Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all TDi ] Statyczny kąt wtrysku a spalanie ?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 lis 2011, 14:39

icemerc pisze:zreszta moj AEL jak go kupowałem to kat wtrysku miał 142
Jakim programem skanujesz VAG'a?

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 09 lis 2011, 14:57

Vag 311,2 chyba wiekszosc z nas tym skanuje swoje TDi. Ustawięłm na 95 stopni i tez bangla... Wiekszosc TDi z jakimi sie spotkałem na zime przyspieszali kat do 70-80 stopni aby lepije zapalały... Ale nadal mnie nurtuje różnica w spalaniu :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lis 2011, 15:14

trepek pisze:Najprościej - wtryski AFN, kąt wtrysku jak AFN, program do ECU jak AFN.
I nic z tego nie wyjdzie kolego trepek ;-) nasz 8 bitowy komp jest deko ''przycienki "na program z AFN .A na ori kompie z AFN nie będzie jazdy :-P Po pierwsze immo i nawet nie odpali ,po drugie sterowanie turbiną VNT jest podciśnieniem i nasze T15 czy jak w przypadku Michała T2 sterowane ciśnieniowo , będzie pompowało jakby chciało a nie mogło,bo ori mapy w AFN nie "gadają " z naszym n75 jak trzeba i o ile pamiętam będzie ładowało coś koło 0,5 bara .Także pany to nie tak hip hop że komp z AFN-a i już śmiga , ale wszystko da się zrobić ,immo wyłaczyć ,mapy wgrać te co trzeba ,tylko trza mieć czym i wiedzieć jak ;-) A wracając do kąta 95 i więcej to bezsens i tyle ,po coś ta wartość została ustalona i przekraczanie jej o 100% czy więcej jest bez sensu i nie zdrowe dla motorowni ...mój na 50 pali zawsze i nie ma że boli.Przy tak wysokiej statycznej wartości kąta ,n108 brakuje zakresu w wyższym zakresie obrotów ...fakt że nikt raczej tak wysoko nie piłuje ,tym bardziej zimą ,ale jak ma palić to odpali dobrze i przy statycznym 40 i 50 ...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 lis 2011, 15:30

MUNIOR pisze:Także pany to nie tak hip hop że komp z AFN-a i już śmiga
Nie pisałem, żeby kompa od AFN'a włożyć ;-) Pisząc "program do ECU jak AFN" to chodziło mi o sterowanie N108 bo o tym cały czas pisałem i też o tym myślałem pisząc to, co napisałem ;-) A ciśnienia wewnętrzne w pompie 1Z i AFN różnią się diametralnie.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 09 lis 2011, 15:56

Czyli jak np. ja mam pompę z AFNa, to mimo że mam prawidłowo ustawiony kąt (55 jednostek), to w zasadzie w moim zetorze nie jest on prawidłowy? Pali dobrze, ale bardziej nurtuje mnie pytanie, czy ten kąt jest dobrze ustawiony. Dodam że mam kompa z silnika AHU.
I czy przy dodatkowej pompie paliwa (wydajna, ale z niskim ciśnieniem) dynamiczny kąt może być nie prawidłowy i jakieś "kwiatki" wyjdą?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lis 2011, 17:49

trepek pisze:Nie pisałem, żeby kompa od AFN'a włożyć
Spokojnie ,nie panikuj ;-) zrozumiałem dobrze co napisałeś <ok>
MUNIOR pisze:I nic z tego nie wyjdzie kolego trepek ;-) nasz 8 bitowy komp jest deko ''przycienki "na program z AFN
o całym kompie dodałem od siebie
misiekdzwon pisze:Czyli jak np. ja mam pompę z AFNa, to mimo że mam prawidłowo ustawiony kąt (55 jednostek), to w zasadzie w moim zetorze nie jest on prawidłowy?
Niby czemu ma być nie prawidłowy :shock:
misiekdzwon pisze:I czy przy dodatkowej pompie paliwa (wydajna, ale z niskim ciśnieniem) dynamiczny kąt może być nie prawidłowy i jakieś "kwiatki" wyjdą?
Najlepiej zloguj sobie dynamicznie blok 004 i wszystko zobaczysz ;-)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 09 lis 2011, 22:39

MUNIOR,
A wracając do kąta 95 i więcej to bezsens i tyle ,po coś ta wartość została ustalona i przekraczanie jej o 100% czy więcej jest bez sensu i nie zdrowe dla motorowni ...mój na 50 pali zawsze i nie ma że boli.Przy tak wysokiej statycznej wartości kąta ,n108 brakuje zakresu w wyższym zakresie obrotów ...fakt że nikt raczej tak wysoko nie piłuje ,tym bardziej zimą ,ale jak ma palić to odpali dobrze i przy statycznym 40 i 50 ...

Powiedz mi w jakims sensie nie zdrowe dla motorowni? N108 przy takiej wartosci mam rozumiec ze na wysokich obrotach tzn 4000 zaczyna słabnąc tak?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 lis 2011, 22:47

MUNIOR pisze:Przy tak wysokiej statycznej wartości kąta ,n108 brakuje zakresu w wyższym zakresie obrotów
A kaj mu tam brakuje zakresu ;-) Będzie przyśpieszał tyle ile ma w mapach.

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 11 lis 2011, 23:21

Kąt ustawiony jak bozia przykazała... i silniczek teraz owiele ciszej pracuje.... bardziej miekko... zapalanie o poł obrotu dłuzsze...

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 lis 2011, 23:31

Pół obrotu... Ja bym się wstydził przy ludziach silnik odpalać :-P

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 12 lis 2011, 11:18

trepek, Wstyd to sie robi tym co brzęczą pod maska 4 cylindry jak stane obok nich i odpalam swoje :-P :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl