[B4 All] Ustawianie rezerwy paliwa
Jarewa to jak to chcesz zrobic moim zdaniem najszybciej jest spuscic paliwo odkrecajac dekielek i wpuszczajac waz podpiac pod aku i pompujesz to co w baku zostalo chwila roboty
- podniesc lewy tyl wtedy paliwo da sie praktycznie cale wypompowac
-nalac 4 litry paliwa
-właczyc zaplon i odczekac 2 minuty
-wskazowka poziomu paliwa powinna znalesc sie nad gruba kreska czerwonego pola rezerwowego
gdy tak sie nie stanie mozna dokonac regulacji wskaznika po wyjeciu zaslepki w liczniku
w tym celu nalezy wyciagnac z licznika zaslepke i na maly imbus pokrecic tak by wskazowka byla w odpowiednim polozeniu i cieszymy sie dobrymi wskazaniami
- podniesc lewy tyl wtedy paliwo da sie praktycznie cale wypompowac
-nalac 4 litry paliwa
-właczyc zaplon i odczekac 2 minuty
-wskazowka poziomu paliwa powinna znalesc sie nad gruba kreska czerwonego pola rezerwowego
gdy tak sie nie stanie mozna dokonac regulacji wskaznika po wyjeciu zaslepki w liczniku
w tym celu nalezy wyciagnac z licznika zaslepke i na maly imbus pokrecic tak by wskazowka byla w odpowiednim polozeniu i cieszymy sie dobrymi wskazaniami
Witam, a ja mam pytanie o AC bez BC po wyświetleniu ikonki dystrybutora na AC, przejadę tylko 4km do zgaśnięcia, da się jakoś ustawić ikonkę dystrybutora aby wyświetlała się wcześniej?
[ Dodano: 2011-09-16, 07:56 ]
teraz doczytałem do końca i plik dołączony przez kolegę Jarewa, wg mnie, mówi całkiem co innego, a mianowicie, że wskazówkę ustawić na czerwonej kresce po prawej stronie, tylko pytanie czy rezystor 150ohm odpowiada 4l w baku?
[ Dodano: 2011-09-16, 07:56 ]
teraz doczytałem do końca i plik dołączony przez kolegę Jarewa, wg mnie, mówi całkiem co innego, a mianowicie, że wskazówkę ustawić na czerwonej kresce po prawej stronie, tylko pytanie czy rezystor 150ohm odpowiada 4l w baku?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Mam do wymiany przewody paliwowe, które są już tak przegnite, że ciekną, a co za tym idzie muszę wypuścić całkowicie paliwo ze zbiornika i ustawić sobie rezerwę.
Czy dla B3 w Dieslu rezerwa także wynosi 4 litry ? Skany pokazane przez kolegę Jarewa nie mówią nic o rezystorze 150ohm, a przynajmniej ja nie doczytałem się nic takiego :roll:
Czy dla B3 w Dieslu rezerwa także wynosi 4 litry ? Skany pokazane przez kolegę Jarewa nie mówią nic o rezystorze 150ohm, a przynajmniej ja nie doczytałem się nic takiego :roll:
VAG 1526 to zwykły multimetr
VAG 1301 to nic innego jak opornica tzn urządzenie podkładające zastępczy opór do poszczególnych czujników.
tam są rozpisane wartości rezystorów dla danych wskazań
[ Dodano: 2011-11-02, 11:30 ]
zapomniałem dodać
Kolega Jarewa, wkleił załącznik w którym jest napisane, że trzeba ustawić 280 na VAG 1301
czyli wg tabelki którą wkleiłem trochę wyżej 280 jednostek VAG1301 daje około 150 Ohm
VAG 1301 to nic innego jak opornica tzn urządzenie podkładające zastępczy opór do poszczególnych czujników.
tego nie wiem bo w B3 bak jest inaczej ułożony, a nie mam pod ręką dokumentacjipawelrybak15 pisze:Czy dla B3 w Dieslu rezerwa także wynosi 4 litry
zobacz tą tabelkę zamieścił ją Kolega Szara80tkaTDIpawelrybak15 pisze:Skany pokazane przez kolegę Jarewa nie mówią nic o rezystorze 150ohm, a przynajmniej ja nie doczytałem się nic takiego
tam są rozpisane wartości rezystorów dla danych wskazań
[ Dodano: 2011-11-02, 11:30 ]
zapomniałem dodać
Kolega Jarewa, wkleił załącznik w którym jest napisane, że trzeba ustawić 280 na VAG 1301
czyli wg tabelki którą wkleiłem trochę wyżej 280 jednostek VAG1301 daje około 150 Ohm
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 11:57 przez widmo, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Tabelka poprawiona.
odnośnie rezystora.
http://elstore.pl/102-rezystor-56kohm-10szt.html
Tolerancja 5% wiec od 142,5 Ohm do 157,5 Ohm
łącząc je równolegle np 5-6 szt ich oporność powinna się zrównać do 150 Ohm
Ewentualnie kupić potencjometr precyzyjny typu helitrim wieloobrotowy
Najlepsza była by dekadówka jak mówisz ale takie opornice to tylko w szkołach elektrycznych mają i w niektórych warsztatach elektronicznych.
odnośnie rezystora.
http://elstore.pl/102-rezystor-56kohm-10szt.html
Tolerancja 5% wiec od 142,5 Ohm do 157,5 Ohm
łącząc je równolegle np 5-6 szt ich oporność powinna się zrównać do 150 Ohm
Ewentualnie kupić potencjometr precyzyjny typu helitrim wieloobrotowy
Najlepsza była by dekadówka jak mówisz ale takie opornice to tylko w szkołach elektrycznych mają i w niektórych warsztatach elektronicznych.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dekadówki w szkołach są najczęściej po takich przejściach, że solidnie kantują
Jestem na 2gim roku technikum elektrycznego policealnego i na pracowni elektronicznej, a teraz elektrotechnicznej stale były z tym kłopoty, bo pewnie nie raz ktoś zrobił nimi zwarcie w obwodzie i je nadpalił :mrgreen:
A wracając do tematu, to wypuściłem prawie 100% paliwa odczepiając wąż zasilania i powrotu od filtra paliwa, następnie przedłużając zasilający tak by sięgnął do kanistra i dmuchając kompresorem w wąż powrotny. Troche to trwało, ale paliwo zeszło. Po wymontowaniu zbiornika i obróceniu do góry nogami nie udało mi się już nic więcej z niego wylać. Zastanawiam się czym możnaby przepłukać zbiornik ? Denaturat będzie OK ?
Jestem na 2gim roku technikum elektrycznego policealnego i na pracowni elektronicznej, a teraz elektrotechnicznej stale były z tym kłopoty, bo pewnie nie raz ktoś zrobił nimi zwarcie w obwodzie i je nadpalił :mrgreen:
A wracając do tematu, to wypuściłem prawie 100% paliwa odczepiając wąż zasilania i powrotu od filtra paliwa, następnie przedłużając zasilający tak by sięgnął do kanistra i dmuchając kompresorem w wąż powrotny. Troche to trwało, ale paliwo zeszło. Po wymontowaniu zbiornika i obróceniu do góry nogami nie udało mi się już nic więcej z niego wylać. Zastanawiam się czym możnaby przepłukać zbiornik ? Denaturat będzie OK ?