Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6c4 1z] Zawór n75 - podłaczenie.

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 27 paź 2011, 17:33

speckom pisze:sorki to jednak kolor czarny ( tej wtyczki co nie podpieta i wisi )
speckom, ta czarna wtyczka powinna być podpięta do właśnie tego weza co idzie od IC,a dokładnie do czujnika temperatury powietrza dolotowego.
Brązowa natomiast do Zaworu N-75.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 27 paź 2011, 17:43

Chyba że ma na myśli czarną wtyczkę z tyłu obudowy filtra powietrza, tam jest N18. Z resztą jakby zrobił fotkę jakie to wtyczki to od razu by było wiadomo, bo wtyczek w audi jest sporo <ok>

Poza tym na pierburgu jest wszystko o wiele prościej wykonane ;-)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 27 paź 2011, 20:07

UKI_XX pisze:Chyba że ma na myśli czarną wtyczkę z tyłu obudowy filtra powietrza, tam jest N18. Z resztą jakby zrobił fotkę jakie to wtyczki to od razu by było wiadomo, bo wtyczek w audi jest sporo <ok>

Poza tym na pierburgu jest wszystko o wiele prościej wykonane ;-)
no ta wtyczka jest pod filtrem powietrza po lewo.

i tam nie ma wlasnie n18 ale podobno nie musi go byc.

jutro pojade do kolegi ma AHU wiec pewnie ma podobnie do mnie i zobaczymy czy cos to da.

[ Dodano: 2011-10-27, 20:09 ]
sowa_81 pisze: Brązowa natomiast do Zaworu N-75.
a ja tam mam czarna podlączoną :(

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 paź 2011, 20:34

speckom pisze:UKI_XX napisał/a:
Chyba że ma na myśli czarną wtyczkę z tyłu obudowy filtra powietrza, tam jest N18. Z resztą jakby zrobił fotkę jakie to wtyczki to od razu by było wiadomo, bo wtyczek w audi jest sporo <ok>

Poza tym na pierburgu jest wszystko o wiele prościej wykonane ;-)


no ta wtyczka jest pod filtrem powietrza po lewo.

i tam nie ma wlasnie n18 ale podobno nie musi go byc.

jutro pojade do kolegi ma AHU wiec pewnie ma podobnie do mnie i zobaczymy czy cos to da.

[ Dodano: 2011-10-27, 20:09 ]
sowa_81 napisał/a:

Brązowa natomiast do Zaworu N-75.


a ja tam mam czarna podlączoną :(
Ale rzeżbiarz wsadził tam łapy :roll: wtyczka do n75 czarna :shock: to co najmniej dziwne :shock: ,bo wszyscy mamy brązową :roll: Już ci chłopaki napisali ,kolory wężyków akurat nie ważne .Ważne żeby do metalowego króćca n75 szedł wężyk z ciśnieniowej częsci turbiny ,z boku n75 idzie do gruszki ,a z góry do dolotu ...ten akurat najmniej ważny bo równie dobrze moze nie być podłączony i nie wpływa to na prawidłową pracę n75 ...

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 27 paź 2011, 21:41

MUNIOR pisze:
speckom pisze:UKI_XX napisał/a:
Chyba że ma na myśli czarną wtyczkę z tyłu obudowy filtra powietrza, tam jest N18. Z resztą jakby zrobił fotkę jakie to wtyczki to od razu by było wiadomo, bo wtyczek w audi jest sporo <ok>

Poza tym na pierburgu jest wszystko o wiele prościej wykonane ;-)


no ta wtyczka jest pod filtrem powietrza po lewo.

i tam nie ma wlasnie n18 ale podobno nie musi go byc.

jutro pojade do kolegi ma AHU wiec pewnie ma podobnie do mnie i zobaczymy czy cos to da.

[ Dodano: 2011-10-27, 20:09 ]
sowa_81 napisał/a:

Brązowa natomiast do Zaworu N-75.


a ja tam mam czarna podlączoną :(
Ale rzeżbiarz wsadził tam łapy :roll: wtyczka do n75 czarna :shock: to co najmniej dziwne :shock: ,bo wszyscy mamy brązową :roll: Już ci chłopaki napisali ,kolory wężyków akurat nie ważne .Ważne żeby do metalowego króćca n75 szedł wężyk z ciśnieniowej częsci turbiny ,z boku n75 idzie do gruszki ,a z góry do dolotu ...ten akurat najmniej ważny bo równie dobrze moze nie być podłączony i nie wpływa to na prawidłową pracę n75 ...
i tak nie kumam bo jak mam pociagnac ten brazowy kabel jak on daleko jest...
porobie fotki co tam mam na cudowane i wrzuce na forum,
ogolnie dobrze sie jezdzi itd ma buta ( na mokrej drodze na 3 i robi zrywa... :p ) ale za wolno jezdzie max 130km ja lubie co najmniej te 160km jechac :)

ps : a ja mam n75 przynocowany na 2 gumach do filtra powietrza,wyglada jak by to tak mialo byc.ale dziwi mnie ze wtyczka czarna tam jest i dziala ( sprawdzane miernikiem jest okolo 12v na postoju) zawór n75 dzis czyscilem potem zlozylem na super glue,ciekawe jak to bedzie tera jechac :P

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 27 paź 2011, 22:28

speckom pisze:a ja mam n75 przynocowany na 2 gumach do filtra powietrza
to jest N18 (zawór recyrkulacji spalin),a do czego jest poszukaj na forum.
N75,znajduję się tu
Obrazek

(zdjęcie zapożyczone)
Ale wrzuć fotki,to zobaczymy co tam masz

[ Dodano: 2011-10-27, 22:30 ]
speckom pisze:i tak nie kumam bo jak mam pociagnac ten brazowy kabel jak on daleko jest..
jak zauważysz ta brązowa wtyczka znajduje się właśnie blisko tego zaworu n75

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 28 paź 2011, 08:40

ale ja nie mam zaworu n 18.wisi tyko wtyczka od tego.mam jakis zawor przykrecony do filtra powietrza.z biala glowka i 3 wezykami

[ Dodano: 2011-10-28, 08:43 ]
chyba ze zamiast n75 ktos przykrecil w te miejsce n18? Ale rozbieralem wczoraj i wygladalo w srodku jak n75.byl tloczek i pomaranczowa gumka.

[ Dodano: 2011-10-28, 08:49 ]
teraz dojzalem na foto. Tak jak to jest naprawde.to wychodzi na to ze ten zawor co ja mam przy filtrze powietrza to chyba n18. A tego n75 niemam.

[ Dodano: 2011-10-28, 09:04 ]
dokladnie ten zawor co mam jest kolo kielicha amora . Za filtrem powietrza to wychodzi na to ze to n18.i by sie zgadzalo z tym co piszecie i z tymi wtyczkami.a skad ja moglem wiedziec ze ten n75 ma byc za chlodnica.a tam wogole go niema .tylko 1 kabel podlaczony do weza a 2 wisi.

[ Dodano: 2011-10-28, 12:28 ]
witam.ponownie.bylem u znajomego tez ma b4 1z 94r i wlasnie brakuje tylko tego malego zaworka brazowego.a ja mam zrobiony ten bajpas chyba.

[ Dodano: 2011-10-28, 12:32 ]
a tak mam dobrze podlaczone reszte wezykow

[ Dodano: 2011-10-28, 20:43 ]
a ten zaworek to co brakuje to n75 egr?

[ Dodano: 2011-10-29, 07:15 ]
Mongolski pisze:w oecnej konfiguracji moj zawór n75 wyglada tak:
[url=http://img821.imageshack.us/img821/5652/13383108.jpg]Obrazek[/URL]

ok :?:
od razu tak trza bylo , u mnie poprostu brak zaworu n75 ( i jezdzi )

a myslalem ze ten za filtrem to n75

bez tego tez jezdzi tylko predkosc max to 130-140 ( wystarczy )

spalanaie bez zmian ( 5-5.5l max)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 lis 2011, 23:42

speckom pisze: od razu tak trza bylo , u mnie poprostu brak zaworu n75 ( i jezdzi )

a myslalem ze ten za filtrem to n75

bez tego tez jezdzi tylko predkosc max to 130-140 ( wystarczy )

spalanaie bez zmian ( 5-5.5l max)
ale kolego szybki jesteś, aż dwa dni potrzebowałeś żeby się zastosować do tego:
speckom, może byś tak się wysilił i zerknął na poprzednią stronę tego tematu :?:
i znaleźć to:
zerknij na posta o takiej dacie: "Wysłany: 2010-06-14, 22:30", masz nawet podpisane co i gdzie ma iść :roll:

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 10 lis 2011, 13:04

re :

podebne sie znowu do tematu

czy taki zawór n75 bedzie pasował do 1z 95r pierburg :
zawór n75

lub ten :

n 75 nr 2

z góry dzieki :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 lis 2011, 13:44

speckom pisze:czy taki zawór n75 bedzie pasował do 1z 95r pierburg :
zawór n75

lub ten :

n 75 nr 2
Nie będzie ,bo to zawory podciśnieniowe ,u nas to n18 od EGR ...taki ma być <ok>

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 11 lis 2011, 12:12

mam cos takiego podobnego od mk2 1.6 gaznik.bedzie to dzialac?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 lis 2011, 20:12

speckom pisze:mam cos takiego podobnego od mk2 1.6 gaznik.bedzie to dzialac?
Masz na fotce jaki ma byc ...a coś podobnego czy bedzie działać :roll: a kto i niby skąd ma to wiedzieć :-P załóż to się przekonasz ;-)

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 17 lis 2011, 18:09

witam .podlaczylem zawór z n75 z AHU chyba ,kolega mi dał, ma czarną głowke i wyglada jak n18 i teraz to ma kopa , że w szoku jestem, nie wiem czy to działa poprawnie ale teraz to 160 idzie bez oporów.

[ Dodano: 2011-11-17, 18:13 ]
tyle do tego dochodzilem bo szukalem przez allegro a ci nie znajac sie na rzeczy pisza ze n75 i czlowiek mysli ze wszystko to samo.a mogli by napisac ze sa n75 podcisnieniowe i nad cisnieniowe.nie kazdy o tym wie i wypisuja na allegro bzdury.

Rgg32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 01 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: Olecko/Suwałki

Post autor: Rgg32 » 08 gru 2011, 21:57

Temat podłączenia n75 opisany dokładnie :-D

sowa_81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 08 kwie 2008, 18:20
Lokalizacja: Warszawa/WF

Post autor: sowa_81 » 05 lut 2012, 14:06

Cześć.Nie będę zakładał nowego tematu ;-)
Sprawa odnośnie n75,a dokładnie chodzi mi o to że mam wskażnik doładowania (bar boost)i jak wcisnę pedał w podłogę na 3 biegu tak do 4000obr/min. to wskażnik pokazuje mi 1.5 bara (n75 cyka).
Dodam że miałem wcześniej taką sytuację,zaraz po chipie (dochodził mi nawet do 1.6bara),wymieniłem zaworek na nowy i problem znikł (wskażnik pokazywał wtedy 1.1-1.2 bara,a n75 nie cyka)przy tej samej czynności co opisałem wyżej.
Wiem że te cykanie u innych jest ,a u innych niema i jest dobrze,ale może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje że u mnie na starym n75 pokazywało 1.6 bara a na nowym tak jak powinno być 1.2bara.
Czym to jest spowodowane (według mnie stary zaworek był zepsuty)?
Dodam że auto przyspieszało i jechało lepiej na starym (tak jakby mocniej).
Tyle tylko że przez te 1.6 bara rozwaliłem turbo (ale było minęło) ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl