Jakim programem skanujesz VAG'a?icemerc pisze:zreszta moj AEL jak go kupowałem to kat wtrysku miał 142
[all TDi ] Statyczny kąt wtrysku a spalanie ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
I nic z tego nie wyjdzie kolego trepek nasz 8 bitowy komp jest deko ''przycienki "na program z AFN .A na ori kompie z AFN nie będzie jazdy Po pierwsze immo i nawet nie odpali ,po drugie sterowanie turbiną VNT jest podciśnieniem i nasze T15 czy jak w przypadku Michała T2 sterowane ciśnieniowo , będzie pompowało jakby chciało a nie mogło,bo ori mapy w AFN nie "gadają " z naszym n75 jak trzeba i o ile pamiętam będzie ładowało coś koło 0,5 bara .Także pany to nie tak hip hop że komp z AFN-a i już śmiga , ale wszystko da się zrobić ,immo wyłaczyć ,mapy wgrać te co trzeba ,tylko trza mieć czym i wiedzieć jak A wracając do kąta 95 i więcej to bezsens i tyle ,po coś ta wartość została ustalona i przekraczanie jej o 100% czy więcej jest bez sensu i nie zdrowe dla motorowni ...mój na 50 pali zawsze i nie ma że boli.Przy tak wysokiej statycznej wartości kąta ,n108 brakuje zakresu w wyższym zakresie obrotów ...fakt że nikt raczej tak wysoko nie piłuje ,tym bardziej zimą ,ale jak ma palić to odpali dobrze i przy statycznym 40 i 50 ...trepek pisze:Najprościej - wtryski AFN, kąt wtrysku jak AFN, program do ECU jak AFN.
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nie pisałem, żeby kompa od AFN'a włożyć Pisząc "program do ECU jak AFN" to chodziło mi o sterowanie N108 bo o tym cały czas pisałem i też o tym myślałem pisząc to, co napisałem A ciśnienia wewnętrzne w pompie 1Z i AFN różnią się diametralnie.MUNIOR pisze:Także pany to nie tak hip hop że komp z AFN-a i już śmiga
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Czyli jak np. ja mam pompę z AFNa, to mimo że mam prawidłowo ustawiony kąt (55 jednostek), to w zasadzie w moim zetorze nie jest on prawidłowy? Pali dobrze, ale bardziej nurtuje mnie pytanie, czy ten kąt jest dobrze ustawiony. Dodam że mam kompa z silnika AHU.
I czy przy dodatkowej pompie paliwa (wydajna, ale z niskim ciśnieniem) dynamiczny kąt może być nie prawidłowy i jakieś "kwiatki" wyjdą?
I czy przy dodatkowej pompie paliwa (wydajna, ale z niskim ciśnieniem) dynamiczny kąt może być nie prawidłowy i jakieś "kwiatki" wyjdą?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Spokojnie ,nie panikuj zrozumiałem dobrze co napisałeś <ok>trepek pisze:Nie pisałem, żeby kompa od AFN'a włożyć
o całym kompie dodałem od siebieMUNIOR pisze:I nic z tego nie wyjdzie kolego trepek nasz 8 bitowy komp jest deko ''przycienki "na program z AFN
Niby czemu ma być nie prawidłowy :shock:misiekdzwon pisze:Czyli jak np. ja mam pompę z AFNa, to mimo że mam prawidłowo ustawiony kąt (55 jednostek), to w zasadzie w moim zetorze nie jest on prawidłowy?
Najlepiej zloguj sobie dynamicznie blok 004 i wszystko zobaczyszmisiekdzwon pisze:I czy przy dodatkowej pompie paliwa (wydajna, ale z niskim ciśnieniem) dynamiczny kąt może być nie prawidłowy i jakieś "kwiatki" wyjdą?
MUNIOR,
Powiedz mi w jakims sensie nie zdrowe dla motorowni? N108 przy takiej wartosci mam rozumiec ze na wysokich obrotach tzn 4000 zaczyna słabnąc tak?
A wracając do kąta 95 i więcej to bezsens i tyle ,po coś ta wartość została ustalona i przekraczanie jej o 100% czy więcej jest bez sensu i nie zdrowe dla motorowni ...mój na 50 pali zawsze i nie ma że boli.Przy tak wysokiej statycznej wartości kąta ,n108 brakuje zakresu w wyższym zakresie obrotów ...fakt że nikt raczej tak wysoko nie piłuje ,tym bardziej zimą ,ale jak ma palić to odpali dobrze i przy statycznym 40 i 50 ...
Powiedz mi w jakims sensie nie zdrowe dla motorowni? N108 przy takiej wartosci mam rozumiec ze na wysokich obrotach tzn 4000 zaczyna słabnąc tak?