dmuchając kompresorem w wąż powrotny. Troche to trwało, ale paliwo zeszło. Po wymontowaniu zbiornika i obróceniu do góry nogami nie udało mi się już nic więcej z niego wylać. Zastanawiam się czym możnaby przepłukać zbiornik ? Denaturat będzie OK ?

Awatar użytkownika
Kunik
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 789
Rejestracja: 21 cze 2007, 13:41

Post autor: Kunik » 02 lis 2011, 14:42

pawelrybak15 pisze:Denaturat będzie OK ?
Myślę że ropa będzie lepsza.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl